Úpravy i30 - tuning
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: upravy i30
no a keby som tu sisku volako napchal do toho airboxu, tak by to nebolo lepsie? lebo siska ma predsa len vasiu plochu a nasaje viac vzduchu... Uz som sa tu raz na to pysal ale povedali ze to je blbost. Ale vysvetlite mi preco?
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
- Reklama
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: upravy i30
nevím jak vypadá airbox u I30 ale do lantry by šiška do aiboxu dát nešla89majlo96 píše:no a keby som tu sisku volako napchal do toho airboxu, tak by to nebolo lepsie? lebo siska ma predsa len vasiu plochu a nasaje viac vzduchu... Uz som sa tu raz na to pysal ale povedali ze to je blbost. Ale vysvetlite mi preco?
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: upravy i30
mazec89majlo96 píše:dufam ze vas to nenudi...
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy i30 - tuning
zeby to patrilo sem?
zase nieco noveho pod slnkom na i30
zase nieco noveho pod slnkom na i30
- Přílohy
-
- _11.jpg (20.23 KiB) Zobrazeno 982 x
-
- _10.jpg (23.68 KiB) Zobrazeno 982 x
-
- _9.jpg (25.36 KiB) Zobrazeno 983 x
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy i30 - tuning
a dalsie
- Přílohy
-
- Keyring_large.jpg (11.95 KiB) Zobrazeno 978 x
-
- i30NEFDbodykit1.jpg (40.42 KiB) Zobrazeno 981 x
-
- i30NEFDbodykit5.jpg (24.74 KiB) Zobrazeno 982 x
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: Úpravy i30 - tuning
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Re: Úpravy i30 - tuning
toto je nej!!!ZdeněkSvoboda píše:Tohle bych se nechal líbit
http://farm3.static.flickr.com/2459/368 ... 46f4_o.jpg
ty svetla uz tu byly,ne? a ten privesek je moc fajnovej
i30 1.4 + kn, 12/2007
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy i30 - tuning
hej tie svetla uz boli ale bez tych postrannych pasikov
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
-
- *
- Příspěvky: 74
- Registrován: 11 dub 2009, 14:09
- Bydliště: Čadca
Re: upravy i30
To su tie z korea-suv......???Jakub píše:Zdravím všechny
Ty zrcatka vypadají na ičku takto
i30 1,4 "made in CZ Indigo Blue
Re: Úpravy i30 - tuning
Dneska jsem viděl z okna tady v Ústí dvě i30, stály chvíli na parkovišti a pak spolu frčely směrem do města, byly celé černé + hodně tmavé folie na skle, jak dvojčata, není to někdo tady od nás? Přiznejte se
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy i30 - tuning
musim ta sklamat ale v Usti som nikdy nebol
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Úpravy i30 - tuning
Tak je to jasný, už mám z toho čekání asi halucinace .V prodejně byl připraven k odebrání další kompletně černej íčák, měl na sobě hromadu stylingu, cena se prý vyšplhala na 577t ....
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: Úpravy i30 - tuning
89majlo96
Nasávacie potrubie aj výfukové potrubie je ladené výrobcom.
Aj napriek tomu, že by si dokázal zväčšením potrubia priviesť viac vzduchu, v skutočnosti by si si uškodil.
Vzorce pre lambda/2 si už nepamätám, ale pointa je v tom ,že na plnenie a vyprázdňovanie sa využíva AJ za zotrvačnosť systému.
Otvorí sa ti prvý ventil.Cez nasávacie potrubie z dĺžkou "l" sa do vnútra valí vzduch nejakej hmotnosti a nejakou rýchlosťou.Keď ventil zavrie a vzduch nemá kde ísť, vzniká tlaková vlna, ktorá sa šíri von zo sacieho potrubia.Ale vtedy otvorí druhý ventil, a ten miesto toho, aby nasával vzduch musí najprv zabrzdiť vzduch idúci von,zmeniť jeho smer na smer do vnútra a to sú straty.Na opačnom konci sa ale deje to isté.Ak sa vzduch dostane pri spätnom pohybe k ústiu nasávania a vyrazí von, zákonite vznikne v potrubí podtlak, vzduch sa začne hrnúť dnu a pomáha saniu.
Vhodnou DĹŽKOU a PRIEMEROM potrubia sa dajú (a výrobcovia to robia) minimalizovať straty.
Nasávacie potrubie aj výfukové potrubie je ladené výrobcom.
Aj napriek tomu, že by si dokázal zväčšením potrubia priviesť viac vzduchu, v skutočnosti by si si uškodil.
Vzorce pre lambda/2 si už nepamätám, ale pointa je v tom ,že na plnenie a vyprázdňovanie sa využíva AJ za zotrvačnosť systému.
Otvorí sa ti prvý ventil.Cez nasávacie potrubie z dĺžkou "l" sa do vnútra valí vzduch nejakej hmotnosti a nejakou rýchlosťou.Keď ventil zavrie a vzduch nemá kde ísť, vzniká tlaková vlna, ktorá sa šíri von zo sacieho potrubia.Ale vtedy otvorí druhý ventil, a ten miesto toho, aby nasával vzduch musí najprv zabrzdiť vzduch idúci von,zmeniť jeho smer na smer do vnútra a to sú straty.Na opačnom konci sa ale deje to isté.Ak sa vzduch dostane pri spätnom pohybe k ústiu nasávania a vyrazí von, zákonite vznikne v potrubí podtlak, vzduch sa začne hrnúť dnu a pomáha saniu.
Vhodnou DĹŽKOU a PRIEMEROM potrubia sa dajú (a výrobcovia to robia) minimalizovať straty.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com