Neposlouchá mě motor
Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři
Neposlouchá mě motor
Pánové vyvstal mi problém s mím Scoupečkem.
Pokaždé tak po cca 15 minutách jízdy, z ničeho nic mi motor začne jet jen tak na dva, tři válce. Jakmile sešlápnu prudce plyn, tak se to strašně dusí a pak chcípne... No a když znova nastartuju, tak opět neběží na všechny válce a celý se roztřepe, jak kdyby chtěl vylítnout ven... Ale po schládnutí to jede v pohodě zas těch nějakých 15 minut.
Jsem z toho už celkem v prde..
Svíčky mám nové, kabely, palec rozdělovače a víčko rozdělovače taky.
Prosím poraďte ..
Pokaždé tak po cca 15 minutách jízdy, z ničeho nic mi motor začne jet jen tak na dva, tři válce. Jakmile sešlápnu prudce plyn, tak se to strašně dusí a pak chcípne... No a když znova nastartuju, tak opět neběží na všechny válce a celý se roztřepe, jak kdyby chtěl vylítnout ven... Ale po schládnutí to jede v pohodě zas těch nějakých 15 minut.
Jsem z toho už celkem v prde..
Svíčky mám nové, kabely, palec rozdělovače a víčko rozdělovače taky.
Prosím poraďte ..
Scoupe 94,1,5iLs 65Kw červený s černou kapotou - R.I.P
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Neposlouchá mě motor
a neuchlastava se ti to ohraty? to by pak vypadalo na teplotni cidlo pro ECU...
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Neposlouchá mě motor
To je taky možnost.. Ale to nevím, jak to mám zjistit. A kde bych našel to čidlo a nevíš, co stojí ?
Scoupe 94,1,5iLs 65Kw červený s černou kapotou - R.I.P
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Neposlouchá mě motor
stoji par kacek - tak do 600kc myslim.. mno mrkni na mjauto.cz treba!
je to zapichnuty v domecku termostatu, pod tou vrchni hadici co vede do chladice
je to zapichnuty v domecku termostatu, pod tou vrchni hadici co vede do chladice
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Neposlouchá mě motor
No a kdyby to bylo to teplotní čidlo, tak zatepla bych to vůbec nenastartoval, ne ??
Ale já to za tepla natočím a ono mi to jede tak na ty dva tři válce. Nebude to spíš něco jiného ??
Ale já to za tepla natočím a ono mi to jede tak na ty dva tři válce. Nebude to spíš něco jiného ??
Scoupe 94,1,5iLs 65Kw červený s černou kapotou - R.I.P
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Neposlouchá mě motor
no to leda ze by se ti to uchlastavalo takze by to bezelo taky tak nak vselijak..
ale pokud to chcipnes ohraty a pak bez problemu nastartujes jen to blbe bezi tak je to divny, ja jsem myslel ze ti to ani nenastartuje.. co teda zkusit zmerit tlaky? nemizi ti voda/volej nebo nehuli to nejako? po ohrati se material roztahne a pokud by bylo treba fouknuty tesneni pod hlavou tak to bude delat to samy.. blbe by bylo kdyby za studena kdyz to budes merit to laky melo a ohraty nee
ale pokud to chcipnes ohraty a pak bez problemu nastartujes jen to blbe bezi tak je to divny, ja jsem myslel ze ti to ani nenastartuje.. co teda zkusit zmerit tlaky? nemizi ti voda/volej nebo nehuli to nejako? po ohrati se material roztahne a pokud by bylo treba fouknuty tesneni pod hlavou tak to bude delat to samy.. blbe by bylo kdyby za studena kdyz to budes merit to laky melo a ohraty nee
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Rave
- ***
- Příspěvky: 687
- Registrován: 06 srp 2008, 14:28
- Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neposlouchá mě motor
pokud by to byl problem s tlaky valcu spatne by to chytalo a motor by hned tarokoval.black_sheep píše:no to leda ze by se ti to uchlastavalo takze by to bezelo taky tak nak vselijak..
