I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon
Ahojte, kedze SKV sa stazoval,ze mu jeho 1.6ka moc toci, prikladam niekolko fotiek z mobilu, ako to toci mne. Co sa tyka prevodovky,tusim sa pouziva ta ista ako v 1.4ke. Fotky som robil kratko potom ako som auto kupil, asi po tyzdni. Ale tusim to toci rovnako este stale...
- Přílohy
-
- 130km/h
- 20090128(002).jpg (170.74 KiB) Zobrazeno 403 x
-
- 120km/h
- 20090128(005).jpg (167.28 KiB) Zobrazeno 401 x
-
- 100km/h
- 20090128(007).jpg (162.99 KiB) Zobrazeno 401 x
Hyundai Elantra, 1.6i Premium, 94kW, Marina Blue (2016)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
- Reklama
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon
Tak to máš dobrý, já jsem při 130 km/h už lehce za 4000. Převodovky by měly být rozdílné, alespoň pokud platí, že máme to stejné jako KIA. Schválně jsem si počítal dle převodových poměrů, obvodu kola a otáček skutečné rychlosti a pak jsem porovnával se skutečností. Vychází mi, že mám 1.4 CVVT.
Skutečnou rychlost jsem odečítal podle GPS a a zkoušel jsem i radar, vypadá to na konstatní odchylku +3 km/h.
Skutečnou rychlost jsem odečítal podle GPS a a zkoušel jsem i radar, vypadá to na konstatní odchylku +3 km/h.
i30 1.6i CVVT COMFORT, ESP, MOONLIGHT BLUE, CZ 2009
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon
Pri odchylky tachometru a GPS je dolezite spomenut ake kolesa mame obute. Odporucam stranku: http://totalcar.hu/tanacsok/gumidoktor/ kde si mozete vyratat odchylku v zobrazovani tachometrom v suvislosti od kolies a obutych pneu. Najprv sa zadava "original" velkost diskov a pneumatik, cize vyrobcom zadana vseobecna velkost a potom to co mate obute. Odporuca sa aby odchylka nebola vyssia ako 2%. Je to celkom zaujimavy odkaz a pomaha menej technickemu cloveku ako ja napriklad pochopit ktore cislo co znamena pri pneumatike...
Hyundai Elantra, 1.6i Premium, 94kW, Marina Blue (2016)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon
Spotřeba:
1. nádrž dle PP 6,4 l, skutečnost 6,9 l/100 km (max do 4 000 ot./min) - prům. rychlost dle PP 56 km/hod
2. nádrž dle PP 6,4 l, skutečnost 6,7 l/100 km (tady jsem už párkrát šel přes 6 000 ot./min), prům. rychlost dle PP 60 km/hod
Celkem najeto 1 300 km.
1. nádrž dle PP 6,4 l, skutečnost 6,9 l/100 km (max do 4 000 ot./min) - prům. rychlost dle PP 56 km/hod
2. nádrž dle PP 6,4 l, skutečnost 6,7 l/100 km (tady jsem už párkrát šel přes 6 000 ot./min), prům. rychlost dle PP 60 km/hod
Celkem najeto 1 300 km.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon
Tudy nebuď srab, jezdit s tím do čtyřtisíc a jen meziměsto po rovině...Tudy píše:Spotřeba:
1. nádrž dle PP 6,4 l, skutečnost 6,9 l/100 km (max do 4 000 ot./min) - prům. rychlost dle PP 56 km/hod
2. nádrž dle PP 6,4 l, skutečnost 6,7 l/100 km (tady jsem už párkrát šel přes 6 000 ot./min), prům. rychlost dle PP 60 km/hod
Celkem najeto 1 300 km.
Hele já to ráno nastartuju, pětset metrů do školky, zastavit, dát prcka do školky, nastartovat a kilometr do kopce do práce a odpoledne totéž obráceně. To je tvrdá škola, žádné mazlení. Když už náhodou jedu kousek dál a je to trochu zahřáté, tak mu trošku dám céres, aby si to užil. Včera jsem v tom krpálu nad ZOO (Výstupní) krásně proškolil puberťáka ve vytuněné Fabii. A jak jsme si to s i30 užili
ex i30cw 1.6 CVVT Classic; Ulsan
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon
Hmmm provokatér , já mám za prvních 1000km průměr asi 7,4 l/100km dle PP.Tudy píše:Spotřeba:
1. nádrž dle PP 6,4 l, skutečnost 6,9 l/100 km (max do 4 000 ot./min) - prům. rychlost dle PP 56 km/hod
2. nádrž dle PP 6,4 l, skutečnost 6,7 l/100 km (tady jsem už párkrát šel přes 6 000 ot./min), prům. rychlost dle PP 60 km/hod
Celkem najeto 1 300 km.
Mněl jsi už vůbec zaplou klimu?
