GK se stále dělá i v 1.6, i moje verze se dělá jako 1.6, a vždycky má jen jeden výfuk (vpravo), což v případě modelu 2007 znamená díru v difusoru (resp. jeho imitaci). Tuším, že RD bylo dokonce i s 1.8 motorem. Ta 1.6 zase není až tak slabá, podívej se jak si ji užívají kolegové v Accentech, a když někdo opravdu nemá potřebu závodit a chce mít jen pěkné auto, tak je taky dobrá volba. Jen ta výbava u těchto jednovýfukových verzí už bývá slabší.
Genesis Sedan bude v motorizacích 3.3, 3.8 a 4.6. To co jsem psal bylo ke Genesis Coupé. Jak je to s turbem nevím přesně. Ale materiály ho uvádí jenom u toho 2.0, jakoby u těch ostatních motorizací vůbec nebylo, což mi přijde zvláštní, ale možná, že ty ostatní jsou fakt bez. Uvidíme, až Genesis Coupé nabídnou i u nás
přední spojler coupe 4oko
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
- Reklama
Re: přední spojler coupe 4oko
jj na genesis si počkáme ... jsem zvědavej až to uvidim někde na silnici a poslintam si při tom kalhoty jj to RD se dělalo i ve verzi 1.8 která byla snad pro americký trh, měl to kamarád a on i s bratrem se shodli že to jelo líp než moje 2.0 tak nevímTringi píše:GK se stále dělá i v 1.6, i moje verze se dělá jako 1.6, a vždycky má jen jeden výfuk (vpravo), což v případě modelu 2007 znamená díru v difusoru (resp. jeho imitaci). Tuším, že RD bylo dokonce i s 1.8 motorem. Ta 1.6 zase není až tak slabá, podívej se jak si ji užívají kolegové v Accentech, a když někdo opravdu nemá potřebu závodit a chce mít jen pěkné auto, tak je taky dobrá volba. Jen ta výbava u těchto jednovýfukových verzí už bývá slabší.
Genesis Sedan bude v motorizacích 3.3, 3.8 a 4.6. To co jsem psal bylo ke Genesis Coupé. Jak je to s turbem nevím přesně. Ale materiály ho uvádí jenom u toho 2.0, jakoby u těch ostatních motorizací vůbec nebylo, což mi přijde zvláštní, ale možná, že ty ostatní jsou fakt bez. Uvidíme, až Genesis Coupé nabídnou i u nás
Hyundai Coupe r98 2.0 16V - prodáno
Ford Mondeo 2.0 16V TDCi 85kW - chip na 110kW
Ford Mondeo 2.0 16V TDCi 85kW - chip na 110kW
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: přední spojler coupe 4oko
mno playi, zase tak zarytej nejsem, a s tvyma vyhradama vesmes souhlasim - tedy rozhodne s tim vykonem to neni zadny zazrak.
Je fakt, ze primy konkurent - Fiat Coupe v 2.0 16V mel vykon uplne stejny, nebo treba Honda Accord v 2.0 mel dokonce o pet kW min. A tak bych mohl pokracovat...
Jenze tam byli verze 2.0 20V turbo, resp. 2.2 VTEC ktery byli jinej mazec. Proto si rikam - 2.0 co byl v coupe RD ma pro tehdejsi dobu slusny vykon. v GK uz mel mit vic nez +3kW navrch! ale i kdyby, tak meli udelat poradnou vrcholovou verzi 2.0 turbo, a jeste pokud mozno 4x4 - kdyz uz coupe jezdilo rallye - tak by to zmakli. Treba Calibra se delala v 8V 85kW ale taky 16V co uz mel zase 110kW takze zase - 1.6 16V - fajn, ale ta 1.8 16V byla daleko daleko lepsi (od roku 1998 nahradila 1.6tky v US trhu), dvoulitr 2.0 16V taky super - jsem schopnej s nim zajet fajn spotrebu, ale to je moooc uzky vyber motoru!! 2.0 turbo, nebo neco takovyho co by melo tech 200k alespon!
co se podvozku tyce - ono staci nekdy vymenit tlumice a poskakovani je pryc
Je fakt, ze primy konkurent - Fiat Coupe v 2.0 16V mel vykon uplne stejny, nebo treba Honda Accord v 2.0 mel dokonce o pet kW min. A tak bych mohl pokracovat...