ale pokud to chcipnes ohraty a pak bez problemu nastartujes jen to blbe bezi tak je to divny, ja jsem myslel ze ti to ani nenastartuje.. co teda zkusit zmerit tlaky? nemizi ti voda/volej nebo nehuli to nejako? po ohrati se material roztahne a pokud by bylo treba fouknuty tesneni pod hlavou tak to bude delat to samy.. blbe by bylo kdyby za studena kdyz to budes merit to laky melo a ohraty nee
moje zasada jak resit problem je: kdyz je palivo a vzduch tak to jed musi.kdyz sou spatne komprese tak to blbe chyta ale pak v celku jede normalne.Takze klasika, zkontroluj maf a zmer odpor vstriku na studenem motoru a pak na teplem
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Neposlouchá mě motor
ja mel 2x v hajzlu komprese na scoupatkach a pokazdy to chytalo krasne, ale jednou to silene varilo, zralo volej a vodu.. podruhy to dokonce nevarilo, nezralo ani volej ani vodu ale pac bylo prasknuty tesneni pod hlavou mezi valcema tak to jezdilo na dva az tri valce stridave.. dost podobny stav a chytalo to vyborne. ale je fakt ze ten druhy pripad byl doost nestandartni ze se to stalo.. praskla hlava by se chovala podobne..
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Neposlouchá mě motor
Tak olej mi to žere, ale voda si pořád drží svoji hladinku, takže to je v poho. No a komprese mám špatné na jednom válci. Jak říkám startovat to startuje-za studena normal a za tepla taky ale jede na pár válců. No a navíc ještě to s těma otáčkama. Prudce sešlápnu a dusí se ... Jsem z toho už na nervy. A dost.
Scoupe 94,1,5iLs 65Kw červený s černou kapotou - R.I.P
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Neposlouchá mě motor
hem tak to vsecko muze bejt tesnenim pod hlavou..
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Neposlouchá mě motor
To by se mi, ale ztrácela voda nebo ne ??
Scoupe 94,1,5iLs 65Kw červený s černou kapotou - R.I.P
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Neposlouchá mě motor
obvykle to tak bejva.. nebo to tlakuje do vody... ale ja jsem uz zazil na cervenem scoupe byvalym, ze tesneni mezi valcema bylo podpalene ale voda nemizela. ono muze se stat ze se to podfoukne tak, ze to nezasahne vodni a nebo olejovej kanalek a v podstate typicke projevy se nedostavi.. v pripade ruple hlavy by to ale nejspis delalo, ptz ta je kanalkama uplne prospikovana a jestli rikas ze mas za studena jeden valec pryc, tak se k nemu za tepla prida druhej jak se material roztahne a mas po zizalkach mas nekde napsany kolik mas komprese? tesneni pod palici jsi delal uz nekdy? kolik to ma nakrouceno?
ono to neni drahy, praci si udelas neni to zase tak tezky, potrebujes akorat zakladni naradi a momentak na utazeni hlavy, nechas si ji nekde ve fabrice srovnat (me to stalo 250kc srovnat na stolove frezce), dily stoji par kacek a pri te prilezitosti zkontroluj ventily - treba benzinem jestli nepousti, pripadne povymenuj gufera na ventilech - to jestli to po ranu studeny zahuli a uvidis jaky to bude zase drak
ono to neni drahy, praci si udelas neni to zase tak tezky, potrebujes akorat zakladni naradi a momentak na utazeni hlavy, nechas si ji nekde ve fabrice srovnat (me to stalo 250kc srovnat na stolove frezce), dily stoji par kacek a pri te prilezitosti zkontroluj ventily - treba benzinem jestli nepousti, pripadne povymenuj gufera na ventilech - to jestli to po ranu studeny zahuli a uvidis jaky to bude zase drak
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Neposlouchá mě motor
zase se budu opakovat, ale přesně tohle mi dělala lambda sonda. Nevím jestli ti někdo poradí na diagnostice, ale nejjednodušší bude, když lambdu jen odpojíš a budeš pozorovat jestli se něco děje. Teoreticky by se to mělo chovat trochu jinak, protože řídicí jednotka si bude myslet, že je lambda rozbitá a pojede na přednastavený nouzový režim. určitě to bude víc žrát. Lambda stojí cca 1600
upravené Scoupe GT 8/95 21.11.09 prodáno
Toyota 4Runner ´88 2,4 EFI
Toyota 4Runner ´88 2,4 EFI
Re: Neposlouchá mě motor
Lambdu mam tak cca rok starou a mam na ni najeto zhruba 2500 km. Tak to bych asi vyloučil. Ale zkusit to můžu.
Scoupe 94,1,5iLs 65Kw červený s černou kapotou - R.I.P
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
Re: Neposlouchá mě motor
za odpojení nic nedáš. ale když není stará, tak to asi nebude ono. Ale vyzkoušej to raději. Dost často se stává (zvlášť u skupáčů), že to co vyloučíš jako totální kravinu se potvrdí jako ten problém.
upravené Scoupe GT 8/95 21.11.09 prodáno
Toyota 4Runner ´88 2,4 EFI
Toyota 4Runner ´88 2,4 EFI