Není zde tolik uživatelů,kteří by auto měli dýl,nebo víc najeto.Řešení tohoto problému zatím nikdo neví.
Trochu jsem obšlehl z jiného fóra.
Je úplně normální, že spojka zasmrdí za situace, kdy jsou vysoké otáčky motoru a přitom napůl stojíte na spojkovém pedálu. Kamarád mě upozornil, že od té doby, co spojky nesmí mít azbestové obložení, tak smrdí. Kdybyste cítili ten puch ze spojky na Mazdě 3, když se jen couvá do mírného kopečka - a to ani neprokluzuje, to je panečku smrad, jak z kvašeného zelí. Poprvé jsem se s tím smradem setkal právě na Mazdě3 (předtím jsem měl ještě pár jiných značek) a bylo to hodně nechutné, v servisu mávli rukou, že to dělá každému. Synovec, takový malý sportovec a divočák, když v tom jel poprvé a dal tomu trochu kapky, tak se hned divil, co to je za smrad..prostě spojka. Na Ceedu s tím takový problém nemám. Zase tak moc to nesmrdí jako právě ne Mazdě3, ale sem tam přece ... Naposledy včera jsem se snažil auto vyhrabal ze sněhu a neodhadl jsem dávkování plynu a spojky a smrdělo to jak bolavá noha posypaná cukrem. Asi 3x, než jsem to auto vyhrabal z pod závějí. Docela mě to bolelo i za ni- Tedy ano, smrdí, ne tak, jak třeba u jiných, ale zase jsou značky, které můžete na sněhu trápit jak chcete a spojka nezasmrdí. Jenže, dle mé zkušenosti to byla právě starší auta a já teď nevím, jestli náhodou není něco pravdy na tom, co říkal ten můj kamarád - s tím obložením. Jinak zapéct ...nevím jestli se dá zapéct, teplem se dá zapéct všechno. Může se přehřát a můžou popraskat lamely, může taky praknout některá pružina. Teplem se dá odrovnat všechno, proto je potřeba dávat na ten prokluz trochu bacha, nic není nezničitelné. Můj názor a zkušenost. Ale je pravda, že jsem se už dlouhou dobu chystal, že se zeptám, jak moc vám spojka na ceedu smrdí a jestli už se ji někomu podařilo oddělat.
Jen doplním,zatím se nikomu spojku oddělat nepovedlo.