Lantra 1.5i broblémy z motorem
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Lantra 1.5i broblémy z motorem
Ahoj lidi, mám Lantru model 95 před faiceliftem, najeto nějakých 150 000 km, předchozý majitel nevěnoval autu takovou pozornost jakou by si auto zasloužilo. Proto se teď snažim s Lantry udělat opravdové auto.
Ale jelikož v okolí nikoho s Lantrou neznám. Potýkám se s několika problémy.
Motor, ma takovej klepavej zvuk a to i když mám dost oleje, navíc auto pořádně nejede, na to že má 63 KW moc netáhne.Mám strach předjíždět i nákladák.
Tak se chci zeptat čím začít na tom motoru, podle mě není v pořádku. Chytá dobře, do otáček celkem aj jde ale na silnici to není znát. Může to být spojkou?
Nezlobte se za tak zmatenej text, ale doufám že my někdo poradí kde se začít dívat po závadach. Určitě Lantry mají hromadu stále se opakujících závad, tak teď jen je postupně eliminovat.
Ale jelikož v okolí nikoho s Lantrou neznám. Potýkám se s několika problémy.
Motor, ma takovej klepavej zvuk a to i když mám dost oleje, navíc auto pořádně nejede, na to že má 63 KW moc netáhne.Mám strach předjíždět i nákladák.
Tak se chci zeptat čím začít na tom motoru, podle mě není v pořádku. Chytá dobře, do otáček celkem aj jde ale na silnici to není znát. Může to být spojkou?
Nezlobte se za tak zmatenej text, ale doufám že my někdo poradí kde se začít dívat po závadach. Určitě Lantry mají hromadu stále se opakujících závad, tak teď jen je postupně eliminovat.
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Lantra 1.5i broblémy z motorem
to bych netvrdil...znojmik píše:Ahoj lidi, mám Lantru model 95 před faiceliftem, najeto nějakých 150 000 km, předchozý majitel nevěnoval autu takovou pozornost jakou by si auto zasloužilo. Proto se teď snažim s Lantry udělat opravdové auto.
Ale jelikož v okolí nikoho s Lantrou neznám. Potýkám se s několika problémy.
Motor, ma takovej klepavej zvuk a to i když mám dost oleje, navíc auto pořádně nejede, na to že má 63 KW moc netáhne.Mám strach předjíždět i nákladák.
Tak se chci zeptat čím začít na tom motoru, podle mě není v pořádku. Chytá dobře, do otáček celkem aj jde ale na silnici to není znát. Může to být spojkou?
Nezlobte se za tak zmatenej text, ale doufám že my někdo poradí kde se začít dívat po závadach. Určitě Lantry mají hromadu stále se opakujících závad, tak teď jen je postupně eliminovat.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Lantra 1.5i broblémy z motorem
NO TŘEBA TAKOVÁ KLIMATIZACE, NEVĚŘÍM ŽE VŠEM FUNGUJE, MĚ TŘEBA NE, PRVNÍ CO JSEM MUSEL MĚNIT BYLO HORNÍ LOŽISKOVÉ ULOŽENÍ TLUMIČŮ NA PŘEDKU. JINAK Z ELEKTRIKY MI FUNGUJE VŠE, JO A SVĚTLA, MÁM NĚJAKÝ DIVNÝ PARABOLY, VŮBEC V NOCI NENÍ VYDĚT. ALE KOUKAL SEM ŽE NAKLÁPĚNÍ TAKY VALÝ. JEN TEN MOTOR. jaké MÁTE SKUŠENOSTI S 1.5i
Re: Lantra 1.5i broblémy z motorem
no, mě třeba teče do kufru.. ale teď k motoru, táta si pořídil saab 99 a dělá jeho repas. Motor běží, ale v určitejch otáčkách vydává klepající zvuk, prej je to vymleté uložení klikového hřídele.. Ale motor má sílu i tah. Jinak mě u Lantry taky něco u motoru cvaká (ale jen cvaká, buďto nějaká rezonance nebo ventily, nevím)
Hyundai Lantra 1.5 GLSi
Re: Lantra 1.5i broblémy z motorem
no ja nevim ale vidim to na vaznou poruchu motoru. Bud to je pridreny nebo klepou ventily a to tak ze dost az to znemoznuje sviznou jizdu. Nebo je preskoceny rozvodak. Muzu te ujistit ze na to, ze to je zakladni motor z dob kdy skodovka delala S120M, to jede velice svizne. Co se tyce svetel, ty opravdu svitej na houby, ale zas takova krize to neni.
Mam na tom 7 let a 250000 km a pravda, ze se na tom leccos menilo, ale jede porad dobre a kazdy rano nastartuje a doveze me kam ma. V podstate cekam az se rozpadne a budu moct koupit neco lepsiho, ale ona porad drzi a ja jsem rad.
Mam na tom 7 let a 250000 km a pravda, ze se na tom leccos menilo, ale jede porad dobre a kazdy rano nastartuje a doveze me kam ma. V podstate cekam az se rozpadne a budu moct koupit neco lepsiho, ale ona porad drzi a ja jsem rad.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
Re: Lantra 1.5i broblémy z motorem
Taky sem rád že mám Lantru, nebojím se že by mě nechala vyset. Ale ten motor je divnej, možná zkusím na diagnostiku, ale jestli je to nějaká mechanická závada, asi to nezjistí, že?
Re: Lantra 1.5i broblémy z motorem
Pokud by byl posunutej rozvoďák, tak by se ten motor tak jako mlel, prostě neklidný chod. Tipoval bych na přidření. Nechci být poslem špatných zpráv, ale zjistíš to až vypustíš olej a sundáš vanu. Potom kontrola šálků na klice. Pak se teprve uvidí a budeš moct hledat dál. Mě v motoru taky cvaká, ale tento zvuk vychází z prostoru vstřiků a mění se v závislosti na otáčkách. Bylo mi řečeno, že to klepou vstřiky, ale nevím co si o tom mám myslet.
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lantra 1.5i broblémy z motorem
to klepání dělají hydroštely
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
- tatulda
- **
- Příspěvky: 357
- Registrován: 22 úno 2008, 22:13
- Bydliště: Bystřice n.Pernšt.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lantra 1.5i broblémy z motorem
Takže popořádku-Lantra J1-1,5i je klasický 8ventli,tudíž nemá hydroštel.Motor má originál dost zvláčtní klapavý zvuk,takže bez poslechu se dá těžko určit,zda je,nebo není v pořádku.Nejlepší bude,když navštívíš někoho zkušenějšího,dko ti poradí
H.Elantra 2,0i/104kW/02,dříve Lantra 1,6 a Pony 1,5
Re: Lantra 1.5i broblémy z motorem
Ahoj tatuldo, díky za názor ale myslím, že to není až tak kritický. Shodím víko, pošteluju ventily a uvidíme. Jinak koukám, že jsi z Bystřice, já bydlím v Šerkovicích u Tišnova, tak by jsme se mohli někdy sejít. Jmenuji se Libor a bude mě letos 40. Zřejmě máš s korejskýma šuplíkama dost zkušeností, tak bych se potřeboval na pár věcí zeptat. Toto je moje druhá Lantra, bohužel horší než ta předtím. Měl jsem i Sonátu 93. Taky nějaká Mazda 626, Schade 105 a Žigulík. Většinou samý starý šuplíky, ale byly dobrý.
Re: Lantra 1.5i broblémy z motorem
je fakt ze hlavne studeny to zni jak diesel, ale pak se uklidni a jede...hlucnej ale je to jo. Ale nejaky staly hlucny klepani, to ne.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
- tatulda
- **
- Příspěvky: 357
- Registrován: 22 úno 2008, 22:13
- Bydliště: Bystřice n.Pernšt.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lantra 1.5i broblémy z motorem
Poslal jsem ti SZ-tatuldaPista2509 píše:Ahoj tatuldo, díky za názor ale myslím, že to není až tak kritický. Shodím víko, pošteluju ventily a uvidíme. Jinak koukám, že jsi z Bystřice, já bydlím v Šerkovicích u Tišnova, tak by jsme se mohli někdy sejít. Jmenuji se Libor a bude mě letos 40. Zřejmě máš s korejskýma šuplíkama dost zkušeností, tak bych se potřeboval na pár věcí zeptat. Toto je moje druhá Lantra, bohužel horší než ta předtím. Měl jsem i Sonátu 93. Taky nějaká Mazda 626, Schade 105 a Žigulík. Většinou samý starý šuplíky, ale byly dobrý.
