Blow-Off
Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři
Blow-Off
Zdravim,
poslední dobou jsem přemýšlel o tom, že si na scoupé dám tuhle hračičku, má s tím někdo zkušenosti, za kolik by se dal sehnat nějakej kvalitní, atd?
Dííky, JxD
poslední dobou jsem přemýšlel o tom, že si na scoupé dám tuhle hračičku, má s tím někdo zkušenosti, za kolik by se dal sehnat nějakej kvalitní, atd?
Dííky, JxD
Hyundai S-Coupé GTTurbo r.v.1993 - potvora červená
- Reklama
- zahyx
- Moderátor
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 12 črc 2005, 12:51
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blow-Off
spis by me zajimalo jak se to montuje do normalniho motoru:) to je v podstate na auta s turbem ne??
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
- LongStar
- ****
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 12 říj 2007, 21:13
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blow-Off
moje reseni
replika stareho bov od HKS za 2500,- sekvencni super nedela problemky piska
jinak co se prodava pistovy bov tak ty nikdo nedoporucuje treba firma bidrin
da se sehnat na dicompracing.com ale ted jsou stranky v praci nebo na autohifi forum clovek s nickem rajdlos od neho ho mam ja.
replika stareho bov od HKS za 2500,- sekvencni super nedela problemky piska
jinak co se prodava pistovy bov tak ty nikdo nedoporucuje treba firma bidrin
da se sehnat na dicompracing.com ale ted jsou stranky v praci nebo na autohifi forum clovek s nickem rajdlos od neho ho mam ja.
- Přílohy
-
- 2185961,P8230427.jpg (22.14 KiB) Zobrazeno 3508 x
-
- p9030432qn3.jpg (56.27 KiB) Zobrazeno 3508 x
-
- 2438156,PA180433.jpg (26.78 KiB) Zobrazeno 3507 x
S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
- LongStar
- ****
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 12 říj 2007, 21:13
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blow-Off
jj na auta s turbemzahyx píše:spis by me zajimalo jak se to montuje do normalniho motoru:) to je v podstate na auta s turbem ne??
pri sundani nohy z plynu bov odfoukne tlak (vzduch) aby se nevracel pres lopatky turba ven a tim mu prodluzuje zivotnost.montuje se mezi turbo a klapku
S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
- LongStar
- ****
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 12 říj 2007, 21:13
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blow-Off
http://www.youtube.com/watch?v=u2lhZ0fbh6k
asi takhle ale to piskani neni tak ostri ale skoro stejny
jinak kdyby majitel chtel origo HKS tak neco kolem 6-7 tacu obcas se nekde prodava jetej za 4-5
asi takhle ale to piskani neni tak ostri ale skoro stejny
jinak kdyby majitel chtel origo HKS tak neco kolem 6-7 tacu obcas se nekde prodava jetej za 4-5
S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
- zahyx
- Moderátor
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 12 črc 2005, 12:51
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blow-Off
dekuji ti za upresneni akuda ze nemam turbo:) to by byla jizdaLongStar píše:jj na auta s turbemzahyx píše:spis by me zajimalo jak se to montuje do normalniho motoru:) to je v podstate na auta s turbem ne??
pri sundani nohy z plynu bov odfoukne tlak (vzduch) aby se nevracel pres lopatky turba ven a tim mu prodluzuje zivotnost.montuje se mezi turbo a klapku
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
Re: Blow-Off
takze treba tenhle koupit? pokud se nemylim, tak je to ten stejnej, co ma LongStar...
http://aukro.cz/item527461394_blow_off_ ... ml#gallery
A jinak za jak dlouho jsi to mel namontovany?
EDIt: a jeste jsem nasel tenhle, ze vypada fajn, pujde na scoupe?
http://hpp.devel.daryl.cz/product/603-s ... --verze-ii
http://aukro.cz/item527461394_blow_off_ ... ml#gallery
A jinak za jak dlouho jsi to mel namontovany?
EDIt: a jeste jsem nasel tenhle, ze vypada fajn, pujde na scoupe?
http://hpp.devel.daryl.cz/product/603-s ... --verze-ii
Hyundai S-Coupé GTTurbo r.v.1993 - potvora červená
- LongStar
- ****
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 12 říj 2007, 21:13
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blow-Off
no ta instalace je o tom ze musis na tu hlinikovou trubku od turba ke klapce privarit prirubu kterou jsem dostal k tomu bov(ale tu co jsem dostal byla z naky slitiny takze sem si podle ty musel nechat udelat od kamose presne stejnou akorat ze z hliniku) a do ty priruby prijde strcit ten samotny bov. jinak mam ho uz asi rok a no problem:) piska krasne:)-JxD- píše:takze treba tenhle koupit? pokud se nemylim, tak je to ten stejnej, co ma LongStar...
http://aukro.cz/item527461394_blow_off_ ... ml#gallery
A jinak za jak dlouho jsi to mel namontovany?
EDIt: a jeste jsem nasel tenhle, ze vypada fajn, pujde na scoupe?
http://hpp.devel.daryl.cz/product/603-s ... --verze-ii
takze to namontovani je celkem taky prace sama pro sebe zalezi jaky mas moznosti!
ja cekal na tu prirubu asi mesic(ale byla zadaco jinak nakej ferenc za to chtel litr protoze je to prej tezkej atip a ze na to nema noze)a pak sehnat nekoho kdo vari hlinik a je to:)
a pak jeste aby se ten bov vubec oteviral tak on ma na svoji zadni casti malinkou trubicku na kterou se napojuje hadicka ktera vede(za pomoci t redukce) do podtlaku
jo a to kde ho mam ja navarenej je jediny misto kam se da narvat pokud tam chces mit tu seriovou trubku aby sla zavrit kapota!
