velmi spokojny. Lukoil Prerov a Lukoil Zdiby B mozem len doporucit (aj naftu aj benzin)super.soso píše:Na ktori LUKOIL chodite tankovat? Ste spokojny s benzinom od nich?zello píše:Ja jazdim zatial za 6,6 ale zhruba od 17 000 zacinam mat pocit ze to kleslo a teraz jazdim plnu nadrz aj za menej ako papierovych 6,2.
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 spotřeba
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Re: i30 spotřeba
Na ktori LUKOIL chodite tankovat? Ste spokojny s benzinom od nich?[/quote]
Nerozumiem ako myslis na ktory? chces presnu adresu? Neviem skusal som aj omv a osobne nie som schopny evidovat nejaky
rozdiel co sa tyka vykonu. A co sa tyka cistoty paliva do toho sa nerozumiem a nikde nemas zarucene ze na shellke alebo omv tiez vzdy dostanes kvalitny benzin.[/quote]
Kedze nemate v popise napisane mesto kde byvate,tak som chcel vediet kde na ktorom LUKOIL takujete. Moze byt aj adresa.[/quote]
Panonska strasse
Nerozumiem ako myslis na ktory? chces presnu adresu? Neviem skusal som aj omv a osobne nie som schopny evidovat nejaky
rozdiel co sa tyka vykonu. A co sa tyka cistoty paliva do toho sa nerozumiem a nikde nemas zarucene ze na shellke alebo omv tiez vzdy dostanes kvalitny benzin.[/quote]
Kedze nemate v popise napisane mesto kde byvate,tak som chcel vediet kde na ktorom LUKOIL takujete. Moze byt aj adresa.[/quote]
Panonska strasse
Re: i30 spotřeba
Tri týždne po montáži denných svetiel (iné vlákno) mi klesla spotreba zo 7,4 na 7,3. Dúfam ,že si to nerozmyslí a ešte klesne.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 spotřeba
V BA na slovnaftskej ulici.super.soso píše: Kedze nemate v popise napisane mesto kde byvate,tak som chcel vediet kde na ktorom LUKOIL takujete. Moze byt aj adresa.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 spotřeba
Jazdím do práce 35 tam a potom späť. Denne 70 km. Mimomesto/mesto cca 70:30. Na dialnici jazdím výnimočne. Tak dvakrát ročne. Tento rok som na dialnici ešte nebol, pretože som na to nemal nijaký dôvod.Tudy píše: To jezdíš po dálnici rychlostí 90 km/hod? Na specifické trati - převažující rovina, podstatná část jízdy mimo obce (a mimo hustší provoz), delší trasy+absence dálnic - tomu bych i věřil. Ale je tohle běžný provoz ?
U mě je složení tras následující: 15% město, 15% dálnice, zbytek silnice I. třídy.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: i30 spotřeba
Kazda pumpa ma zrejme jinak nastavene odsavani par, taky to mam na kazde pumpe jinak i s jinymi ne stojan snad odsava pary vlastiho paliva, ne Hyundai pary....spotreba u Avensis me hodne pobavila, kdyz si vezmu, ze s Yarisem jezdime pomalu za cca 7 litru (podle PP), ale tankovani odpovida spotrebe podstatne vyssi. Pokud Avensis v benzinu dokaze jet na dalnici stopadesatikilometrovou rychlosti do 6ti litru (nebo dejme tomu kombinovane, ale svizne), pak je to zrejme nejsporivejsi benzin na svete
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: i30 spotřeba
vlado:Jazdím do práce 35 tam a potom späť. Denne 70 km. Mimomesto/mesto cca 70:30. Na dialnici jazdím výnimočne. Tak dvakrát ročne. Tento rok som na dialnici ešte nebol, pretože som na to nemal nijaký dôvod.[/quote]
To vysvetluje tvoji krásnou spotrebu
To vysvetluje tvoji krásnou spotrebu
i30 1.6 CVVT/92,7kW - shine red solid - Nošovice - 2009
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 spotřeba
Na dialnici, keď idem 130 a viac, tak spotreba je okolo 9 l/100 km. Včera som absolvoval školenie referentských vozidiel ( školenie je ptorebné pre jazdu služobným vozidlom v práci a robí sa každé 2 roky ) a zaznela tam otázka či môžeme jazdiť na dialnici 100-120 km/hod. Optimálna rýchlosť pre spotrebu je 110 km/hod. Inštruktor, ktorý je majiteľom autoškoly nám povedal, že keď je najvyššia povolená rýchlosť na dialnici 130 km/hod, tak by sme nemali jazdiť pomalšie. Vzniká riziko kolízii a dopravných nehôd, pretože ostatní vodiči nás musia tým pádom predbiehať a keby nás zastavil policajt, tak môže dať pokutu. Za bezdôvodne pomalú jazdu ...
Naposledy upravil(a) vlado1979 dne 06 čer 2009, 12:54, celkem upraveno 1 x.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: i30 spotřeba
Na dálnici je dovolen jen provoz motorových vozidel a jízdních souprav, jejichž nejvyšší povolená rychlost není nižší než 80 km/hod. (dříve 50 km/hod.) Nejvyšší povolená rychlost je zapsána v technickém průkazu motorového - přípojného vozidla. Je-li nižší než 80 km/hod. (dříve 50 km/hod.), nesmí motorové vozidlo nebo jízdní souprava na dálnici. Pro vozidla, která ve stoupání na dálnici nedosáhnou vyšší rychlosti než 60 km/hod. (dříve 50 km/hod.), bývá vyznačen přídatný jízdní pruh. Vzhledem k tomu, že povinnost jezdit vpravo platí i na dálnici, jsou řidiči takto pomalých vozidel povinni tohoto pruhu užít. Dojde-li během jízdy na vozidle nebo nákladu k závadě, pro kterou nelze dosáhnout na rovném úseku rychlosti nejméně 80 km/hod. (dříve 50 km/hod.), musí řidič dálnici opustit na nejbližším výjezdu. (§35 a následující; komentované znění je na http://www.dalnice.com/pravidla/pravidla.htm).
Přiznám se, že tu změnu z 50 na 80 jsem nějak nezaregistroval. Holt, člověk se furt učí .
Přiznám se, že tu změnu z 50 na 80 jsem nějak nezaregistroval. Holt, člověk se furt učí .
Re: i30 spotřeba
Když jsem reagoval na posledí příspěvek vlado1979, tak jsem se znovu začetl do Silničního zákona a zjistil jsem, že vůbec nerozumím §41 odst.8:
(2) chápu tak, že volný pruh vznikne mezi středním a pravým (když mezi středním a levým se vzdálenost sníží).
(3) chápu tak, že vzniknou dva volné pruhy vpravo a vlevo od těch dvou středních (ve středních pruzích se vzdálenost sníží).
Jak tomu rozumíte vy? Pro mě by bylo srozumitelnější a jednoznačnější, kdyby místo slova sníží bylo zvýší. Pak by volný pruh byl v případě sudého počtu pruhů uprostřed a u lichého počtu vlevo od středního. Nebo znění zákona na http://www.silnicnizakon.cz/zakon/uplne ... -2006.html není správné? A jak do tohoto odstavce zapadá případný odstavnýpruh/pruh pro pomalá vozidla? A nebo se mám vrátit ke staré dobré osmdesátce, když se mi nedaří ty nové předpisy pochopit?
Celkem bych právě v této věci měl jasno s ohledem na stav provozu na našich dálnicích.
SRY za OT, s Hyundaiema, natož s i30 to příliš nesouvisí, ale nějaká vazba tu je.
(1) je jasná, volný pruh je uprostřed.Silniční zákon píše:Pokud hustota provozu na dálnici a rychlostní silnici (1)o dvou jízdních pruzích v jednom směru jízdy vyvolá vznik kolony stojících vozidel, jsou řidiči souběžně jedoucích vozidel povinni před zastavením vozidla vytvořit mezi sebou jeden průjezdný jízdní pruh široký nejméně 3,0 m pro průjezd vozidel s právem přednostní jízdy; je-li v jednom směru jízdy tři a více jízdních pruhů, sníží vzájemný boční odstup řidiči vozidel (2)v levém a středním jízdním pruhu nebo (3)středních jízdních pruzích. Řidiči jedoucí v krajních jízdních pruzích v jednom směru jízdy mohou při vytváření průjezdného jízdního pruhu vjet na krajnici nebo na střední dělící pás. Řidičům ostatních vozidel je vjezd do pruhu pro průjezd vozidel s právem přednostní jízdy a jízda v tomto pruhu zakázána; toto neplatí pro vozidla vlastníka pozemní komunikace a vozidla technické pomoci.
(2) chápu tak, že volný pruh vznikne mezi středním a pravým (když mezi středním a levým se vzdálenost sníží).
(3) chápu tak, že vzniknou dva volné pruhy vpravo a vlevo od těch dvou středních (ve středních pruzích se vzdálenost sníží).
Jak tomu rozumíte vy? Pro mě by bylo srozumitelnější a jednoznačnější, kdyby místo slova sníží bylo zvýší. Pak by volný pruh byl v případě sudého počtu pruhů uprostřed a u lichého počtu vlevo od středního. Nebo znění zákona na http://www.silnicnizakon.cz/zakon/uplne ... -2006.html není správné? A jak do tohoto odstavce zapadá případný odstavnýpruh/pruh pro pomalá vozidla? A nebo se mám vrátit ke staré dobré osmdesátce, když se mi nedaří ty nové předpisy pochopit?
Celkem bych právě v této věci měl jasno s ohledem na stav provozu na našich dálnicích.
SRY za OT, s Hyundaiema, natož s i30 to příliš nesouvisí, ale nějaká vazba tu je.
Naposledy upravil(a) oKo dne 06 čer 2009, 14:25, celkem upraveno 1 x.
Re: i30 spotřeba
Yarise má otec od léta 2008, zatím má průměrnou spotřebu dle PP 4.8 l/100, převážně okresky, občas město. Já sám jsem měl Clio 1.2 16V Dynamique, dlouhodobou dle tankování jsem měl 5,8 l/100 kombinace (1/1 okresní město/okresky) se svižným ježděním, dálky po okreskách se daly jezdit pod 5. Vše koresponduje s výrobcem udávanou spotřebou.Hardcam píše:Kazda pumpa ma zrejme jinak nastavene odsavani par, taky to mam na kazde pumpe jinak i s jinymi ne stojan snad odsava pary vlastiho paliva, ne Hyundai pary....spotreba u Avensis me hodne pobavila, kdyz si vezmu, ze s Yarisem jezdime pomalu za cca 7 litru (podle PP), ale tankovani odpovida spotrebe podstatne vyssi. Pokud Avensis v benzinu dokaze jet na dalnici stopadesatikilometrovou rychlosti do 6ti litru (nebo dejme tomu kombinovane, ale svizne), pak je to zrejme nejsporivejsi benzin na svete
S tím Avensisem to bylo tak, že jsem pár desítek km před sjezdem (Velká Bíteš) vynuloval PC, tacho jsme jeli mezi 120 až 150, těch 150 jen zřídka, to se spotřeba pohybovala 6.4 - 6.8. Za Bíteší po okreskách do Blanska klesla na 5.8 l/100. Může to být lehce z kopce, blbej vzorek na předvádění spotřeby. Já jen, že stejnou trasu s i30 jedu podle PP za 7 a reálně 7.5 l/100 a to mi přijde hodně.
i30 1.6i CVVT COMFORT, ESP, MOONLIGHT BLUE, CZ 2009
Re: i30 spotřeba
Je len niekolko moznosti:SKV píše:Yarise má otec od léta 2008, zatím má průměrnou spotřebu dle PP 4.8 l/100, převážně okresky, občas město. Já sám jsem měl Clio 1.2 16V Dynamique, dlouhodobou dle tankování jsem měl 5,8 l/100 kombinace (1/1 okresní město/okresky) se svižným ježděním, dálky po okreskách se daly jezdit pod 5. Vše koresponduje s výrobcem udávanou spotřebou.Hardcam píše:Kazda pumpa ma zrejme jinak nastavene odsavani par, taky to mam na kazde pumpe jinak i s jinymi ne stojan snad odsava pary vlastiho paliva, ne Hyundai pary....spotreba u Avensis me hodne pobavila, kdyz si vezmu, ze s Yarisem jezdime pomalu za cca 7 litru (podle PP), ale tankovani odpovida spotrebe podstatne vyssi. Pokud Avensis v benzinu dokaze jet na dalnici stopadesatikilometrovou rychlosti do 6ti litru (nebo dejme tomu kombinovane, ale svizne), pak je to zrejme nejsporivejsi benzin na svete
S tím Avensisem to bylo tak, že jsem pár desítek km před sjezdem (Velká Bíteš) vynuloval PC, tacho jsme jeli mezi 120 až 150, těch 150 jen zřídka, to se spotřeba pohybovala 6.4 - 6.8. Za Bíteší po okreskách do Blanska klesla na 5.8 l/100. Může to být lehce z kopce, blbej vzorek na předvádění spotřeby. Já jen, že stejnou trasu s i30 jedu podle PP za 7 a reálně 7.5 l/100 a to mi přijde hodně.
1, motor si nezabehol spravne
2, mas nabehane menej ako 5-6000
3, este si to cele poriadne nesadlo a ty si hrozne netrpezlivy
kazda z tych moznosti sa moze a nemusi vzajomne vylucovat. Zaroven som tam nedal moznost ze jazdis z tazkou nohou
nakolko sa neda explicitne vyjadrit co je to tazka noha. Kazdy si pod tym predstavuje nieco ine.
tak si vyber
Re: i30 spotřeba
ad 1) Jediný můj hřích byla jízda prvních 250 km po dálnici, snažil jsem se alespoň jet do 120 km/h. Pak jsem jezdil "širokospektrálně", občas opatrně občas dynamicky. Po 1000 km jsem začal točit do červeného, krátkodobě a občas.zello píše: Je len niekolko moznosti:
1, motor si nezabehol spravne
2, mas nabehane menej ako 5-6000
3, este si to cele poriadne nesadlo a ty si hrozne netrpezlivy
ad 2) Mám najeto 3000 km, snad si ještě sedne. Já jen, že u jiných aut jsem při zajíždění prakticky žádnou změnu spotřeby nepozoroval. Výkonovou ano, Clio se "uvolnilo" po cca 20000 km.
ad 3) Je možné, že Korea nevyrábí příliš přesně anebo naopak příliš na fest a že to chce nějaký čas na uvolněnou . Zkusím věřit a doufat.
i30 1.6i CVVT COMFORT, ESP, MOONLIGHT BLUE, CZ 2009
Re: i30 spotřeba
To SKV - mě si motor u mé předchozí 1.2 12V HTP sedl až kolem 10 000km. Ztišil se (což u HTP ale stejně neznamená šepot květin), spotřeba šla trochu dolů a výkon, resp. ochota se točit (u HTP i tak velká) šel nahoru.
Jinak nevím, jestli toKorejci dělají nafest či na volno, ale řekl bych, že u motorů to dělají sakra dobře.
Ostatní věci už taková sláva nejsou, ale řekl bych že v motorech pro levná auta jsou dnes jedničky.
Jinak nevím, jestli toKorejci dělají nafest či na volno, ale řekl bych, že u motorů to dělají sakra dobře.
Ostatní věci už taková sláva nejsou, ale řekl bych že v motorech pro levná auta jsou dnes jedničky.
ex i30cw 1.6 CVVT Classic; Ulsan
Re: i30 spotřeba
Vcelku by bodlo keby ste k priemernym spotrebam z palubneho pocitaca ktorymi sa chcete (ne)pochvalit pripisali aj priemernu rychlost.
Ja mam za sebou tri nadrze s priemerom okolo 8l na 100km.
Podla toho co vidim spritmonitor.de, je moja priemerna rychlost (38, 35 a 33) o dost menej ako maju ini. Teda zjavne som ten, ktory jazdi kratke trate po "zosemaforovanizovanom" meste.
Vo vseobecnosti je tazke porovnavat sa s niekym so spotrebou 6,5 a priemernou rychlostou cez 50 km/h a na zaklade toho hodnotit vodica, zabeh motora ...
Ja mam za sebou tri nadrze s priemerom okolo 8l na 100km.
Podla toho co vidim spritmonitor.de, je moja priemerna rychlost (38, 35 a 33) o dost menej ako maju ini. Teda zjavne som ten, ktory jazdi kratke trate po "zosemaforovanizovanom" meste.
Vo vseobecnosti je tazke porovnavat sa s niekym so spotrebou 6,5 a priemernou rychlostou cez 50 km/h a na zaklade toho hodnotit vodica, zabeh motora ...
Hyindai i30 1.4 Comfort, Indigo Blue, 1/2009