Hyundai i30 , 1.4 CVVT Comfort + ESP , r.2009
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8150
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon
Tudy ka pozeram, ze palubak u i30 ma od realu tiez poriadne daleko.. spotreba na novy motor ale slusna, len tak dalej
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon
Pravda, klimu jsem měl zapnutou naposledy před měsícem, když jsem jel s novým autem domů od prodejce, jen abych zjistil, zda funguje. . Jezdím hlavně brzy ráno nebo večer po 18. hodině, takže klimu teď na jaře ještě nepotřebuju...Chrochnik píše:Hmmm provokatér , já mám za prvních 1000km průměr asi 7,4 l/100km dle PP.Tudy píše:Spotřeba:
1. nádrž dle PP 6,4 l, skutečnost 6,9 l/100 km (max do 4 000 ot./min) - prům. rychlost dle PP 56 km/hod
2. nádrž dle PP 6,4 l, skutečnost 6,7 l/100 km (tady jsem už párkrát šel přes 6 000 ot./min), prům. rychlost dle PP 60 km/hod
Celkem najeto 1 300 km.
Mněl jsi už vůbec zaplou klimu?
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon
SKV trochu zareagujem na tvoj prispevok tu plus aj to co si spominal na moje.auto.cz.SKV píše:Má 1.6 benzín stejnou převodovku jako 1.4? Na fóru jsem se dočetl, že 1.4 točí při 60 km/h 2800 ot./min. při 3. převodovém stupni. Mně to točí 3000. Při 120 km/h mám cca 4000, což netočilo ani moje předešlé Clio 1.2 16V. Myslel jsem, že 1.6ka bude mít převodovku přece jen víc do těžka.
Pripravil som jeden excelovsky file, kde na zaklade rozmerov pneu a pouziteho motora Vam zobrazi data
rychlosti pri jednotlivych otackach motora a naopak.
chcel by som upozornit ze je to z casti utopia nakolko pri vyssich rychlostiach by sa tam mal uz zakomponovat aj odpor vzduchu posobiaci na auto a takisto aj straty v prevodovom ustrojenstve. Ale zhruba do tych 130km/h.
Zaroven sa to da vyuzit ako spominal laxius na zhodnotenie odchylky rychlosti pri rozdielnych rozmeroch pneumatik.
Tak good luck.
A este link: http://netload.in/dateiNcZ25rD3P9/RPM_vs_SPEED.xls.htm
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon
Manželka se vrátila z lázní, kde byla s 2 dalšíma kámoškama a s plným kufrem. Prohlásila, že to auto nejede, je líné jako mrcha, do kopců jedině za 2. Spotřebu mi zvedla na 7 litrů...
Prý služební 1.4 TDI fábie má lepší motor
Prý služební 1.4 TDI fábie má lepší motor
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon
Tak už jí prozraď ten trik s povolováním ruční brzdy.Tudy píše:Manželka se vrátila z lázní, kde byla s 2 dalšíma kámoškama a s plným kufrem. Prohlásila, že to auto nejede, je líné jako mrcha, do kopců jedině za 2. Spotřebu mi zvedla na 7 litrů...
Prý služební 1.4 TDI fábie má lepší motor
ex i30cw 1.6 CVVT Classic; Ulsan
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon
Nalozeny to ale fakt nejedeštaflík píše:Tak už jí prozraď ten trik s povolováním ruční brzdy.Tudy píše:Manželka se vrátila z lázní, kde byla s 2 dalšíma kámoškama a s plným kufrem. Prohlásila, že to auto nejede, je líné jako mrcha, do kopců jedině za 2. Spotřebu mi zvedla na 7 litrů...
Prý služební 1.4 TDI fábie má lepší motor
Delate z toho zavodnika, ale je to jen 1.4, tak jak to muze jet?
Je tam hodne poznat, kolik kg nakladu je nalozeny.
Proto nejradej jezdim sam
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon
Ani ta 1.6 CVVT není žádný zázrak. Poznám tam taky každého pasažéra navíc. Takže už chápu, proč to mají zpřevodované tak do lehka.
Jinak jsem byl tuto sobotu v Humpolci. Blansko-Humpolec a zpět po okresních cestách (cca 260 km), spotřeba dle PP 6.4 l/100, klima se nezapínala a snažil jsem se jet úsporně a v rámci povolených limitů.
Jinak jsem byl tuto sobotu v Humpolci. Blansko-Humpolec a zpět po okresních cestách (cca 260 km), spotřeba dle PP 6.4 l/100, klima se nezapínala a snažil jsem se jet úsporně a v rámci povolených limitů.
i30 1.6i CVVT COMFORT, ESP, MOONLIGHT BLUE, CZ 2009
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon
Je verejne tajemstvi, ze ta 1.6 neni o nic lepsi nez ta 1.4štaflík píše:Proto nejraději jezdím v 1.6laufas píše: Proto nejradej jezdim sam
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon
Chceš si to rozdat? Při stejné váze a zaplé klimatizaci?laufas píše: Je verejne tajemstvi, ze ta 1.6 neni o nic lepsi nez ta 1.4
Jel jsem s oběma a je to rozdíl. A to ta 1.4 byla lehčí (kraťas). Na druhou stranu že by to byl rozdíl světelných let, tak to fakt ne. Ale 1.6 zátěž zas tak moc nevadí a je překvapivě použitelná i pod 2000rpm.
ex i30cw 1.6 CVVT Classic; Ulsan