Ventilátor kúrenia - točí sa na plné obrátky
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Ventilátor kúrenia - točí sa na plné obrátky
V sobotu ráno z ničoho nič po naštartovaní vozidla sa mi začal točiť ventilátor kúrenia na plné obrátky. Mám digitálnu klimatizáciu a akýkoľvek pokus o zmenu otáčok je neúspešný. Dokonca nepomáha ani vypnutie tlačidlom OFF. Bol som s tým v servise, po 30 minútach skúmania a diagnostiky nezistili nič . Že vraj bude nutné otestovať každú súčiastku, ktorá má dopad na ventilátor, ale môže byť vadný aj riadiaci panel.
Nemáte s tým niekto skúsenosti?
Nemáte s tým niekto skúsenosti?
Vlastním Santa Fe 2.0 CRD 4x4 rv. 2004, dovezené z Francúzska.
- Reklama
Re: Ventilátor kúrenia - točí sa na plné obrátky
Zkus vymontovat řídící panel a odpojit ho. Tak bys aspoň zjistil, jestli je to v něm nebo ne. Pokud se ventilátor po odpojení řp točit nebude, tak je závada zřejmě v něm.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
-
- *
- Příspěvky: 79
- Registrován: 20 říj 2008, 14:06
- Bydliště: Aš-nejzapadnejsi mesto republiky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ventilátor kúrenia - točí sa na plné obrátky
me tak napadlo jestli se treba nemohl seknout cudlik na pridavani rychlosti ventilatoru.Protoze kdyz se to sekne tak je jasny ze kdyz budes mackat na ubrani tkaze to nemude regovat.Ale toje jen muj napad.
Asi to tak nebude a muj napad bude kravina,ale aspon sem to zkusil.
Asi to tak nebude a muj napad bude kravina,ale aspon sem to zkusil.
V garazi mam
Hyundai Santa Fe r.v.02 2.7 V6
Hyundai Santa Fe r.v.02 2.7 V6 motor 145KW
Hyundai Lantra 1.8GT 16v r.v.1995cca 120KW
Hyundai Lantra 1.6i 16v r.v.1995-motor Sonata 2.0i 16v 115KW
a par crosovych motorek,2 ctyrkoly 750ccm,1 rally auto.
Hyundai Santa Fe r.v.02 2.7 V6
Hyundai Santa Fe r.v.02 2.7 V6 motor 145KW
Hyundai Lantra 1.8GT 16v r.v.1995cca 120KW
Hyundai Lantra 1.6i 16v r.v.1995-motor Sonata 2.0i 16v 115KW
a par crosovych motorek,2 ctyrkoly 750ccm,1 rally auto.
-
- *
- Příspěvky: 79
- Registrován: 20 říj 2008, 14:06
- Bydliště: Aš-nejzapadnejsi mesto republiky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ventilátor kúrenia - točí sa na plné obrátky
me tak napadlo jestli se treba nemohl seknout cudlik na pridavani rychlosti ventilatoru.Protoze kdyz se to sekne tak je jasny ze kdyz budes mackat na ubrani tkaze to nemude regovat.Ale toje jen muj napad.
Asi to tak nebude a muj napad bude kravina,ale aspon sem to zkusil.
Asi to tak nebude a muj napad bude kravina,ale aspon sem to zkusil.
V garazi mam
Hyundai Santa Fe r.v.02 2.7 V6
Hyundai Santa Fe r.v.02 2.7 V6 motor 145KW
Hyundai Lantra 1.8GT 16v r.v.1995cca 120KW
Hyundai Lantra 1.6i 16v r.v.1995-motor Sonata 2.0i 16v 115KW
a par crosovych motorek,2 ctyrkoly 750ccm,1 rally auto.
Hyundai Santa Fe r.v.02 2.7 V6
Hyundai Santa Fe r.v.02 2.7 V6 motor 145KW
Hyundai Lantra 1.8GT 16v r.v.1995cca 120KW
Hyundai Lantra 1.6i 16v r.v.1995-motor Sonata 2.0i 16v 115KW
a par crosovych motorek,2 ctyrkoly 750ccm,1 rally auto.
Re: Ventilátor kúrenia - točí sa na plné obrátky
Čudlík to as nebude, je to mikrospínač a pri každom stlačení je cítiť, že zapína. Pritom ešte vydáva aj zvuk - bíp. Každopádne dík za nápad.
Vlastním Santa Fe 2.0 CRD 4x4 rv. 2004, dovezené z Francúzska.
Re: Ventilátor kúrenia - točí sa na plné obrátky
Tak dnes som s tým bol zase v servise. Zistilo sa, že sa pokazil regulátor rýchlosti na ventilátoru. Ukázali mi fotku, je to nejaká malá dostička s odpormi a výkonovým tranzistorom. Nový stojí asi 170 €, a to sa mi zdá drahý. Neviete niekto kde by som ho mohol zohnať (aj použitý) za slušný peniaz?
Vlastním Santa Fe 2.0 CRD 4x4 rv. 2004, dovezené z Francúzska.
- DEDe
- *****
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 31 led 2008, 06:28
- Bydliště: Brno, Ceska Trebova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ventilátor kúrenia - točí sa na plné obrátky
to je fakt hnus jak oni vydelavaj na kazde prkotine 170 e za prd hruza ale co clovek muze no na to oni sazejHGeza píše:Tak dnes som s tým bol zase v servise. Zistilo sa, že sa pokazil regulátor rýchlosti na ventilátoru. Ukázali mi fotku, je to nejaká malá dostička s odpormi a výkonovým tranzistorom. Nový stojí asi 170 €, a to sa mi zdá drahý. Neviete niekto kde by som ho mohol zohnať (aj použitý) za slušný peniaz?
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
Re: Ventilátor kúrenia - točí sa na plné obrátky
zkusím se ti podívat. Nevíš náhodou originál číslo dílu?HGeza píše:Tak dnes som s tým bol zase v servise. Zistilo sa, že sa pokazil regulátor rýchlosti na ventilátoru. Ukázali mi fotku, je to nejaká malá dostička s odpormi a výkonovým tranzistorom. Nový stojí asi 170 €, a to sa mi zdá drahý. Neviete niekto kde by som ho mohol zohnať (aj použitý) za slušný peniaz?
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Ventilátor kúrenia - točí sa na plné obrátky
Zajtra ráno sa zastavím v servise a opýtam sa...zdenek76 píše:zkusím se ti podívat. Nevíš náhodou originál číslo dílu?HGeza píše:Tak dnes som s tým bol zase v servise. Zistilo sa, že sa pokazil regulátor rýchlosti na ventilátoru. Ukázali mi fotku, je to nejaká malá dostička s odpormi a výkonovým tranzistorom. Nový stojí asi 170 €, a to sa mi zdá drahý. Neviete niekto kde by som ho mohol zohnať (aj použitý) za slušný peniaz?
Vlastním Santa Fe 2.0 CRD 4x4 rv. 2004, dovezené z Francúzska.