Jenze tam byli verze 2.0 20V turbo, resp. 2.2 VTEC ktery byli jinej mazec. Proto si rikam - 2.0 co byl v coupe RD ma pro tehdejsi dobu slusny vykon. v GK uz mel mit vic nez +3kW navrch! ale i kdyby, tak meli udelat poradnou vrcholovou verzi 2.0 turbo, a jeste pokud mozno 4x4 - kdyz uz coupe jezdilo rallye - tak by to zmakli. Treba Calibra se delala v 8V 85kW ale taky 16V co uz mel zase 110kW takze zase - 1.6 16V - fajn, ale ta 1.8 16V byla daleko daleko lepsi (od roku 1998 nahradila 1.6tky v US trhu), dvoulitr 2.0 16V taky super - jsem schopnej s nim zajet fajn spotrebu, ale to je moooc uzky vyber motoru!! 2.0 turbo, nebo neco takovyho co by melo tech 200k alespon!
co se podvozku tyce - ono staci nekdy vymenit tlumice a poskakovani je pryc
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: přední spojler coupe 4oko
jo s tím podvozkem souhlasím, často tostačí vyměnit ale jestli si pamatuješ, měl jsem auto od Hujera a když jsem ho prodával mělo najeto 65 tisíc a těm km věřím ... a nemyslím si že ty tlumiče byli nějak opotřebovaný ... jinak ještě k těm autům ... docela lituju že korejci neudělali něco jako udělali u calibry ... 2.0 16V Turbína ... 152kW 4x4 ... kamarádka jí má, a ještě nedávno jsem měl strašný nutkání jí od ní koupit(za 15 tisíc nutně potřebovala prachy bylo potřeba jenom vyměnit dveře) ... teď toho lituju že jsem jí nekoupil, i kdyby třeba jenom na sprinty a na vyblbnutí ... ale odradilo mne to, že calibry obecně strašně blbly motory a nebylo technicky moc vychytaná ta 4x4ka ... ale zase na druhou stranu na rok 1992 to je moc hezký teď mám ještě v merku jedno autíčko, mazdu 323 BG GT jestli ti to něco říká? 1.8T 4x4 136kW a s cenou úprav do 20 000kč vystoupá výkon až k hranici 200kW víceméně bez újmy motoru,protože tenhle motor je silně předimenzovanej(nebo poddimenzovanej, sry nějak jsem si popletl slova ) tak přemýšlím že bych si koupil novou hračku do garáže na dlouhý zimní večery
Hyundai Coupe r98 2.0 16V - prodáno
Ford Mondeo 2.0 16V TDCi 85kW - chip na 110kW
Ford Mondeo 2.0 16V TDCi 85kW - chip na 110kW
Re: přední spojler coupe 4oko
na dlouhý zimní večery bych si koupil BMW 735 E32, tedy stará řada 7 s motorem R6 3.5. Atmosfera, klasika dvouventilová technika, jednoduchost, spolehlivost, 211PS a spotřeba 10-20l dle stylu jízdy. Ale je to neuvěřitelně pohodlný a je s tím neuvěřitelná prdel. A to je nějakej ročník 1990.....koupíš za pár šlupek s hafo najetými km, ale tyhle motory vydrží hodně. Kamoš co to měl by mohl vyprávět, než to bokem poslal do škarpy..Pak koupil vyřazenou vládní limuzínu BMW 745iL, dřevo, kůže, telefon vzadu, zrcátka, lampičky, prostě vládní kočár, automat a ten pak poslal při předjíždění asi ve 140km/h do škarpy taky. Naštěstí tam nikde nebyly stromy, takže týpek si chvíli poležel, dostal krunýř kolem krku, auto na sračku, ale on to rozchodil. Škoda, že je to takovej debil na řízení...
Jinak s tím V8 745 už to není ono. Zvuk o ničem (proti R6) a ten automat je na blbnutí taky k ničemu.
Ta R6 v manuálu, to je jiný kafe. Famózní zvuk a díky samosvornýmu diferáku se otočíš skoro na místě. Ty koně na tyhle blbiny to má.
