Přijíždíte z vedlejší do kopce na křižovatku. Na hlavní jsou auta. Zpomalujete. Najednou je tam mezera, Vaše auto už skoro stojí a potřebujete se rychle rozjet do toho kopce a vjet na hlavní. Dvojka to nedá, maximálně za cenu, že to budete pouštět přes spojku (která svých smradem dá najevo, že tudy ne) a nebo tam jako v jiných autech vreazíte za jedna a frčíte. Jenže to (minimálně některé) i30 nezvládají. Docela frustrující pocit, když na Vás na křižovatce troubí i stará auta, která jinak i30 nesahají po kotníky a Vy se nemůžete rozjettatchwud píše:Nevím,no,ale není 1 náhodou na rozjezd?Jen nechápu,proč někdo za jízdy řadí 1.....misokl píše:Ja mám Nošovickú I30. Mám problém zo zaradením Jednotky. Ostatné rýchlosti idú bez problémov. Nikdy sa mi nestalo že by som zaradil inú rýchlosť ako som chcel. Ak mi nejde zaradiť 1, radím ju cez 2 (2 a potom 1). A zatiaľ tam vždy bez problémov zapadla. Podobne to fungovalo aj u mojej starej 120. Takže som na tom zvyknutý. Ako náhle bolo auto v pohybe jednotka išla zaradiť iba s medzi plynom. No na I30 som to ešte neskúšal. Občas zapadne aj bez toho. Varianta (2-1) funguje na 100%, aspoň u mňa . Skúsim ešte ten medzi plyn. No myslím že to bude fungovať.
Shrnuto - je dost situací, kdy potřebujete zařadit jedničku u pomalu jednoucícho, nebo vteřnku stojícího auta. Jednička bez synchronů - já nevím, možná v sedmdesátých letech to bylo OK (navíc to byly azbestové spojky), ale dnes?