Kotúče

Santa Fe druhé generace, 2006 -2012

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Odpovědět
DADO
*
Příspěvky: 10
Registrován: 04 čer 2008, 10:46

Kotúče

Příspěvek od DADO »

Pred 10 000 km mi menili kotúče - v rámci garancie.Nové platničky som si musel zaplatiť.Prešlo pár mesiacov a sú zase zvlnené - pripomínam - nebrzdil som ani prudko, ani príliš dlho, kotúče nie sú prepálené a len veľmi jemno ošúchané - to uznali aj v servise. Má ešte niekto takéto problémy s kotúčmi . Jazdil som a jazdím na rôznych autách, ale toto som ešte nikdy nezažil !!!
Fé-čko- 2,2 CRDi
Reklama
 

tomki
**
Příspěvky: 282
Registrován: 05 srp 2006, 17:13

Re: Kotúče

Příspěvek od tomki »

DADO píše:Pred 10 000 km mi menili kotúče - v rámci garancie.Nové platničky som si musel zaplatiť.Prešlo pár mesiacov a sú zase zvlnené - pripomínam - nebrzdil som ani prudko, ani príliš dlho, kotúče nie sú prepálené a len veľmi jemno ošúchané - to uznali aj v servise. Má ešte niekto takéto problémy s kotúčmi . Jazdil som a jazdím na rôznych autách, ale toto som ešte nikdy nezažil !!!
mam 65000km a brzdy bez problemov :shock: cumim
vraveli ze pri 75000km garancke uz ale bude treba menit. Kolko ta vysli platnicky???
DADO
*
Příspěvky: 10
Registrován: 04 čer 2008, 10:46

Re: Kotúče

Příspěvek od DADO »

Cenu si už presne nepamätám a dali mi aj nejakú zľavu.Asi okolo 12 000 Sk. Zajtra idem zaplatiť DPH za faktúru za blatník tak sa môžem spýtať ( ak nezabudnem ).
Fé-čko- 2,2 CRDi
Uživatelský avatar
SuperMUF
**
Příspěvky: 154
Registrován: 01 říj 2006, 16:16

Re: Kotúče

Příspěvek od SuperMUF »

Ahoj,

mě vydržely přední destičky 90.000km, zadní 75.000km

vozím 1tunový přívěs tak 40% doby co je auto v provozu ( proto asi odešly dřív zadní destičky )

zadní kotouče mi budou měnit ve 150.000km, teď jsem byl na 135.000km garančce tak mi to říkali...

přední stále dobrý ...


nikdy jsem neměl auto s takovouto dlouhou výdrží životnosti brzdových komponentů ! ! ! =D>
Hyundai iX35 Premium 4x4 135 kw Sirius Silver 05/2011
Hyundai iX20 Comfort 1.4CVVT 16V digi A/C 04/2011
Hyundai H1 Tour 8 míst. 2.5CRDi ESP 04/2010

Hyundai SantaFe 2.2CRDi silver MT Dynamic 4x4 09/2006-04/2011
Hyundai Getz 1.1 Dynamic A/C 01/2008-04/2011
dusan
*
Příspěvky: 54
Registrován: 02 úno 2008, 19:18
Bydliště: Olomoucko

Re: Kotúče

Příspěvek od dusan »

Mám najeto 50 tkm a při dobržďování či plným rejdu se občas ozve dost nepříjemný zvuk jako by se třel nějaký plech o kov. byl jsem v servisu, pravá destička je jakoby zkraje ohlodaná - garance se na to samozřejmě nevztahuje-nabídnuta výměna předních destiček za cca 4700,- Kč což se mi zdá nehorázně moc. Na to že mám auto 14 měsíců a už jsem jim tam nechal za garančky přes 30 litrů!! Když si je vyměním sám - přijdu o garanci ???
New Santa Fe 2,2 AT
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

Re: Kotúče

Příspěvek od laxo18 »

podobny problem mal kamarat na sonate 3,3 V6 mal tam 2 kotuce a hned ich mal zvlnene neviem ako to nakoniec vyriesil mne na sonate prvy raz menili kotuce predne aj zadne pri najazdeni 190 tis km ale to uz bolo fakt neprijemne lebo to uz piskalo pri normalnej jazde ked sa este nebrzdilo
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Uživatelský avatar
Zamo
**
Příspěvky: 150
Registrován: 22 kvě 2007, 22:41
Bydliště: Karlovarsko

Re: Kotúče

Příspěvek od Zamo »

DADO píše:Pred 10 000 km mi menili kotúče - v rámci garancie.Nové platničky som si musel zaplatiť.Prešlo pár mesiacov a sú zase zvlnené - pripomínam - nebrzdil som ani prudko, ani príliš dlho, kotúče nie sú prepálené a len veľmi jemno ošúchané - to uznali aj v servise. Má ešte niekto takéto problémy s kotúčmi . Jazdil som a jazdím na rôznych autách, ale toto som ešte nikdy nezažil !!!
Mám podobný problém s dupáním při brždění. Za tři týdny jedu na garančku - prodejce to již zkoušel a nejdříve to chce řešit stočením kotoučů a až poté výměnou. Nepřijde mi ale že by se kotouče zvlnily. Myslím si že to má na svědomí "P" - parkovací poloha ŘP a zabrždění vozu, kdy nerovnoměrně koroduje povrch kotouče. Jednou jsem dokonce nemohl po 3 dnech po umytí vozu vyjet z garáže - destičky se doslova přilepily ke kotoučům a "utrhl" jsem je až přidáním plynu při zařazené zpátečce. Něco podobné jsem kdysi měl i na Octávce při cca stejném počtu km, ale tam to bylo na výměnu kotoučů.
SF 2,2 CRDi VGT 4x4 A/T / H1 VAN6 2,5CRDi / iX35 2.0 GDi 4x4 / i20
Odpovědět

Zpět na „SANTA FE II“