S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
- LongStar
- ****
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 12 říj 2007, 21:13
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blow-Off
ten prvni je asi presne ten co mam ale bacha on se otvira takovou gumovou sranderou ktera muze byt praskla a propoustet tlak tim padem bude stracet vykon(takze na to bacha) takze bych koupit asi novej-JxD- píše:takze treba tenhle koupit? pokud se nemylim, tak je to ten stejnej, co ma LongStar...
http://aukro.cz/item527461394_blow_off_ ... ml#gallery
A jinak za jak dlouho jsi to mel namontovany?
EDIt: a jeste jsem nasel tenhle, ze vypada fajn, pujde na scoupe?
http://hpp.devel.daryl.cz/product/603-s ... --verze-ii
joa ten druhej vypada skoro jako HKS SSG ale asi to bude taky naka kopie a ano pujde tam
S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Blow-Off
mno vypada to trosku jak naka cinska replika.. ale mohlo by to fungovat
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Blow-Off
tak blow nemá podle mě vliv na životnost turba, jde jen o to, že turba, co tlačí hodně barů do plnicího potrubí, tak při sundání nohu z plynu, tedy uzavření škrtící klapky, je velktý tlak vzduchu, který působí i na dmychadlové kolo truba, které je tím tlakem brzděno. které pak brzdí i turbínové kolo na straně výfuku. Blow-off ventil tento v tu chvíli nepotřebný vzduch odfoukne a "odbrzdí" tak turbo.
Kamarád má blow na Subaru Impreza GT (2.0 boxer, čtyřválec, 16V, 211PS), pístový typ ventilu a má tam štelování na tuhost pružiny, která ovlivNuje, kdy otevře pístek a vypustí vzduch. jednou to měl nastavené tak, že mu to odfukovlao prakticky při jakýkoliv otáčkách, pak až při max otáčkách. Pak s tím byl na okruhu a měl to nastavené právě na odfuk na nižší otáčky a auta ho celkem předjížděli, protože v okamžiku, kdy potřeboval, neměl vzduch a čekal, než se mu roztočí turbo a natlakuje potrubí...
Jinak on to tam má takhle:
Kamarád má blow na Subaru Impreza GT (2.0 boxer, čtyřválec, 16V, 211PS), pístový typ ventilu a má tam štelování na tuhost pružiny, která ovlivNuje, kdy otevře pístek a vypustí vzduch. jednou to měl nastavené tak, že mu to odfukovlao prakticky při jakýkoliv otáčkách, pak až při max otáčkách. Pak s tím byl na okruhu a měl to nastavené právě na odfuk na nižší otáčky a auta ho celkem předjížděli, protože v okamžiku, kdy potřeboval, neměl vzduch a čekal, než se mu roztočí turbo a natlakuje potrubí...
Jinak on to tam má takhle:
- Přílohy
-
- blow3.JPG (104.75 KiB) Zobrazeno 768 x
-
- blow2.JPG (206.49 KiB) Zobrazeno 772 x
-
- blow1.JPG (174.4 KiB) Zobrazeno 768 x
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Blow-Off
jo, na té poslední fotce je vidět vyústění toho ventilu - přímo na nádobku na ostřikovače. A ten tlak vzduchu mu do té nádobky udělal díru, takže jsme ten ventil museli otočit směrem výstupem do kapoty a nádobku zalepit silikonem
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Blow-Off
Sekvenci jedině sekvenci pístový je pomalý a nepřesný. Sekvence je rychlá a hlavně pro někoho kdo řeší zvuk je lepší - jiný průběh odfuku.
Pístový jsem vyzkoušel a šlo to ale sekvence je sekvence. Momentálně mi přišel originál HKS - poslední model tak se na něj těším.
Pístový jsem vyzkoušel a šlo to ale sekvence je sekvence. Momentálně mi přišel originál HKS - poslední model tak se na něj těším.
S Coupe GT-TURBO - prodáno , TURBO VLÁDNE SVĚTU
Mitsubishi Eclipse GSX 260hp - nová hračka
Mitsubishi Eclipse GSX 260hp - nová hračka
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Blow-Off
nojo to jsem si ani nevsiml ze tady padla takova otazka - to je jasny no, vliv na zivotnost to ma asi uplne minimalni...
na jednu stranu tim ze zvysuje otacky turba tak by se mohla zivonost minimalne zkratit, protoze se toci rychleji po delsi dobu nez kdyby tam nebyl. ale na druhou stranu, to turbo bezi plynuleji takze se usetri namahani lopatek a ulozeni tim, ze se musi turbo znova rozjet ale to jsou jen takovy moje uvahy....
ve skutecnosti to bude mit opravdu jen minimalni vliv.
kazdopadne mirpie uz popsal krasne funkci blowoffu..
na jednu stranu tim ze zvysuje otacky turba tak by se mohla zivonost minimalne zkratit, protoze se toci rychleji po delsi dobu nez kdyby tam nebyl. ale na druhou stranu, to turbo bezi plynuleji takze se usetri namahani lopatek a ulozeni tim, ze se musi turbo znova rozjet ale to jsou jen takovy moje uvahy....
ve skutecnosti to bude mit opravdu jen minimalni vliv.
kazdopadne mirpie uz popsal krasne funkci blowoffu..
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS