Klepani motoru

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
dzakobo
**
Příspěvky: 269
Registrován: 24 úno 2008, 22:10
Kontaktovat uživatele:

Klepani motoru

Příspěvek od dzakobo »

Ahoj vsem!!chtel bych se zeptat jak se da odstranit klepani motoru.zacal mi klepat z niceho nic...po vymene oleje uz jsem aspon 3 tis. Netusim vubec cim by to mohlo byt!!dokazal by mi nekdo poradit na co se mam zamerit,pripadne co bych mel eventuelne dat vymenit,diky moc
Hyundai TUCSON r.v. 2021, 1.6T-GDI HEV 169Kw
Reklama
 

Uživatelský avatar
pražus
*
Příspěvky: 23
Registrován: 25 bře 2008, 09:17

Příspěvek od pražus »

Já odstranil klepání v motoru tak, že pokaždé než někam vyjedu, nechám minimálně 1-2min po nastartování běžet motor na volnoběh a dokud se při následné jízdě úplně neohřeje netočím víc jak 3000ot/min. Mě to u mého Háčka tak funguje, ale jestli to pomůže i tobě to ti nezaručím. Jinak mě motor taky začne klepat vždycky, když jedu delší dobu víc jak 160km/h = kdybych dodržoval 130km/h klepat nezačne.
Hyundai Accent 1997 - 1.3i Elegance GLS (62kW/84k)
Kam se hrabou fujFeliny a Fóbie...
Uživatelský avatar
Eurol1k
*
Příspěvky: 32
Registrován: 04 bře 2009, 11:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepani motoru

Příspěvek od Eurol1k »

:shock: zdravím taky mi tajto dělá ale ptal sme se na to ale ventilama to není. Podle me záleží na oleji jaký má vlastnosti.A ono než se to všecko promaže tak to cvaká to bylo řečeno mě v servisu. Já to řeší tak protože je to opravdu hnusnej zvuk po nastartování a cvakání vypnu motor a znova nastartuji a klepání je pryč skus to ;) :!:
Uživatelský avatar
Fulli
***
Příspěvky: 644
Registrován: 18 úno 2008, 18:58
Bydliště: MC 42/2, 97251 Handlova
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepani motoru

Příspěvek od Fulli »

pockaj si 3000 po vymene a este si nedolieval? nekukal si ci ho nahodou nie je malo lebo ja musim kazdych 1000 km dolievat zhruba 1 liter......a to ze je ho malo sa mi zacina prejavovat klepanim a ked dolejem tak je to v pohode....inak ti neviem pomoct
Hyundai Accent 1.3 GLS 62kW 1997, 185/60 R14 Dunlop SP 01 SPORT
ziarovky BLUE xenon, sportovy filter(ide ako o zivot),
chystaju sa dalsie zmeny ale najprv na ne musi niekto zarobit
zhrado
**
Příspěvky: 166
Registrován: 15 říj 2006, 12:53
Bydliště: SR Ziar nad Hronom

Re: Klepani motoru

Příspěvek od zhrado »

kazdych 1000km dolievas liter oleja?? ja nedolejem za 15 000km nic...
Accent 1.5 12V r.v. 1996
Pri 280 000km totalna buracka :(
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
Uživatelský avatar
Fulli
***
Příspěvky: 644
Registrován: 18 úno 2008, 18:58
Bydliště: MC 42/2, 97251 Handlova
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepani motoru

Příspěvek od Fulli »

zhrado píše:kazdych 1000km dolievas liter oleja?? ja nedolejem za 15 000km nic...
tak priblizne...podla stylu jazdy...ked mu nakladam tak zere ako svina...bohuzial aj olej....aky olej pouzivas ked nemusis vobec dolievat?
Hyundai Accent 1.3 GLS 62kW 1997, 185/60 R14 Dunlop SP 01 SPORT
ziarovky BLUE xenon, sportovy filter(ide ako o zivot),
chystaju sa dalsie zmeny ale najprv na ne musi niekto zarobit
zhrado
**
Příspěvky: 166
Registrován: 15 říj 2006, 12:53
Bydliště: SR Ziar nad Hronom

Re: Klepani motoru

Příspěvek od zhrado »

to ti strasne vela zere. ja mam normalny olej 5W40.. ked mu "nakladam" tak tiez zere viacej oleja ale aj tak nedolievam lebo je akurat na minime
Accent 1.5 12V r.v. 1996
Pri 280 000km totalna buracka :(
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
Uživatelský avatar
Fulli
***
Příspěvky: 644
Registrován: 18 úno 2008, 18:58
Bydliště: MC 42/2, 97251 Handlova
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepani motoru

Příspěvek od Fulli »

ja pouzivam 10W40....nemoze to byt tym ze pouzivam polosyntetiku?
Hyundai Accent 1.3 GLS 62kW 1997, 185/60 R14 Dunlop SP 01 SPORT
ziarovky BLUE xenon, sportovy filter(ide ako o zivot),
chystaju sa dalsie zmeny ale najprv na ne musi niekto zarobit
zhrado
**
Příspěvky: 166
Registrován: 15 říj 2006, 12:53
Bydliště: SR Ziar nad Hronom

Re: Klepani motoru

Příspěvek od zhrado »

no praveze by ti to malo menej zrat lebo ten tvoj olej je hustejsi.. daj 15W40 a malo by ti to menej zrat. alebo kup tu vec co sa dava do oleja pred vymenou, poznam ludi co im to pomohlo..
Accent 1.5 12V r.v. 1996
Pri 280 000km totalna buracka :(
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
Uživatelský avatar
Fulli
***
Příspěvky: 644
Registrován: 18 úno 2008, 18:58
Bydliště: MC 42/2, 97251 Handlova
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepani motoru

Příspěvek od Fulli »

zhrado píše:no praveze by ti to malo menej zrat lebo ten tvoj olej je hustejsi.. daj 15W40 a malo by ti to menej zrat. alebo kup tu vec co sa dava do oleja pred vymenou, poznam ludi co im to pomohlo..
jj skusim zmenu....aj tak ma onedlho caka kompletna vymena tak nieco skusim vykuzlit....ten olej ma nejak netrapi ze by tolko zralo...horsie je to s tym benzinom, da sa zajazdit v pohode 5,5 litra ale ked ma vzdy niekto nastve a ono ti to neda potom a este ako som dal sport. filter tak este o to viac
Hyundai Accent 1.3 GLS 62kW 1997, 185/60 R14 Dunlop SP 01 SPORT
ziarovky BLUE xenon, sportovy filter(ide ako o zivot),
chystaju sa dalsie zmeny ale najprv na ne musi niekto zarobit
Uživatelský avatar
vaisman
**
Příspěvky: 121
Registrován: 25 dub 2007, 16:10
Bydliště: Brno-Lišeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepani motoru

Příspěvek od vaisman »

dzakobo píše:Ahoj vsem!!chtel bych se zeptat jak se da odstranit klepani motoru.zacal mi klepat z niceho nic...po vymene oleje uz jsem aspon 3 tis. Netusim vubec cim by to mohlo byt!!dokazal by mi nekdo poradit na co se mam zamerit,pripadne co bych mel eventuelne dat vymenit,diky moc
No já sem se dočetl na netu že se časem hydroštely zavzdušní a ovzdušnit se to dá způsobem: http://www.autocaba.cz/tipy/1.pdf

Doporucení výrobce k odvzdušnení hydraulických zdvihátek
Za urcitých provozních podmínek (opakovaných startech / „studený start“ / prvomontáž motoru),
muže dojít k hlucnosti ventilu. Rychlé odvzdušnení prostoru s vysokým tlakem je zaruceno tímto
postupem:
1. Došlo-li pri prvním startu motoru (po výmene zdvihátek) nebo pri startu a chodu naprázdno
k hlucnosti ventilu, mel by se motor nechat bežet asi 4 minuty pri otáckách asi 2500 min
nebo
strídave 2000 a 3000 min.
2. Následne je treba nechat motor bežet naprázdno asi 30 sekund.
3. V prípade,že po provedení bodu 1. a 2. hlucnost ventilu zmizela jsou zdvihátka
odvzdušnena.
V prípade, že ventily jsou ješte „slyšitelné“ je nezbytné opakovat body 1. a 2.
4. V 90% prípadu po tomto prvním cyklu hlucnost ventilu zmizí.
5. V ojedinelých prípadech je nutné cyklus 5 až 6 krát znovu opakovat.
6. V prípade,že i po splnení bodu 5. jsou ventily zretelne slyšet, doporucujeme zdvihátka
vymenit
Mám Hyundai Accent 1,3 pr.ev.2000
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“