Tenhle paragraf si sem napsal celej? já jen že nevidim ani zmínku o trojúhelníku...Josef píše:§ 32
Povinná výbava motorových a přípojných vozidel
(1) Pro vozidla kategorií M a N se požaduje vždy tato výbava:
a) náhradní elektrické pojistky, po jedné od každého užitého druhu, pokud jsou v elektrické instalaci používány,
b) po jedné náhradní žárovce (výměnného zdroje světla s výjimkou výbojek) od každého druhu užívaného v zařízeních k vnějšímu osvětlení a ke světelné signalizaci a nářadí nutné k jejich výměně, s výjimkou zvláštního světelného výstražného zařízení,
c) příruční zvedák o nosnosti rovnající se alespoň největší technicky přípustné hmotnosti na nápravu nejvíce zatížené nápravy vozidla nebo jízdní soupravy nebo rovnající se hmotnosti zvedané části vozidla z největší technicky přípustné hmotnosti vozidla při zvedání této části způsobem stanoveným výrobcem pro použití zvedáku,
d) klíč na matice (šrouby) kol vozidla,
e) náhradní kolo (ráfek s pneumatikou), které je dostatečně upevněno v držáku zajišťujícím, že síla při snímání kola z držáku nebo vkládání do držáku nepřesáhne 490 N; v případě, kdy je na vozidle použito více rozměrů kol, musí být náhradní kolo použitelné pro všechny tyto rozměry nebo musí být vozidlo vybaveno náhradními koly pro všechny rozměry.
(o klíči na odmontování koule ani slovo)
Tažné
Moderátoři: miooo, Moderátoři
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
Nejsem si jist, ale o tom trojúhelníku se píše zřejmě jinde - v jiným paragrafu. Par.32 toto neupravuje. Bude to někde jak je o lékárničce (její výbavě) a podobně....
"H" i30HB. 1,4. černá metal, 2009, palivo E85
----------------------------------------------------
dříve:"H" Lantra. 1,6, šedá metal. 1996
----------------------------------------------------
dříve:"H" Lantra. 1,6, šedá metal. 1996
Ty jooo, tak to je hooodně na drsno. To jako fakt takhle někde udělali?
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
ne, tu izolaci z kabelu jsem si tam dal provizorne sam abych na tu paseku nemusel koukat.zdenek76 píše:Ty jooo, tak to je hooodně na drsno. To jako fakt takhle někde udělali?
Pristi tyden jedu k prodejci na garancku. Majitel jiz dostal avizo.
Zatim muzu rict jen to, ze cokoliv co nebylo soucasti vozu primo od vyrobce a dodelavalo se na objednavku vykazuje urcite vady, ci uz kosmeticke nebo funkcni. Takze nikoliv korejska znacka - ale ceske rucicky jsou to co kazi celkovy dojem.
SF 2,2 CRDi VGT 4x4 A/T / H1 VAN6 2,5CRDi / iX35 2.0 GDi 4x4 / i20
ZDRAVÝM VŠETKÝCH FÉ-čkarov
Práve riešim dilemu či namontovať bajonetové, alebo pevné ťažné a tak som prebehol vaše príspevky a bol odhodlaný namontovať pevné, ale pre istotu som pozrel ešte, čo o tom hovorí zákon - teda na Slovensku.
Je síce pekné všetko to čo ste citovali teda v Slovenskom prípade -
z.205/2006 §3 ods. 4,5,6
ale zároveň - teda u nás platí aj zákon 116/1997 a ten bohužiaľ v § 24 ods 2 hovorí :
"Vonkajší povrch vozidiel kategórie M, N a O nesmie mať špicaté ani ostré výčnelky smerujúce von(okrem spojovacieho zariadenia na zadnej časti vozidla), ktoré by svojím tvarom, rozmermi, alebo tvrdosťou zväčšovali nebezpečenstvo poranenia osôb. Motorové vozidlo kategórie M1 a N1,ktorého technická spôsobilosť bude schválená počnúc 1. januárom 1998, musí mať guľu spojovacieho zariadenia odnímateľnú. Ak nie je zapojený príves, musí byť odnímateľná časť ťažného zariadenia odňatá z vozidla alebo sklopená tak, aby neprevyšovala vonkajší obrys vozidla."
Tak teraz neviem.
Práve riešim dilemu či namontovať bajonetové, alebo pevné ťažné a tak som prebehol vaše príspevky a bol odhodlaný namontovať pevné, ale pre istotu som pozrel ešte, čo o tom hovorí zákon - teda na Slovensku.
