Tlaky ve válcích
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Tlaky ve válcích
Ahoj bando, obracím se na vás s prosbou. Nemáte náhodou někdo tušení, jaký by měla mít Lantra 1.6 16V tlaky???
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
- Reklama
Komprese válců
Dám Ti hodnoty ,ale jsou citované s příruček,takže:Normální komprese 13.2 bar!!
Minimální 11.8 baru!!
Jestli to má míň tak se něco děje!! Máš problém???
Minimální 11.8 baru!!
Jestli to má míň tak se něco děje!! Máš problém???
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Aha tak to jo!!Joker píše:Nevím, doufám, že ne. Dneska jsem byl nechat vyměnit olej a v dílně to tam nějakej jinej zákazník řešil s mechanikem ohledně svýho auta, tak mě to jen tak napadlo, že tohle vůbec nevím.
P.s neboj kdyby něco jsem na přímu!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Tlaky ve válcích
já teda našel, že má mít 14,7 a minimum 13. ale bylo to pro dvoulitr. je v tom rozdíl? osobně si nemyslím
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Tlaky ve válcích
Určitě v tom bude rozdíl
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Tlaky ve válcích
no jestli jo, tak v tom případě má lantra tlaky dobrý.
budou asi připečený stěrací kroužky, protože bere olej, ale nekouří a to ani po delším stání (typické gufera), nikde neuniká a tlaky má dobrý. takže těsnící kroužky OK, ale stěrací budou připečený. nějaký recept mimo rozebírky? pochybuju.
budou asi připečený stěrací kroužky, protože bere olej, ale nekouří a to ani po delším stání (typické gufera), nikde neuniká a tlaky má dobrý. takže těsnící kroužky OK, ale stěrací budou připečený. nějaký recept mimo rozebírky? pochybuju.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Tlaky ve válcích
takova souvisejici otazka: lantra jedna-sest ma tlaky 13,2 az 13,7 podle valce, takze je to furt ok, rozdil mezi valci je tedy taky minimalni. Presto bere olej. Coupe s dvoulitrem ma 14,7 na vsech, stejnym merakem. Olej veme max litr na vymenu uz 10 let takze to asi neni zavada:) Je teda problem v tom, ze lantra uz ma horsi tlaky pac ma mit stejne tlaky jako to coupe, nebo ma tlaky ok a presto zere olej? Je to vubec mozny? Treba ze tesnici krouzky jsou stale ok, ale stiraci uz jsou kantare? Resit se mi to moc nechce, holt kontroluju pri tankovani a jednou za cas tam neco loupnu. Videl jsem pekny motor za dva tisice apod ceny, tak je mozna lepsi pak prohodit motor, pac za 20.000 km bych beztak delal rozvody. Kolik tak vyjde oprava? Asi to nebude vyhodny do staryho kramu..
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Tlaky ve válcích
Zdravím, jak se bude chovat motor, co bude mít tlaky 8 až 8,5 ? Bude ten motor ještě schopný pracovat?
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Tlaky ve válcích
pokud má všechny 4 stejně, tak dost pravděpodobně ano. pokud jen dva, tak mohou být tak blbě podfouknuté, že ne. konkrétní situace?
taky pozor, ať to měříš s vypnutým palivovým čerpadlem (nebo odpojenými vstřiky) a s plně sešlápnutou škrtící klapkou. také to nech tak alespoň 4-5 otočit, ono už to dál neroste.
pokud tyhle podmínky nesplníš, tak to vychází o dost horší!
taky pozor, ať to měříš s vypnutým palivovým čerpadlem (nebo odpojenými vstřiky) a s plně sešlápnutou škrtící klapkou. také to nech tak alespoň 4-5 otočit, ono už to dál neroste.
pokud tyhle podmínky nesplníš, tak to vychází o dost horší!
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Tlaky ve válcích
Jo, tak čerpadlo jsem neodpojil. Každopádně díky za radu
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Tlaky ve válcích
zkus a pak se přijď znova zeptat
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS