Brzdy
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Brzdy
To není ručkou.Už jsem viděl několik fotek,že přirezávají destičky ke kotouči.Ruční brzda je bubnová.Tedy u i30 a Cee´da.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
- Reklama
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
tak toto som teda nepochopil... Ty mas na zadnej naprave bubny??? Lebo ja tam mam kotucematysekul píše:To není ručkou.Už jsem viděl několik fotek,že přirezávají destičky ke kotouči.Ruční brzda je bubnová.Tedy u i30 a Cee´da.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Brzdy
Ty i já máme na zadní nápravě i bubny i kotouče.Bubny jsou pouze na ruční brzdu.
Vypadá to nějak takhle:
Vypadá to nějak takhle:
- Přílohy
-
- 50536_Zadni_kotoucova_brzda_123_713lo.jpg (77.26 KiB) Zobrazeno 2430 x
Naposledy upravil(a) matysekul dne 16 bře 2009, 14:46, celkem upraveno 1 x.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
89majlo96 parkovacia brzda je bubnova... prevadzkova brzda je kotucova.. mas to aj ty... takto je to aj u Accenta 2006+
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- kowalski1410
- **
- Příspěvky: 325
- Registrován: 07 lis 2008, 15:37
- Bydliště: frýdlant nad ostravicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
ani já ne
Toyota Corolla...1,6(97kw)...super white 2...Trend+...03/2019
i30...1,4...white crystal...made in cz...12/08
i30...1,4...white crystal...made in cz...12/08
Re: Brzdy
Ještě dodám foto,co dělají přirezávající destičky na kotouči.Je to od konkurence
- Přílohy
-
- mid_Prvn___z__vada____.jpg (39.04 KiB) Zobrazeno 2430 x
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Brzdy
jako nechavat zaparkovany auto jen s rychlosti?mirpie píše:ono by možná neuškodilo nesahat na ten krám vedle řadící páky. Já ručku používám jen v zimě na smyky , nebo na chvili při nastartovaným autě třeba na křižovatce, ale při parkování nikdy.
tak to bych nemel klidny spani teda
i30 1.4 + kn, 12/2007
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
preco? Ja ho cez zimu nechavam len tak na rychlosti, tomu sa nic nestanelaufas píše:jako nechavat zaparkovany auto jen s rychlosti?mirpie píše:ono by možná neuškodilo nesahat na ten krám vedle řadící páky. Já ručku používám jen v zimě na smyky , nebo na chvili při nastartovaným autě třeba na křižovatce, ale při parkování nikdy.
tak to bych nemel klidny spani teda
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Brzdy
ja taky, pokud neparkuju nekde hodne v kopci tak jen kvalt, nejlepe zpatecka. Kdyztak jeste sticit kola do obrubniku aby se zaprely, ale trapit rucku porad to ne.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
Re: Brzdy
nehledě na to že ručka ti v zimě zamrzne a neutrhneš to ani na asfaltu.... (třeba jako sousedka v garáži na Vysočině, kdy večer přijela a jen slyším krrrrr, áá říkám si, no, tu ručku bych nezatahoval). Shodou okolností jsem v garáži i druhý den ráno, kdy si šel její borec ráno pro Megana, natočí to na brnk, vycouve se zablokovanými zadními koly(to už sem se lehce pousmál), už nasranej zabouchne vrata jede po tom uježděným sněhu na druhej konec města, kde jsou rozsolený silnice. Za půlhodiny hodiny vidím jak smykem zase jede zpátky, zajede do garáže, třískne vraty a jen tak pro sebe si řiká, "já tu krávu zabiju".... a jde pěšky na autobus.
Ručku taky fakt zatáhnu, až když stojím ve velkým svahu, ale to snad jednou, dvakrát za rok. Já tomu krámu prostě nevěřím, nehledě pak na problémy, který tím pak vznikaj...Už v autoškole jsem dostal nejednou vynadáno, že takhle neudělám záverečky (mělo to termín činnost po zastavení - vyřadit na neutrál a zatáhnout ten krám, kde jsem marně vysvětloval lektorovi, že to je akorát zaděláno na průser, nepochodil jsem, ustoupil a těch pár lekcí jsem to dělal po jeho). Já teda v autoškole prostřídal 4 auta a 4 lektory (ne že bych to opakoval, ale kdo chtěl, mohl si vyzkoušet víc aut, ale ke každému byl jinej lektor a co lektor, to jiný zásady - jeden nadával na druhého, např. jeden preferoval dojíždět k semaforu na neutrál, druhej se zařazenou rychlostí - na tohle konkrétní názor říct nejde, záleží na situaci).
