BENZÍN vs. DIESEL
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Nebudu tě kamenovat,ale dám tam za tři při 70 a řadím na 5 při 130. Moderní diesel má podobnou char.jako benzín. Taky jsem jezdil s benzinama a příště třeba zase budu,ale podle mne v tom dnes už takový rozdíl není. Akorát při prasení není tak háklivý na spotřebu.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
- Reklama
Re: BENZÍN vs. DIESEL
....chlapci už vám začína preje8ávať.
Buďte spokojní, že vám tie Hyundaie fungujú a že sa vozíte.
Buďte spokojní, že vám tie Hyundaie fungujú a že sa vozíte.
mx5/swiftsport/santafe/accent
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Naprostý souhlasmatysekul píše:Nebudu tě kamenovat,ale dám tam za tři při 70 a řadím na 5 při 130. Moderní diesel má podobnou char.jako benzín. Taky jsem jezdil s benzinama a příště třeba zase budu,ale podle mne v tom dnes už takový rozdíl není. Akorát při prasení není tak háklivý na spotřebu.
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Re: BENZÍN vs. DIESEL
nesouhlasim.
Moderní turbonafta má možná podobnou charakteristiku ledatak s turbobenzinem (jen s nepatrným zásadním rozdílem, že turbobenzin brutálně tlačí od 2000ot/min až do 5500ot/min a to je pak svezení pánové, kde je výhoda, že není problém to roztočit i na 7000ot/min- spotřebu pominu). Ale atmosfericky plněný benzin má charakterisktiku úplně odlišnou...Netlačí tolik, ale zase rovnoměrně až do maximálních otáček a není problém si tak vystačit při předjíždění s jedním převodem. Nutné podřazení před samotným přejížděním nepočítám, to není nebezpečné, naproti tomu řadit v protisměru vedle auta.
Ale taky nemám zájem, aby se to tu zase rozvířilo a vyostřilo. Ale nedělejte z nafty jednotku na sportovní svezení, stejně jako já bych z benzinu nikdy nedělal jednotku vhodnou na tahání karavanů, kde bych akorát trápil motor a spojku...
Moderní turbonafta má možná podobnou charakteristiku ledatak s turbobenzinem (jen s nepatrným zásadním rozdílem, že turbobenzin brutálně tlačí od 2000ot/min až do 5500ot/min a to je pak svezení pánové, kde je výhoda, že není problém to roztočit i na 7000ot/min- spotřebu pominu). Ale atmosfericky plněný benzin má charakterisktiku úplně odlišnou...Netlačí tolik, ale zase rovnoměrně až do maximálních otáček a není problém si tak vystačit při předjíždění s jedním převodem. Nutné podřazení před samotným přejížděním nepočítám, to není nebezpečné, naproti tomu řadit v protisměru vedle auta.
Ale taky nemám zájem, aby se to tu zase rozvířilo a vyostřilo. Ale nedělejte z nafty jednotku na sportovní svezení, stejně jako já bych z benzinu nikdy nedělal jednotku vhodnou na tahání karavanů, kde bych akorát trápil motor a spojku...
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Nezlob se na mně,ale auta na sportovní svezení jsou trochu jiná klasa A navíc mi vkládáš do huby něco,co jsem vůbec neřekl.A to je bohužel všeobecný problém tohoto tématu.Hádky jsou tu pouze a jen z toho důvodu,že tu není trocha tolerance a pochopení vysloveného.
Nevím,kolik máš naježděno.Já už docela dost a řekl bych,že naše silnice na sportovní jízdu nejsou uzpůsobené.I proto je tolik nehod.
P.S.Na předjetí mi taky stačí jedna rychlost,kdybys pořádně četl,co jsem napsal.A neřekl jsem,že má stejnou charakteristiku jako benzín,ale:
A hlavně,o sportovním svezení jsem neřekl půl slova.Na to se mám moc rád,abych takhle jezdil na veřejné komunikaci.Že trochu prudčeji projedeš zatáčku,to opravdu není nic o sportu.Přál bych Ti zažít sportovní svezení
Nevím,kolik máš naježděno.Já už docela dost a řekl bych,že naše silnice na sportovní jízdu nejsou uzpůsobené.I proto je tolik nehod.
P.S.Na předjetí mi taky stačí jedna rychlost,kdybys pořádně četl,co jsem napsal.A neřekl jsem,že má stejnou charakteristiku jako benzín,ale:
tzn.že mi jde plynule zátah od cca 1900 ot.min-1 až do cca 4000 ot.min -1,Pak je poznat pokles krouťáku,ale stále nejsme na maximu výkonu,které je někde kolem 4500 ot.min-1,kam auto stále zrychluje.Moderní diesel má podobnou char.jako benzín.