Jako banda mladých kreténu jsmě dělali sprinty, v noci, kolem půl třetí ráno a do kopce mimo město na silnici 1.třidy. Já tehdy na Reanultu, tady ten s E32, pak tam byla Octavia 1.8 20V atmosfera, Civic z roku 91 motor 1.6 120PS, jedno Audi 80 2.3E quatro (130PS, ale těžkej). Celkem šest aut, po dvou naskládaný za sebou, jedo ve svým pruhu, druhý logicky v protisměru. Seřadili jsme se dle odhadu, kdo by mohl být nejrychlejší při startu, aby nebrzdil ty vzadu. Takže do první řady jsem šel já doprotisměru a vedle mě ten Civic, za mě ten bavorák R6, vedle to Audi, a vzadu ta Octáva nevim s čím....Ten kopec je mírně do zatáčky, ale vidět je a na kopci, když to jde, se jede už hrubě přes 130km/h. Celej ten kopec jsem jel souběžne s tím Civicem, ne a ne mu ujet. Měl jsem jen o 16PS silnější motor, ale byl jsem o 200kg těžší, navíc Civic řadil někde při 7500ot/min, já při 6800ot/min. Až na kopci nad 130km/h se projevoval výkon a začal jsem mu pomalu poodjiždět, takže jsem to celý vyhrál. Borec na BMW, jak jsme předpokládali, prohrabal asi 50m na startu a než to rozhejbal, tak jsme byly pryč. Ale pak před cílem už se dotahoval hodně rychle, tam těch 211PS bylo poznat.
Každopádně nikoho jsme neohrožovali. Silnice pustý a přehledný a tak bylo dobře vidět, kolik rozdílu dělá hmotnost. To audi mělo supr start díky 4x4, ale pak už šel do háje, těch 130Ps na tak těžký auto bylo málo a jelo to tedy podobně jak ta octáva 1.8 92kW.
Toď moje mladý léta. Ted už jen blbnu přes ručku, když nic nejede a semtam podřadím o tři stupně dolu a svižně někoho předjedu. Ale s předkáčem si člověk moc srandy neužije....
Jinak s tím V8 745 už to není ono. Zvuk o ničem (proti R6) a ten automat je na blbnutí taky k ničemu.
Ta R6 v manuálu, to je jiný kafe. Famózní zvuk a díky samosvornýmu diferáku se otočíš skoro na místě. Ty koně na tyhle blbiny to má.
Jako banda mladých kreténu jsmě dělali sprinty, v noci, kolem půl třetí ráno a do kopce mimo město na silnici 1.třidy. Já tehdy na Reanultu, tady ten s E32, pak tam byla Octavia 1.8 20V atmosfera, Civic z roku 91 motor 1.6 120PS, jedno Audi 80 2.3E quatro (130PS, ale těžkej). Celkem šest aut, po dvou naskládaný za sebou, jedo ve svým pruhu, druhý logicky v protisměru. Seřadili jsme se dle odhadu, kdo by mohl být nejrychlejší při startu, aby nebrzdil ty vzadu. Takže do první řady jsem šel já doprotisměru a vedle mě ten Civic, za mě ten bavorák R6, vedle to Audi, a vzadu ta Octáva nevim s čím....Ten kopec je mírně do zatáčky, ale vidět je a na kopci, když to jde, se jede už hrubě přes 130km/h. Celej ten kopec jsem jel souběžne s tím Civicem, ne a ne mu ujet. Měl jsem jen o 16PS silnější motor, ale byl jsem o 200kg těžší, navíc Civic řadil někde při 7500ot/min, já při 6800ot/min. Až na kopci nad 130km/h se projevoval výkon a začal jsem mu pomalu poodjiždět, takže jsem to celý vyhrál. Borec na BMW, jak jsme předpokládali, prohrabal asi 50m na startu a než to rozhejbal, tak jsme byly pryč. Ale pak před cílem už se dotahoval hodně rychle, tam těch 211PS bylo poznat.
Každopádně nikoho jsme neohrožovali. Silnice pustý a přehledný a tak bylo dobře vidět, kolik rozdílu dělá hmotnost. To audi mělo supr start díky 4x4, ale pak už šel do háje, těch 130Ps na tak těžký auto bylo málo a jelo to tedy podobně jak ta octáva 1.8 92kW.
Toď moje mladý léta. Ted už jen blbnu přes ručku, když nic nejede a semtam podřadím o tři stupně dolu a svižně někoho předjedu. Ale s předkáčem si člověk moc srandy neužije....
