mne to sezere taky obcas neco, asi 1-1.5ltr na 15.000 takze podobne jako tobe.. a vubec bych to neresil, proste si neco sezere co davas za olej? ja 5w40...laxo18 píše:ludia jak je to u coupe so zranim oleja ? ma zrat alebo nema ? mne auto asi papa tak 2dl na 1800km
co som sa bavil s kamaratom co ma tiez GK ale 1.6 tak tiez u neho papa olej rozmyslal som ci by to nemohlo byt pestnimi kruzkami ci by som ich uz nemal vymenit ?
Klepání v motoru
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Klepání v motoru
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Reklama
Re: Klepání v motoru
no ja som najprv daval 10w40 castrol magnatec potom som presiel na 5w40 helix shell plus ultra pri 10w40 som mal pocit ze to papa viac teraz to uz neviem posudit lebo to uz bolo dost davno a nepametam ake som mal vtedy hodnoty , ked som dal 5w40 som pri prejazdeni 2000km mi nechybalo ani deco oleja , ale teraz si uz vsimam ze viac , tak asi na leto dam zase 10w40
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání v motoru
Měním po 15000km a nedolévám ani dcl.Hladina je po těch km jen nepatrně pod horní ryskou.Používám nyní 5W-40 Texaco Havoline(předtím Shell Helix Ultra a Mogul Racing).Ale tuším,že ty máš asi o "pár" km více najeto(já 56000km).
I tak být tebou,tak si z těch pár dcl nedělám hlavu-to máš v normě zdravého motoru.
I tak být tebou,tak si z těch pár dcl nedělám hlavu-to máš v normě zdravého motoru.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Klepání v motoru
a kolko zere vam ostatnym oleja ?
to Borek : no ja som uz na 218tich tis km ale motor si beha suprovo, musim nejako presnejsie namerat spotrebu oleja ,uz po vymene spojky a kablou sa to podstatne u mna zlebsilo , este ma cakaju silenbloky a napetova cievka
to Borek : no ja som uz na 218tich tis km ale motor si beha suprovo, musim nejako presnejsie namerat spotrebu oleja ,uz po vymene spojky a kablou sa to podstatne u mna zlebsilo , este ma cakaju silenbloky a napetova cievka
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Re: Klepání v motoru
laxo, při nájezdu 218tis máš spotřebu oleje špičkovou
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Klepání v motoru
no dufam ze to je normalne nerad bz som nieco menil
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání v motoru
Tyyy joooo .Tak to vůbec neřeš-jak psal Mirpie,to máš suprovou spotřebu oleje a i podle ní,to vypadá,že je motor stále ve formě.To je i dobrá zpráva pro mě,když vidím,jaké jsou tyhle 2,0l držáky.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- DEDe
- *****
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 31 led 2008, 06:28
- Bydliště: Brno, Ceska Trebova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání v motoru
ja mam 90 tis a ojel sem nedolival mozna ubylo ze to nebylo uplne navrchu rysky nevim ale kdyz sem kontroloval vzdycky tam bylo tak mezi zalezi kolik tam toho ale taky nalili takze soudim ze moc olej neubyva.
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
Re: Klepání v motoru
Čauec chlapi,
mám teď taky problém s klepáním, s tím rozdílem, že to u mě nepřestává.
Když nastartuji tak z auta, ani z venku není nic slyšet, jen až otevřu kapotu tak to slyším. Nicméně když auto rozjedu tak hlasitost klepání vstoupá dle rychlosti. Když pak jedu víc jak 30km/h klepání je už slyšet z auta i z venku. Připadám si pak jak v trabantu
Podle poznatků tady jsem zatím kontoloval jen olej, je tak 3 mm nad ryskou minima, ale to by nemělo vadit, když to není pod minimem ne?
Když jsem zkoušel poslouchat odkud zvuk vychází, zdá se mi, že je to nějaký boxík nad motorem, ale nevím co to je? (přikládám foto)
Ještě dodám, že to někdy během jízdy přestane, ale né vždy.
mám teď taky problém s klepáním, s tím rozdílem, že to u mě nepřestává.
Když nastartuji tak z auta, ani z venku není nic slyšet, jen až otevřu kapotu tak to slyším. Nicméně když auto rozjedu tak hlasitost klepání vstoupá dle rychlosti. Když pak jedu víc jak 30km/h klepání je už slyšet z auta i z venku. Připadám si pak jak v trabantu
Podle poznatků tady jsem zatím kontoloval jen olej, je tak 3 mm nad ryskou minima, ale to by nemělo vadit, když to není pod minimem ne?
Když jsem zkoušel poslouchat odkud zvuk vychází, zdá se mi, že je to nějaký boxík nad motorem, ale nevím co to je? (přikládám foto)
Ještě dodám, že to někdy během jízdy přestane, ale né vždy.
- Přílohy
-
- motor.jpg (61.45 KiB) Zobrazeno 1069 x
Hyundai Tuscani 2003, 2.7 V6
Re: Klepání v motoru
skus doliat olej po max a potom skus urobit test ci to este stale klepoce
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Re: Klepání v motoru
na USA fore som sa docital ze klikanie ci tikanie ci klopkanie motora moze sposobit olejovy filter ze by sa mal pouzivat priamo od HYundai tak toto by ma vzivote nenapadlo
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Re: Klepání v motoru
No dnes jsem rozdělával ten box, respektive jsem došel tak do půlky a pak jsem zjistil, že bych tam stejně asi nic neviděl a jakmile jsem to dal zase dohromady tak už to nedělalo
Takže prostě haluz, možná tam byl nějaký povolený šroubek, který klepal nebo fakt nevím, s ničím sem nehejbal
Takže prostě haluz, možná tam byl nějaký povolený šroubek, který klepal nebo fakt nevím, s ničím sem nehejbal
Hyundai Tuscani 2003, 2.7 V6
Re: Klepání v motoru
jinak ten boxík na fotce je rozdělovací komora sacího potrubí, odtud se rozděluje nasátý vzduch do jednotlivých větví sacího potrubí ke každému válci. Jen mě překvapuje, že už je to plastové (nebo šikovně zadeklované). Na RD je to hliníkové.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Klepání v motoru
Tak mě to žere olej jako kráva,zajímavý že po koupi a najetejch 8tis. furt normál haldina oleje.Ale ted to sežete litr oleje za 2-3tis. km.
Re: Klepání v motoru
Tak tím boxem co jsem ukazoval to nebylo
Je to nějaký divný, moc to nechápu, protože to někdy dělá a někdy ne. A když už to dělá, tak jen pár minut, řek bych 3-10min. Akorát jsem zjistil, že ten zvuk nejde z toho boxu, ale někde u motoru, je to těžký to zjistit, když je člověk na cestách a začne mu to dělat. Když nastartuju auto tak to nedělá (to se mi stalo jen jednou, že to dělalo po nastartování), většinou až tak za 5 - 10 minut jízdy. Olej mám teď po max.
Je to nějaký divný, moc to nechápu, protože to někdy dělá a někdy ne. A když už to dělá, tak jen pár minut, řek bych 3-10min. Akorát jsem zjistil, že ten zvuk nejde z toho boxu, ale někde u motoru, je to těžký to zjistit, když je člověk na cestách a začne mu to dělat. Když nastartuju auto tak to nedělá (to se mi stalo jen jednou, že to dělalo po nastartování), většinou až tak za 5 - 10 minut jízdy. Olej mám teď po max.
Hyundai Tuscani 2003, 2.7 V6