premena motora coupe 02 non CVVT na 04 CVVT
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
premena motora coupe 02 non CVVT na 04 CVVT
ludia dalo by sa prehodit motor z coupe 04 co ma CVVT do coupe 02 kde este neboli CVVT ? urcite treba druhu riadiacu jednotku nie ? co este take by sa tam malo menit ? teda na co by si trebalo dat pozor?
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
- Reklama
- Dr Meduza
- ****
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: premena motora coupe 02 non CVVT na 04 CVVT
ten motor by se mel lisit jenom tim ze ma mezi vackama CVVT misto retezu
takze kabely navic (nebo mozna taky vsechny uplne jiny) a ridici jednotka
takze kabely navic (nebo mozna taky vsechny uplne jiny) a ridici jednotka
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: premena motora coupe 02 non CVVT na 04 CVVT
CVVT a kabely mezi vackama??
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Dr Meduza
- ****
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: premena motora coupe 02 non CVVT na 04 CVVT
ne mezi vackama, ale z toho cvvt do ridici jednotkyblack_sheep píše:CVVT a kabely mezi vackama??
tady je pekne vyfocena ta CVVT
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Re: premena motora coupe 02 non CVVT na 04 CVVT
Nemůžu si pomoct, ale běžný vvt do osobních aut (ne do formulí) je čistě mechanická věc, takže stačí vyměnit vačky s tím mezikusem a řetěz. Možná se mýlím, ale podle mě v tom není nic jinýho, než odstředivej regulátor, kterej potom podle otáček zpožďuje(předbíhá) tu sací vačku o pár stupňů.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)