Naposledy upravil(a) mirpie dne 05 led 2009, 13:20, celkem upraveno 1 x.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: přední spojler coupe 4oko
tak to je fakt magor rozsekat takovy automirpie píše:na dlouhý zimní večery bych si koupil BMW 735 E32, tedy stará řada 7 s motorem R6 3.5. Atmosfera, klasika dvouventilová technika, jednoduchost, spolehlivost, 211PS a spotřeba 10-20l dle stylu jízdy. Ale je to neuvěřitelně pohodlný a je s tím neuvěřitelná prdel. A to je nějakej ročník 1990.....koupíš za pár šlupek s hafo najetými km, ale tyhle motory vydrží hodně. Kamoš co to měl by mohl vyprávět, než to bokem poslal do škarpy..Pak koupil vyřazenou vládní limuzínu BMW 745iL, dřevo, kůže, telefon vzadu, zrcátka, lampičky, prostě vládní kočár, automat a ten pak poslal při předjíždění asi ve 140km/h do škarpy taky. Naštěstí tam nikde nebyly stromy, takže týpek si chvíli poležel, dostal krunýř kolem krku, auto na sračku, ale on to rozchodil. Škoda, že je to takovej debil na řízení...
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: přední spojler coupe 4oko
mirpie: já jsem to na dlouhý zimní večery myslel spíš tak že bych se v tom hrabal v garáži, ne že bych s tím večer jezdil ) jinak ještě odbočím ... jezdil někdo z vás ve starý ibize? 1.5 systém porsche? neskutečný auto ... jezdil jsem s nim asi měsíc, nikdy jsem už od tý doby neviděl auto co od nějakejch řekněme 1200 otáček táhlo furt až do červenýho.je teda pravda že to mělo ostrou vačku a sport, vejfuk ale stejně na to jak to bylo starý tak to jelo, sedělo(na to že to mělo vzadu ještě listový pružiny
, nádhera
no a ohledně těch závodů - neřikám že si občas nezazávodíme, nezadriftujeme s kámošem co má oktávku I RS nebo s kámošem co má tigru, protože všichni ostatní blázni si myslej že už jsou na to starý ale taky si pamatuju moje "mladší" léta, kdy jsem tedy nebyl jako řidič ale jenom jako spolujezdec a to jsme závodili každý pátek večer(ráno) Příbram - Milín, a že to kolikrát byly závody na krev ... teď už bych s nima nejel ... ale jako mlaďasovi mi to připadalo super no jinak auta ... já jsem jezdil s kámošem v TT 1.8 turbo benzín, miloš jezdíval v Evo 7, kluci se audi 80 quattro, další kamarád s opel kadett GT,Aleš s jeho Omegou(3.0 V6 24v - kolem 215 koní) ... nikdo neřešil kdo má co za auto, hlavně když byla chuť si zazávodit ... každý řidič dal 1000kč a jelo se o bank njn ... to bejvaly časy )
jinak njn koupil si to tak si to taky rozsekal ale me se libi, u nas jezdi stara Tatra 603ka
, nádhera
no a ohledně těch závodů - neřikám že si občas nezazávodíme, nezadriftujeme s kámošem co má oktávku I RS nebo s kámošem co má tigru, protože všichni ostatní blázni si myslej že už jsou na to starý ale taky si pamatuju moje "mladší" léta, kdy jsem tedy nebyl jako řidič ale jenom jako spolujezdec a to jsme závodili každý pátek večer(ráno) Příbram - Milín, a že to kolikrát byly závody na krev ... teď už bych s nima nejel ... ale jako mlaďasovi mi to připadalo super no jinak auta ... já jsem jezdil s kámošem v TT 1.8 turbo benzín, miloš jezdíval v Evo 7, kluci se audi 80 quattro, další kamarád s opel kadett GT,Aleš s jeho Omegou(3.0 V6 24v - kolem 215 koní) ... nikdo neřešil kdo má co za auto, hlavně když byla chuť si zazávodit ... každý řidič dal 1000kč a jelo se o bank njn ... to bejvaly časy )
jinak njn koupil si to tak si to taky rozsekal ale me se libi, u nas jezdi stara Tatra 603ka
Hyundai Coupe r98 2.0 16V - prodáno
Ford Mondeo 2.0 16V TDCi 85kW - chip na 110kW
Ford Mondeo 2.0 16V TDCi 85kW - chip na 110kW
Re: přední spojler coupe 4oko
603 je supr kára. Na závodění to sice není ani omylem, ale jinak super krásný stylový auto. Po Brně jedna jezdí, má horší lak a hodně čudí, modře, asi mu někde valí olej, ale jinak paráda...
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997