KOLISANIE OTACOK MOTORA
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
KOLISANIE OTACOK MOTORA
ZDRAVIM VSETKYCH. MAM PROBLEM S OTACKAMI MOTORA , AJ PO ZHRIATI NA PREVADZ. TEPLOTU SA MI SAMOVOLNE ZVISUJU,PRIPADNE PADAJU NIE VSAK AZ TAK, ZE BY MI MOTOR ZHASOL ...VYMENIL SOM SVIECKY,KABLE VYZERAJU OK... MOZE TO BYT PALIVOVYM FILTROM??? ALEBO AKO SA PREJAVUJE VADNA LAMDASONDA? ZA ODPOVEDE VEEEELMI PEKNE DAKUJEM
- Reklama
Mrkni se na https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?t=1362, ted se to tam řešilo a já osobně jsem to vyřešil. Byl to krokový motorek.
Nevim teda jak ty, ale ja mam toho nejstarsiho Accenta a na něm už krokovy motorek neni. Je to rizene nejak jinak, jak presne to nevim. Ale krokovy motorek maji starsi Lantry a Scoupecka. takze zrada bude jinde.
Jak jsou na tom rozvody?
Nebo, pokud ti to dela az jak se to zahreje, bude to kterykoli vadny snimac..samozrejme myslim ty ridici snimace a cidla, ne treba cidlo teploty chladici kapaliny.. !
Jak jsou na tom rozvody?
Nebo, pokud ti to dela az jak se to zahreje, bude to kterykoli vadny snimac..samozrejme myslim ty ridici snimace a cidla, ne treba cidlo teploty chladici kapaliny.. !
Minulost - Hyundai Accent 94 1.5 12V
- Lantra 96 1.8 16V
Teď - Lantra 99 2.0 16V
- Lantra 96 1.8 16V
Teď - Lantra 99 2.0 16V
Otáčky
Dříve nežli filtr pokusil bych se, pokud to má co dělat s teplotou, ověřit čidlo teploty. Bacha jsou tam nejspíše dvě, takže to správné. Jedno je pro přístrojovou desku, druhé pro jednotku.
Rade622
Rade622
Naposledy upravil(a) rade622 dne 12 bře 2006, 21:26, celkem upraveno 1 x.
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Na mojí Mazdě se tohle děje běžně. Otáčky různě kolísají i po zahřátí. Na volnoběh samozřejmě. Je to nejspíš tím, že je tam dle automechanika nefunkční lambda sonda (nebo tam vůbec není). Každopádně neprojde emisema - tedy myslím tím hodnotami. Stačí si to umět zařídit - technickou i emise to přesto už několikrát dostalo. Ale je to čím dál dražší. Předminule stačily tři stovky navíc, minule už patnáctset.. Vydřiduši.
Accent 1.3i 63kW r.v.2004
Jseš zkrátka machr, nejlepší ze všech boreček.. Doufám, že ti to brzy někdo zarazí šmejdeignorek píše:Na mojí Mazdě se tohle děje běžně. Otáčky různě kolísají i po zahřátí. Na volnoběh samozřejmě. Je to nejspíš tím, že je tam dle automechanika nefunkční lambda sonda (nebo tam vůbec není). Každopádně neprojde emisema - tedy myslím tím hodnotami. Stačí si to umět zařídit - technickou i emise to přesto už několikrát dostalo. Ale je to čím dál dražší. Předminule stačily tři stovky navíc, minule už patnáctset.. Vydřiduši.
www.ochranamotoru.cz
Děkuji za kladné hodnocení.vlkobass píše:Jseš zkrátka machr, nejlepší ze všech boreček.. Doufám, že ti to brzy někdo zarazí šmejdeignorek píše:Na mojí Mazdě se tohle děje běžně. Otáčky různě kolísají i po zahřátí. Na volnoběh samozřejmě. Je to nejspíš tím, že je tam dle automechanika nefunkční lambda sonda (nebo tam vůbec není). Každopádně neprojde emisema - tedy myslím tím hodnotami. Stačí si to umět zařídit - technickou i emise to přesto už několikrát dostalo. Ale je to čím dál dražší. Předminule stačily tři stovky navíc, minule už patnáctset.. Vydřiduši.
Bohužel takhle mi to jakýsi pan podvodník tehdá prodal s tím, že je to všechno ok, má to technickou, emise, dokonce vyřídil převod papírů.. A pak se zjistilo, že auto bylo bourané, špatně svítí, nemá lambda sondu atd..
Takže nehodlám doplácet na nějakýho podvodníka, víš můj milý Vlkobassi..
A neboj se, příští rok budu mít vyřízené emise i technickou opět v pořádku. A můžeš se z toho klidně ... No co bude libo.
Accent 1.3i 63kW r.v.2004
ahojte,tak palivovy filter je vymeneny,sviecky vymenene,svieck. kable premerane /su dobre/,tesne za vzduch. filtrom je nejake cidlo ktore bolo spinave tak mi ho mechanik vybral a vycistil. auto bolo napojene na pristroj ktory meria emisie, pred ocistenim uz zmienovaneho cidla boli emisie niekolkokrat !!!! prekrocene /spotreba sa mi zdala hodne vysoka /po vycisteni klesla na normalnu hodnotu...co mi je vsak divne otacky si chodia ako predtym --aj po zahriati motora pendluju okolo 1500 ot. po dost dlhej chvili pomaly padaju na 1000ot mechanik povedal ze je to tak nastavene aby preradovanie rychlost. stupnov bolo plynule co sa mi zda trochu divne lebo na nijakom inom aute som sa stym este nestretol /honda.renault.../ DAKUJEM ZA KAZDU UZITOCNU RADU
Tak napiš co máš za auto a jaký motor v něm!!andrej píše:ahojte,tak palivovy filter je vymeneny,sviecky vymenene,svieck. kable premerane /su dobre/,tesne za vzduch. filtrom je nejake cidlo ktore bolo spinave tak mi ho mechanik vybral a vycistil. auto bolo napojene na pristroj ktory meria emisie, pred ocistenim uz zmienovaneho cidla boli emisie niekolkokrat !!!! prekrocene /spotreba sa mi zdala hodne vysoka /po vycisteni klesla na normalnu hodnotu...co mi je vsak divne otacky si chodia ako predtym --aj po zahriati motora pendluju okolo 1500 ot. po dost dlhej chvili pomaly padaju na 1000ot mechanik povedal ze je to tak nastavene aby preradovanie rychlost. stupnov bolo plynule co sa mi zda trochu divne lebo na nijakom inom aute som sa stym este nestretol /honda.renault.../ DAKUJEM ZA KAZDU UZITOCNU RADU
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)