Ale ať si každý ručku používá jak chce, nebo at si řadí jak chce (já teda řadím vždy s meziplynem a dvojím vyšlápnutím spojky - jednak mě to baví a jednak neničím synchrony).
Hlavně to chce na silnici předvídat, správně blikat (taky vidim lidi, co pustí blinkr, až když jsou v odbočovacím pruhu - trochu pozdě, ale takových je spousta, nebo neblikaj při objíždění chodce nebo cyklisty)...ale to už je OT
Ručku taky fakt zatáhnu, až když stojím ve velkým svahu, ale to snad jednou, dvakrát za rok. Já tomu krámu prostě nevěřím, nehledě pak na problémy, který tím pak vznikaj...Už v autoškole jsem dostal nejednou vynadáno, že takhle neudělám záverečky (mělo to termín činnost po zastavení - vyřadit na neutrál a zatáhnout ten krám, kde jsem marně vysvětloval lektorovi, že to je akorát zaděláno na průser, nepochodil jsem, ustoupil a těch pár lekcí jsem to dělal po jeho). Já teda v autoškole prostřídal 4 auta a 4 lektory (ne že bych to opakoval, ale kdo chtěl, mohl si vyzkoušet víc aut, ale ke každému byl jinej lektor a co lektor, to jiný zásady - jeden nadával na druhého, např. jeden preferoval dojíždět k semaforu na neutrál, druhej se zařazenou rychlostí - na tohle konkrétní názor říct nejde, záleží na situaci).
Ale ať si každý ručku používá jak chce, nebo at si řadí jak chce (já teda řadím vždy s meziplynem a dvojím vyšlápnutím spojky - jednak mě to baví a jednak neničím synchrony).
Hlavně to chce na silnici předvídat, správně blikat (taky vidim lidi, co pustí blinkr, až když jsou v odbočovacím pruhu - trochu pozdě, ale takových je spousta, nebo neblikaj při objíždění chodce nebo cyklisty)...ale to už je OT
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Brzdy
Tak takovej extremista zase nejsem,abych radil jako ty,ale bavi te to, proc ne...
Rucku zatahuju velmi casto. Snad jen kdyz jsem nekde na noc a vim,ze bude v noci -20,tak ji nezatahnu.
Je to jistota a navic nejsme v dobach 120tek,kdy rucky zamrzaly bezne. I30 byla pres Vanoce 14dnu na mrazech v kuse a s ruckou.-Sednu, nastartuju, zapnu fukary, odmetu, odbrzdim a bez nejmensiho citelnyho problemu vycouvu ven pred dum a alou do davu.
A jen na tu zpatecku se to auto stejne porad hybe, to mam taky otestovany
Rucku zatahuju velmi casto. Snad jen kdyz jsem nekde na noc a vim,ze bude v noci -20,tak ji nezatahnu.
Je to jistota a navic nejsme v dobach 120tek,kdy rucky zamrzaly bezne. I30 byla pres Vanoce 14dnu na mrazech v kuse a s ruckou.-Sednu, nastartuju, zapnu fukary, odmetu, odbrzdim a bez nejmensiho citelnyho problemu vycouvu ven pred dum a alou do davu.
A jen na tu zpatecku se to auto stejne porad hybe, to mam taky otestovany
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Brzdy
auto se hýbe na každej kvalt, o 5cm s tím tam a zpět pohneš, ale to je celý. Jasně, někde na prudkým svahu se na kvalt taky nespoléhám, ale tam stačí stočit kola na jednu stranu a na ručku pořád nemusím sáhnout. A ty doby 120tek mi nepřijde jako argument. 120tka měla principem stejné bubnové brzdy jako maj ty vaše parkovací brzdy na i30. možná materiály se trochu posunuly, ale jak říkám, Megan z 98´ taky zamrzl...
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997