Problém se startováním
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
- Reklama
Levné žhavicí svíčky
Už jsem se pídil po žhavicích svíčkách. Cena za kus odporového drátu se pohybuje mezi 1100 až 1300 Kč. Odporné!!!!!!!!! Copak neexistuje levná náhrada?
ty máš vstřikování Common-rail a to bývá moc náchylné na nekvalitní naftu. Doporuču je se do plné nádrže vžy nalét dvě deci dvoutaktního motorového ojeje.Ta naše nafta není nic moc a a má za úkol mazat sedélko vstřikovače a pokud je nekvalitní tak tím se poškodí a ceny jsou šílené od 6000-15000 za jeden vstřikovač.Pokud máš v háji žhavič tak jej vyměň cena za kus se pohybuje max 500kč.To zjistíš tak že na odpojený žhavič přivedeš nejlépe z nabíječky plus a mínus dáš na kostru motoru. pokud nabýječka ukáže odběr je žhavič v pořádku a pokud ne je v háji.O dieslech toho moc nevím jen něco málo.
______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kw 1997 LPG
______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kw 1997 LPG
Skvělý nápad...
... s tou nabíječkou. Určitě vyzkouším a díky za další rady. Jen ještě poraď, kde koupit svíci za 500 Kč, protože servis chce víc než dvojnásobek!
Re: Skvělý nápad...
kukni na www.autokelly.cz a hlavně sem dej přesné údaje o vozidle tím myslím rok výroby,obsah motoru atd.Donald píše:... s tou nabíječkou. Určitě vyzkouším a díky za další rady. Jen ještě poraď, kde koupit svíci za 500 Kč, protože servis chce víc než dvojnásobek!
______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kw 1997 LPG
Cau vsichni, mam uplne stejny problem se startovanim (Lantra 1,8 GLS 16V´96). V zime sem nemel absolutne zadny problem se startovanim ale jak se oteplilo nechce naskocit ....motor toci ale nechytne a kdyz tocim delsi dobu je citit benzin. Obcas ma snahu chytit nebo ne chytit ale je to jakoby zapalila proti starteru (motor uplne zastavi nachvilku startovani).
neco podobnyho mi to taky chvili delalo jak se oteplilo ale uz je to ok samo od sebekucu píše:Cau vsichni, mam uplne stejny problem se startovanim (Lantra 1,8 GLS 16V´96). V zime sem nemel absolutne zadny problem se startovanim ale jak se oteplilo nechce naskocit ....motor toci ale nechytne a kdyz tocim delsi dobu je citit benzin. Obcas ma snahu chytit nebo ne chytit ale je to jakoby zapalila proti starteru (motor uplne zastavi nachvilku startovani).
Jeste jsem zapomel dopsat , ze mi motor drzi celkem vysoke otacky i kdyz uz je tepli (stojim treba na krizovatce a otacky pomalu padaji na sve normalni volnobezne ze 1400 ot. na 800 ot. trva dele jak minutu a na dalsi krizovatce je to stejna situace) a dela to i pri jizde ....hrozne pomalu mi pri razeni padaji otacky motoru.kucu píše:Cau vsichni, mam uplne stejny problem se startovanim (Lantra 1,8 GLS 16V´96). V zime sem nemel absolutne zadny problem se startovanim ale jak se oteplilo nechce naskocit ....motor toci ale nechytne a kdyz tocim delsi dobu je citit benzin. Obcas ma snahu chytit nebo ne chytit ale je to jakoby zapalila proti starteru (motor uplne zastavi nachvilku startovani).
To spíše bude problém v servomotoru volnoběhu!!(krokoměr)!!kucu píše:Jeste jsem zapomel dopsat , ze mi motor drzi celkem vysoke otacky i kdyz uz je tepli (stojim treba na krizovatce a otacky pomalu padaji na sve normalni volnobezne ze 1400 ot. na 800 ot. trva dele jak minutu a na dalsi krizovatce je to stejna situace) a dela to i pri jizde ....hrozne pomalu mi pri razeni padaji otacky motoru.kucu píše:Cau vsichni, mam uplne stejny problem se startovanim (Lantra 1,8 GLS 16V´96). V zime sem nemel absolutne zadny problem se startovanim ale jak se oteplilo nechce naskocit ....motor toci ale nechytne a kdyz tocim delsi dobu je citit benzin. Obcas ma snahu chytit nebo ne chytit ale je to jakoby zapalila proti starteru (motor uplne zastavi nachvilku startovani).
Nebo tepelné čidlo na termostatu posílá špatné hodnoty do Ecu a servomotor volnoběhu má potom špatnou funkci!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)