Aha, som sa pomylil
Najlacnejsie ake som videl katalyzatory maju v BARTI auto v KE na Bajzovej 2 (pri MC Donald). Tam maju univerzalne za 2200 Sk. Ked najdes dakde lacnejsi daj vediet, ja som nenasiel.... Si to porovnaj s tymi linkamy, co so ti poslal
Ahoj kluci, taky na mě přišla řada s lambdou.Mrtvá.Tak jsem psal do tech Klatov jak tam máme jako Hyundajaci slevu a mají ji za 970Kč.Což si myslím že to je dobrá cena.Odešla mi ta horni (na svodech) a oni mi psali že podle katalogu tam mají napsáno že tam má být tří vodičova a já tam mám čtyř vodičovou. Ví tedy někdo co tam má vlastně být?Jakou koupit a kde za rozumnou cenu?Díky za info.
kibut píše:Aha, som sa pomylil
Najlacnejsie ake som videl katalyzatory maju v BARTI auto v KE na Bajzovej 2 (pri MC Donald). Tam maju univerzalne za 2200 Sk. Ked najdes dakde lacnejsi daj vediet, ja som nenasiel.... Si to porovnaj s tymi linkamy, co so ti poslal
a chces silou mocou menit ten katalyzator? podla mna je to zbytocne....a kvoli tomu aby si kazde dva roky presiel emisnou....aj tak vzdy ked tam idem tak musim ist cez znamosti...pre istotu...podla mna su to vyhodene peniaze menit ho....a ked ho uplne vyberies a das miesto neho len ruru tak by sa ti teoreticky este aj mohol zvysit vykon
Hyundai Accent 1.3 GLS 62kW 1997, 185/60 R14 Dunlop SP 01 SPORT
ziarovky BLUE xenon, sportovy filter(ide ako o zivot),
chystaju sa dalsie zmeny ale najprv na ne musi niekto zarobit
To ma tu vsetci ukamenuju...
Katalyzator prec a navarit ruru... Nuz ale potom sa rozlucime s emisnymi normami
Ale cidlo musi byt pred katom aby to fungovalo ako ma.
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Engineer píše:To ma tu vsetci ukamenuju...
Katalyzator prec a navarit ruru... Nuz ale potom sa rozlucime s emisnymi normami
Ale cidlo musi byt pred katom aby to fungovalo ako ma.
jj presne tak....ale pochybujem ze este dnes niekto s 12 rocnym autom ako mam ja ide na emisnu normalne regulerne...vzdy idem cez znamosti a nejake emisie ma netrapia....su tu ludia ktori znecistuju ovela viac ako ja s mojou 1,3....napr. taky Fiat regata 1,9D vypusti za den tolko emisii ako ja za rok....ja sa tiez chystam dat katalyzator do prdele....aj tak pochybujem ze po 170000km este bude funkcny
Hyundai Accent 1.3 GLS 62kW 1997, 185/60 R14 Dunlop SP 01 SPORT
ziarovky BLUE xenon, sportovy filter(ide ako o zivot),
chystaju sa dalsie zmeny ale najprv na ne musi niekto zarobit
no no no, ja mam 270 000 km a kat aj lambda povodna.... a emisie v norme.. tiez sa sice cudujem ale klobuk dole.. a dnes som mal konecne daku zavadu odtrhlo mi podlozku tycky stabilizatora, oprava za 1,40 euro
Accent 1.5 12V r.v. 1996
Pri 280 000km totalna buracka
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
zhrado píše:no no no, ja mam 270 000 km a kat aj lambda povodna.... a emisie v norme.. tiez sa sice cudujem ale klobuk dole.. a dnes som mal konecne daku zavadu odtrhlo mi podlozku tycky stabilizatora, oprava za 1,40 euro
tak to si stastny majitel.....boha ale taka palka za podlozku...nezbankrotoval si? neviem v akom stave mam ja ten katalyzator ale niekde som cital ze maju zivotnost okolo 140000 ale je mi to jedno.....aj tak pojde kukuk prec
Hyundai Accent 1.3 GLS 62kW 1997, 185/60 R14 Dunlop SP 01 SPORT
ziarovky BLUE xenon, sportovy filter(ide ako o zivot),
chystaju sa dalsie zmeny ale najprv na ne musi niekto zarobit
zhrado píše:no no no, ja mam 270 000 km a kat aj lambda povodna.... a emisie v norme.. tiez sa sice cudujem ale klobuk dole.. a dnes som mal konecne daku zavadu odtrhlo mi podlozku tycky stabilizatora, oprava za 1,40 euro
Kúrňa ja som nešťastný z toho, že vždy keď rozoberiem auto aby som dal niečo do poriadku tak zistím že sa zase niečo posralo . Odstrihla sa mi hlavička ztabilizátora a ja celý nešťastný som poprvé ani nevedel čo to je (musel som zavolať pomoc) a podruhé ani neviem čo to stojí. Ten malý hajzlík je celý zahrdzavený nejde dole tak som to prilepil takou páskou zatiaľ drží. No nejdú mi odvzdušniť zadné brzdy a bojím sa to nasilu ťahať aby som to neutrhol. Mne sa zdá že predošlý majiteľ na údržbu kašlal a z vysoka. Predné brzdy idú ako hodinky (predošlý víkend boli dole) robili sa estetické úpravy na leto ku elektrónom aby sedeli.
zhrado píše:no no no, ja mam 270 000 km a kat aj lambda povodna.... a emisie v norme.. tiez sa sice cudujem ale klobuk dole.. a dnes som mal konecne daku zavadu odtrhlo mi podlozku tycky stabilizatora, oprava za 1,40 euro
Kúrňa ja som nešťastný z toho, že vždy keď rozoberiem auto aby som dal niečo do poriadku tak zistím že sa zase niečo posralo . Odstrihla sa mi hlavička ztabilizátora a ja celý nešťastný som poprvé ani nevedel čo to je (musel som zavolať pomoc) a podruhé ani neviem čo to stojí. Ten malý hajzlík je celý zahrdzavený nejde dole tak som to prilepil takou páskou zatiaľ drží. No nejdú mi odvzdušniť zadné brzdy a bojím sa to nasilu ťahať aby som to neutrhol. Mne sa zdá že predošlý majiteľ na údržbu kašlal a z vysoka. Predné brzdy idú ako hodinky (predošlý víkend boli dole) robili sa estetické úpravy na leto ku elektrónom aby sedeli.
Ted taky menim zadni pakny a potrebuju odvzdusnit,skousel jsem to ale taky je to zrezle a bojim ze to utrhnu staci nahrat a melo by to jit
zhrado píše:no no no, ja mam 270 000 km a kat aj lambda povodna.... a emisie v norme.. tiez sa sice cudujem ale klobuk dole.. a dnes som mal konecne daku zavadu odtrhlo mi podlozku tycky stabilizatora, oprava za 1,40 euro
Kúrňa ja som nešťastný z toho, že vždy keď rozoberiem auto aby som dal niečo do poriadku tak zistím že sa zase niečo posralo . Odstrihla sa mi hlavička ztabilizátora a ja celý nešťastný som poprvé ani nevedel čo to je (musel som zavolať pomoc) a podruhé ani neviem čo to stojí. Ten malý hajzlík je celý zahrdzavený nejde dole tak som to prilepil takou páskou zatiaľ drží. No nejdú mi odvzdušniť zadné brzdy a bojím sa to nasilu ťahať aby som to neutrhol. Mne sa zdá že predošlý majiteľ na údržbu kašlal a z vysoka. Predné brzdy idú ako hodinky (predošlý víkend boli dole) robili sa estetické úpravy na leto ku elektrónom aby sedeli.
Ted taky menim zadni pakny a potrebuju odvzdusnit,skousel jsem to ale taky je to zrezle a bojim ze to utrhnu staci nahrat a melo by to jit
tak tak....teplo, olej, vazelina a ked uz nic ine tak hruba sila....neboj sa urvat by si to nemal
Hyundai Accent 1.3 GLS 62kW 1997, 185/60 R14 Dunlop SP 01 SPORT
ziarovky BLUE xenon, sportovy filter(ide ako o zivot),
chystaju sa dalsie zmeny ale najprv na ne musi niekto zarobit
Zitra si s tim nejak pohraju budu odvzdusnovat menit pakny rezat plast v interieru a nakonec zajedu na geometrii a budu zas mit vse ok akorat me nejak zlobi rizeni a nemam penizky na servis tak chci nejak SAM diagnistikovat a prilezitostne neco co tam je spatne tak vymenit a tak no
aky plast ides rezat?
a tie spravy o zivotnosti berte tak ze to je volovina.. kazdy s autom naraba inak, kazdy diel je iny atd atd... -rovna sa zivotnost vseliaka.. ale poznam viacej akcentov a ludia su spokojni. su to ozaj spolahlive auta
Accent 1.5 12V r.v. 1996
Pri 280 000km totalna buracka
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.