A hlavně,o sportovním svezení jsem neřekl půl slova.Na to se mám moc rád,abych takhle jezdil na veřejné komunikaci.Že trochu prudčeji projedeš zatáčku,to opravdu není nic o sportu.Přál bych Ti zažít sportovní svezení
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: BENZÍN vs. DIESEL
na tebe jsem o sportovním svezení nereagoval. Ale tuším Zdeněk tu napsal, že na předjíždění je diesel lepší a já říkám že není.
A nepoučuj mě, co je to sportovní svezení. Ve formuli jsem nejel, ale pár aut co maj přes 200koní a váhu do 1400kg jsem taky zkusil.
Taky nevim, kolik máš naježďěno a jak moc přemýšlíš nad fyzikou, když jedeš po silnici. Nechci se hádat, ne natohmle foru.
Ale když někdo napíše nesmysl, reagovat musim.
A nepoučuj mě, co je to sportovní svezení. Ve formuli jsem nejel, ale pár aut co maj přes 200koní a váhu do 1400kg jsem taky zkusil.
Taky nevim, kolik máš naježďěno a jak moc přemýšlíš nad fyzikou, když jedeš po silnici. Nechci se hádat, ne natohmle foru.
Ale když někdo napíše nesmysl, reagovat musim.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Ale no tak Předjetí pomalejšího auta nejni sportovní svezení.A ježdění mimo fyzikální zákony je bourání:- ,proto přemýšlím nad fyzikou,takhle to bylo myšleno
Nepoučuju,jen stále tvrdím,že ani auto s 200 koňma není sportovní svezení.Je to rychlý to jo,ale se sportem to nemá nic společnýho Párkrát jsem se svez při tréninku s kamarádem na rally autě a to je sportovní svezení(musíš se držet,aby ses neposral) Tam kde já bych přemejšlel,jestli si můžu dovolit jet 80,nebo 100,on to mastil kolem 150.A 180 skoro na polňačce,taky moc příjemný Takže takA nepoučuj mě, co je to sportovní svezení. Ve formuli jsem nejel, ale pár aut co maj přes 200koní a váhu do 1400kg jsem taky zkusil.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: BENZÍN vs. DIESEL
neřekl jsem, že sportovní svezení je předjetí pomalejšího, ale z příspěvku někoho co má Crdi to tak vyznělo, nacož jsem reagoval.
A nemyslel jsem limuzíny co maj přes 200koní, ty těch 200koní mít musí, aby to nějak tak jelo. Myslel jsem malý lehký auta, podobný těm na rally.
Tohle téma asi fakt bude věčná řezba...
A nemyslel jsem limuzíny co maj přes 200koní, ty těch 200koní mít musí, aby to nějak tak jelo. Myslel jsem malý lehký auta, podobný těm na rally.
Tohle téma asi fakt bude věčná řezba...
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Nebude Časem se třeba pochopíme a nebudem slovíčkařit
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Presne tak, neni v Cr moc useku, kde clovek muze jet bezpecne a k tomu jeste rychle...pri predjizde pouzivam ednu, max dve rychlosti - podle toho, kolik jede vozidlo, ktere predjizdim a kolik jich vlastne predjizdim. Rozhodne nevim, jak muzete pausalizovat pocet rychlostnich stupnu na predjedi, kazde je specificke - do kopce, z kopce, predjizdene auto jede 60, ale treba i 140 na okresce...mel jsem Lantru 2 roky, Elu mam za mesic taky dva roky, pokud by Ela mela stejny vykon (coz lze chipem vyresit na 103kW) byl by pro ni 2.0 102kW temer neporovnatelny.
S benzinem si vystacim na jednu rychlost
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Tak já to napíšu asi takhle:
To co jsem si při předjíždění dovolil s accentem si s C4 nedovolim...
Váhově cca stejný a výkonově taky.
To co jsem si při předjíždění dovolil s accentem si s C4 nedovolim...
Váhově cca stejný a výkonově taky.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Jeste si zive vzpominam, jak mi u Lantry do kopce na R7 klesala pekne rychlost ze dvou set na 165...u CRDi je to z 200 na 185 s o 20kW slabsim motorem a 300kg navrch.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Hardcam píše:Jeste si zive vzpominam, jak mi u Lantry do kopce na R7 klesala pekne rychlost ze dvou set na 165...u CRDi je to z 200 na 185 s o 20kW slabsim motorem a 300kg navrch.
Přesně ten usek mám na mysli...
Accent tam bez nejmenších problémů udržel přes 180km/h.
A C4 klesne mnohem víc, kdy už to pak vypadá že pětka na ten kopec nemá a na čtyrku je to moc...
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Re: BENZÍN vs. DIESEL
Tom: asi nemusim psat, kterej kopec mam na mysli, pac je to jasny. Pokud mam naladu a vyhlidnu si nejakyho soupere, benzin v tomhle kopci vzdycky necham za sebou. Ale tady to stejne neobhajime, protoze kluci si tech svejch 180nM v Lantrach a Coupe totiz stejne musi obhajit:)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT