Vážení, s novou elantrou CRDi řeším menší problém. V mrazech se jí nechce moc startovat, ač aku je naprosto v pořádku. Motor hned naskočí, ale jde nepravidelně, jakoby na tří válce a neudrží volnoběh. Po druhém třetím pokusu, příp. po mírném sešlápnutí plynu, se rozběhne. Jakmile se jen trochu zahřeje - pár sekund běhu naprázdno -, už žádný problém s dalším startováním není. Domníval jsem se, že je nefunční 1 žhavicí svíčka, ale Martin Vaculík na
www.tipcars.com mne vyvedl z omylu. Viz
V mrazech vůz hůře startuje, respektive neudrží na 1., 2. pokus volnoběh. Předpokládám nefunkčnost žhavicí svíčky.
reagovat
RE: RE: elantra Martin Vaculík , po 10.04.2006 10:00:58
--------------------------------------------------------------------------------
Ne, tato závada je způsobena vadným tlakovým regulátorem na railu, závada tipická pro CR Bosch 1. gen. s čerpadlem CP1. Zajeďte do kteréhokoiv Bosch Diesel servisu, tento konkrétní případ vyřeší levněji než značkový servis Hyundai a případná záruka na voziclo zůstane nedotčena. Připravte si 5000 Kč.
Pokud se Vám stalo něco podobného, poraďte, prosím. Jak zjistit laicky, zda všechny svíčky žhaví? Když navštívím značkový servis, budou to další tisíce z kapsy, která je po koupi auta téměř prázdná. Děkuji za každou dobrou radu.