Je síce pekné všetko to čo ste citovali teda v Slovenskom prípade -
z.205/2006 §3 ods. 4,5,6
ale zároveň - teda u nás platí aj zákon 116/1997 a ten bohužiaľ v § 24 ods 2 hovorí :
"Vonkajší povrch vozidiel kategórie M, N a O nesmie mať špicaté ani ostré výčnelky smerujúce von(okrem spojovacieho zariadenia na zadnej časti vozidla), ktoré by svojím tvarom, rozmermi, alebo tvrdosťou zväčšovali nebezpečenstvo poranenia osôb. Motorové vozidlo kategórie M1 a N1,ktorého technická spôsobilosť bude schválená počnúc 1. januárom 1998, musí mať guľu spojovacieho zariadenia odnímateľnú. Ak nie je zapojený príves, musí byť odnímateľná časť ťažného zariadenia odňatá z vozidla alebo sklopená tak, aby neprevyšovala vonkajší obrys vozidla."
Tak teraz neviem.
Fé-čko- 2,2 CRDi
Re: Tažné
Otevírám toto 2 roky staré téma, protože mně něco podobného čeká.
Chtěl bych tažné, ale nevím jaké. Možná raději ten bajonet, zdá se mi to takové elegantnější řešení, ale zase mně malinko zaráží rozdíl cen: original příslušenství skoro 12k a různí dodavatelé na netu je nabízí kolem 5ti. Je v tom takový kvalitativní rozdíl, nebo je tak drahá a náročná montáž? Jak jste to kdo řešil?
Chtěl bych tažné, ale nevím jaké. Možná raději ten bajonet, zdá se mi to takové elegantnější řešení, ale zase mně malinko zaráží rozdíl cen: original příslušenství skoro 12k a různí dodavatelé na netu je nabízí kolem 5ti. Je v tom takový kvalitativní rozdíl, nebo je tak drahá a náročná montáž? Jak jste to kdo řešil?
2002-2006 SF 2,00 CRDi dynamic Black
2006-? New SF 2,2 VGT elegance A/T Blue titanium MY 2007
2006-? New SF 2,2 VGT elegance A/T Blue titanium MY 2007
Re: Tažné
Možno Ti pomôžem v rozhodovaní sa. Ťažné som si dal nakoniec obyčajne. Z časti rozhodla aj cena - ušetril som približne 10 000 Sk( aj tým. že som ho kúpil priamo u výrobcu - montovali mi ho v HYUNDAI H+M Banská Bystrica) a hlavne nemusím ho skladať - práve v tom čase dostávali na policajné oddelenia prípis v tom zmysle, že ak na odmontovanie ťažného je potrebné iné náradie ako to ktoré je súčasťou výbavy automobilu - považuje sa za pevné. Predpokladám, že takisto je to aj v Čechách. Pred montážou som ukázal v H+M tú unikátnu montáž z úvodu tématu a poprosil som ich aby ukázali - ako to vedia spraviť oni. Ja som spokojný.
Takto vyzerá po takmer roku.Fé-čko- 2,2 CRDi
Re: Tažné
Zdarec no ja su docela s taznym spokojeny, mam stejny jak Zamo ale myslim ze ne tak moc okusane, je to na vzhled urcite lepsi nez to pevne.(muj nazor) Taham vozik skoro kazdy tyden ale pokazde gulu zdelavam. A jeste zadny problem prace na 15s aj s nastupenim
Hyundai New Santa Fe 2.2 CRDi ELEGANCE / manual
Re: Tažné
"Taham vozik skoro kazdy tyden ale pokazde gulu zdelavam"
Zdravím Jardo - presne si vystihol prečo som chcel pevné. Ale hlavne preto. že ak bývaš v meste kde ti každú chvíľu niekto pri parkovaní za tebou urobí ťukanec na nárazníku. Pri zastavení na križovatke si svoj veterán bez ABS s mohutným voľakedy pochrómovaným nárazníkom ujo dobrzdí až o teba, alebo fešák na favorite sa snaží jazdiť za tebou nalepený tak, že keď pribrzdíš aby si nezrazil malého psíka - on ubrzdí až ťuknutím ti do gule - uvedomíš si, že nebyť toho pevného ťažného - môžeš isť rovno do servisu.
Zdravím Jardo - presne si vystihol prečo som chcel pevné. Ale hlavne preto. že ak bývaš v meste kde ti každú chvíľu niekto pri parkovaní za tebou urobí ťukanec na nárazníku. Pri zastavení na križovatke si svoj veterán bez ABS s mohutným voľakedy pochrómovaným nárazníkom ujo dobrzdí až o teba, alebo fešák na favorite sa snaží jazdiť za tebou nalepený tak, že keď pribrzdíš aby si nezrazil malého psíka - on ubrzdí až ťuknutím ti do gule - uvedomíš si, že nebyť toho pevného ťažného - môžeš isť rovno do servisu.
Fé-čko- 2,2 CRDi