Starování
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Starování
Mám problém se startováním motoru. Začalo to tak, že při otočení klíče do startovací polohy netočil vůbec motor. Vůbec mě nenapadalo čím to je. Vždy jsem zapínal a vypínal klíčkem, dokud to prostě netočilo. Později jsem si všiml, že když zařadím a vyřadím zpátečku (mám manuální převodovku), motor začne točit. Jenže se to horší. Teď vycjázejí ze startéru podivné zvuky a mnohdy nezabere ani "trik" se zpátečkou. Před tím jsem měl Lantru r.v. 1991 a při starování jsem musel vyšlápnout spojku, u současné Lantry r.v. 2000 to už dělat nemusím. Přdesílám, že v autě nemám imobilizér. Může být nějaká spojitost mezi převodovkou a startérem? Nebo nějaká jiná rada?
Lantra Wagon (J2 2000) 1,6 16V
- Reklama
Nazdar.Jo jo,se startérem bývá problém.Možná by pomohlo startér rozebrat,stírací plochu na uhlíky na rotoru srovnat na soustruhu,vyškrabat drážky.Dát nové uhlíky,očistit kontakty na spínací cívce.Přeměřit multimetrem jetli nezkratuje mezi cívkami.Nebo ho odnést autoelektrikáři na opravu.
Lantra kombi 1,6 GLS 84 kW
Lantra kombi 1,6 GLS 84 kW
Starter
Podívej se na mé příspěvky v https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... c&start=30
Kolem starteru je tam toho dost. Kdyby něco dalšího na SZ.
Rade622
Kolem starteru je tam toho dost. Kdyby něco dalšího na SZ.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
U Lantry 94 jsme taky museli slapat spojku...ja startuju az po nabehnuti cerpadla, nikdy zadny problem, jen kdyz se vytriskala baterka..
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- macháček
- ***
- Příspěvky: 632
- Registrován: 14 lis 2005, 23:30
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Já mám Lantru r. v. 2000 a spojku taky musim vyšlápnout. Už se to tu probíralo - je tam spínač. Když se vyřadí tak se pak pedál šlapat nemusí, ale pro motor (startování) je lepší mýt vyšlápnutou spojku (točí se menší odpor a v zimě to platí dvojnásob). Jinak souhlasím s tím startérem, je třeba se na něj podívat. Jo, jo elektromechanika je pěkná pakárna. Mě kdysi podobně blbnul Favorit.
Koukam, kazda Lantra jina ves...ja muzu startovat jak chci...se spojko, bez spojky...tak to je ficak!
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
na ten starter bych se kuknul určitě a nechal přesourtružit kolektor(počem jezdí uhlíky) pokud je ojetý a samozřejme jak tu radí i uhlíky a drážky na kolektoru.Jo a kdo nemusí při startu mačkat spojku, tak má vyřazený spínač na spojkovém pedálu(nebo se pletu) ale všechny Lantry ji mají z výroby. Možná se to někomu nelíbylo, tak ho odstranil nebo jednoduše kleml.
_______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kw 1997 LPG
_______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kw 1997 LPG