H.Elantra 2,0i/104kW/02,dříve Lantra 1,6 a Pony 1,5
Re: Lantra 1.5i broblémy z motorem
Tak nové info,
Klepání částečně ustalo, problém byl že sem měřil olej v nepatrném stouání, a něco sem naměřil, na rovince jsem se nestačil divit, olej se ztratil, po dolití oleje se z výfuku stal komín tepelné elektrárny. Na víc mi už odchází i spojka. Motor když stojím na křižovatce furt tak tročku klepe, je to někde z vršku , od vany to nejde, někde z vrchu. Jinak auto se na neutrál celkem dost klepe. Otáčky to drží normálně kolem 900/min.
Má najeto těch 153 500 km, spojku asi nikdo neměníl, takže tu vyměním, a bude vyřešeno, ale ten motor bych asi nejraději vyměnil, bojím se že je už dost poznamenanej, a kdo ví co se v něm děje.
15i 63 KW je opravdu jen 8 ventil, Kdo si mě tvrdil že je to 12 ventil.
Klepání částečně ustalo, problém byl že sem měřil olej v nepatrném stouání, a něco sem naměřil, na rovince jsem se nestačil divit, olej se ztratil, po dolití oleje se z výfuku stal komín tepelné elektrárny. Na víc mi už odchází i spojka. Motor když stojím na křižovatce furt tak tročku klepe, je to někde z vršku , od vany to nejde, někde z vrchu. Jinak auto se na neutrál celkem dost klepe. Otáčky to drží normálně kolem 900/min.
Má najeto těch 153 500 km, spojku asi nikdo neměníl, takže tu vyměním, a bude vyřešeno, ale ten motor bych asi nejraději vyměnil, bojím se že je už dost poznamenanej, a kdo ví co se v něm děje.
15i 63 KW je opravdu jen 8 ventil, Kdo si mě tvrdil že je to 12 ventil.
- ALEX 74
- **
- Příspěvky: 265
- Registrován: 20 říj 2007, 14:00
- Bydliště: Bystřice nad Perštejnem(Svitavy)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lantra 1.5i broblémy z motorem
Ahoj,tak podle toho co jsem vyčetl bych to odhadoval na pístní kroužky.Vlastní zkušenost a pokud ti to žere olej a nemá to výkon tak to je na devadesát procent v tom.Já tohle také řešil na foru,tak se mrkni a určitě to tady najdeš.A co mi vyměnili kroužky,gufera,těsnění pod hlavou má auto opravdu svižnej motor v širokém spektru otáček.
Huyndai Lantra J1 1.5i 94 úpravy:sportovní sání,výfuk 3A racing styl tanabe,interier v kůži,rozpěra mezi tlumiči,litá kola borbet,rezonátor místo katu....už je prodána,fábia 1.4 16v Komfort,octávia 1.6 74kw SR prodána,
Hyudai Coupe 2.0 16v FX 139PS
Hyudai Coupe 2.0 16v FX 139PS
- tatulda
- **
- Příspěvky: 357
- Registrován: 22 úno 2008, 22:13
- Bydliště: Bystřice n.Pernšt.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lantra 1.5i broblémy z motorem
Běžnou závadou tohoto motoru je velká spotřeba oleje(a tím valká kouřivost),způsobená opotřebenými gufery-ztvrdnou a netěsní.Můžu jen doporučit i překroužkování motoru-je to při jedné práci a těsnění pod hlavu je smozřejmost.
H.Elantra 2,0i/104kW/02,dříve Lantra 1,6 a Pony 1,5