Accent 96 dobijanie
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Accent 96 dobijanie
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=4&t=11488
mrkni sem - ted se to tam zrovna resilo a misto rakety za novej altik a nebo riskovat vrakac zkus novy z felicie. a nebo repase. sam teda taky nevim pro co bych se rozhodl.
mrkni sem - ted se to tam zrovna resilo a misto rakety za novej altik a nebo riskovat vrakac zkus novy z felicie. a nebo repase. sam teda taky nevim pro co bych se rozhodl.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Reklama
Re: Accent 96 dobijanie
I to je možnéBruno píše:Jo jo regulátor je součást alternátoru!!! Může to ale také zaoxidovaný konektor toho spoje na altíku, pokud je tam konektror.
Accent LC CF1 1.3 2006
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Accent 96 dobijanie
altík už mám od Dave, stačí jen vyměnit :)nejdřív ale zkusím to s tím konektorem i když tomu moc nevěřím
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Accent 96 dobijanie
tak konektor je čistý jak slovo boží takže půjde starý altík ven
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
Re: Accent 96 dobijanie
Zdar tak som vymenil alternator dnes a ide to bez problemov.Asi uhliky boli v prdeli.Ale uz ma to stve zacinaju odchadzat veci na tom aute nejak.No co uz 12 rokov je 12 rokov
Accent 96, 1.5 12V
190 000 km
190 000 km
Re: Accent 96 dobijanie
Žárovka nemá vliv na dobíjení a na velikost budícího proudu už vůbec ne.broža píše:no a nepraskla ti žárovka dobijeni??? to ti potom nedavá budici proud do altiku a muže se podelatLimitz píše: mě se právě nerozsvěcuje od té doby co mám problémy s dobíjením
Accent LC CF1 1.3 2006
Re: Accent 96 dobijanie
tak v tom pripade nas ucitel na "stroje a zarizeni" ucil hovadiny ..... jeho slova ... kdyz vam praskne zarovka v kontrolce dobijeny ,tak ji hned vymente..protoze pres zarovku vam jde "budici" proud pro alternatorantek píše: Žárovka nemá vliv na dobíjení a na velikost budícího proudu už vůbec ne.
tak co ted?? ..jsem za blba
:hyu: Hyundai Lantra 1.6 16V GLS 84kW r.v.1996 zelená metalíza
Seat Cordoba 1.8 červená metalíza r.v.1999 R.I.P 2010
VW Passat Variant 1.9 TDI 85kW r.v2000
Seat Cordoba 1.8 červená metalíza r.v.1999 R.I.P 2010
VW Passat Variant 1.9 TDI 85kW r.v2000
Re: Accent 96 dobijanie
Trochu se (učitel) spletl,přemýšlej:pokud by tekl proud přes žárovku tak by asi svítila a to nemluvím o velikosti dobíjecího proudu,který by byl vlastně omezován watáží žárovky.Pokud by altik budící proud překročil spálila by se žárovka a opět by si byl no hádej kde.broža píše:tak v tom pripade nas ucitel na "stroje a zarizeni" ucil hovadiny ..... jeho slova ... kdyz vam praskne zarovka v kontrolce dobijeny ,tak ji hned vymente..protoze pres zarovku vam jde "budici" proud pro alternatorantek píše: Žárovka nemá vliv na dobíjení a na velikost budícího proudu už vůbec ne.
tak co ted?? ..jsem za blba
Accent LC CF1 1.3 2006
Re: Accent 96 dobijanie
no abych rekl pravdu takhle jsem o tom nikdy nepremejslel .. to az ho uvidim tak se ho zeptam jak to vlastne myslelantek píše: Trochu se (učitel) spletl,přemýšlej:pokud by tekl proud přes žárovku tak by asi svítila a to nemluvím o velikosti dobíjecího proudu,který by byl vlastně omezován watáží žárovky.Pokud by altik budící proud překročil spálila by se žárovka a opět by si byl no hádej kde.
:hyu: Hyundai Lantra 1.6 16V GLS 84kW r.v.1996 zelená metalíza
Seat Cordoba 1.8 červená metalíza r.v.1999 R.I.P 2010
VW Passat Variant 1.9 TDI 85kW r.v2000
Seat Cordoba 1.8 červená metalíza r.v.1999 R.I.P 2010
VW Passat Variant 1.9 TDI 85kW r.v2000
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Accent 96 dobijanie
můžu se zeptat jestli ten šroub na kterém je přidělaný ten drát (asi od dobíjení) slouží zaroveň jako vodič?
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
Re: Accent 96 dobijanie
Přes tu žárovku jde opravdu budící proud, ale jenom do doby, než se altík nabudí, poté si ho přestane brát ze žárovky a začne ho brát ze svého výstupu z pomocného usměrňovače. Lantra má paralelně se žárovkou ještě odpor (pre-excitacion resistor-HMA), takže při prasklé žárovce se taky nabudí. Bez žárovky se teoreticky nikdy nenabudí a nezačne dobíjet, v praxi se nabudí, protože plechy ve statoru mají určitou magnetickou hysterezi a chvají se jako slabý permanentní magnet, takže se to nabudí samo, ale až na vyšších otáčkách. To taky vysvětluje fakt, že auto bez baterky nastartovat(roztlačit) nejde, ale za běhu už baterku odpojit jde a auto pořád běží (nezkoušel bych, leda tak na shade)
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Re: Accent 96 dobijanie
no vida .. tak nakonec mel profesor asi opravdu pravdu
:hyu: Hyundai Lantra 1.6 16V GLS 84kW r.v.1996 zelená metalíza
Seat Cordoba 1.8 červená metalíza r.v.1999 R.I.P 2010
VW Passat Variant 1.9 TDI 85kW r.v2000
Seat Cordoba 1.8 červená metalíza r.v.1999 R.I.P 2010
VW Passat Variant 1.9 TDI 85kW r.v2000
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Accent 96 dobijanie
me se to stalo na scoupe za jizdy jsem vyklepal minus - byl blbe dotazenejJam píše:Přes tu žárovku jde opravdu budící proud, ale jenom do doby, než se altík nabudí, poté si ho přestane brát ze žárovky a začne ho brát ze svého výstupu z pomocného usměrňovače. Lantra má paralelně se žárovkou ještě odpor (pre-excitacion resistor-HMA), takže při prasklé žárovce se taky nabudí. Bez žárovky se teoreticky nikdy nenabudí a nezačne dobíjet, v praxi se nabudí, protože plechy ve statoru mají určitou magnetickou hysterezi a chvají se jako slabý permanentní magnet, takže se to nabudí samo, ale až na vyšších otáčkách. To taky vysvětluje fakt, že auto bez baterky nastartovat(roztlačit) nejde, ale za běhu už baterku odpojit jde a auto pořád běží (nezkoušel bych, leda tak na shade)
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Accent 96 dobijanie
tak tak. pravda je to, ze cez tu ziarovku sa budi alternator.
Accent 1.5 12V r.v. 1996
Pri 280 000km totalna buracka
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
Pri 280 000km totalna buracka
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.