recenze coupe prvni gen. - potesi!

Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři

Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: recenze coupe prvni gen. - potesi!

Příspěvek od black_sheep »

mirpie píše:zajímavý údaj o zrychlení i o topspeed....V 90% jsem viděl údaje zrachlení za 9,1s a maximálka 206km/h, která vychází i výpočtem převodu na otáčky max. výkonu.

7.6 je nesmysl..teda pokud nevyrabovali zadní sedadla, rezervu, v nádrži nechali jen 1l benzinu na test, ostřikovače na suchu a bez radia a bez repra...Pak by to za těch 7s i mohlo být, ale seriový coupe s pohotovostní hmotností, která zahrnuje povinnou výbavu v kufru a provozní kapaliny doplněné na max to za 7.6 nezajede..To nezajede ani V6
jo me se to zrychleni taky krajne nezda.. tak 8,6 je realnych ale 7,6 leda z kopce dolu a vetrem v zadech :lol:

co se tve teorie tyce: uvedomujes si ze maximalku proste nelze pocitat z pomeru otacek max. vykonu a prevodovyho pomeru.. ptz. pak by bylo jedno jestli to ma v 6000 otackach 300 a nebo 150 koni.. uz jsme to resili x-krat :mrgreen: v podstate je mi to jedno jak je to u coupe, tachometricky jsem maximalku pokoril o hodne km, ale bylo to z kopce takze to se neda brat.. :P spis jde o princip jak jsme k tomu dospeli..
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Reklama
 

Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: recenze coupe prvni gen. - potesi!

Příspěvek od black_sheep »

tak jeste zmena, pri 6000 otackach, kdy ma coupe max. vykon to na petku vychazi 220km/h..

staly prevod: 3.65:1
petka: 0.825:1
otacky: 6000 min-1

pocitano s pneu 205/50 R15, jejiz obvod je 1841,21mm.

rychlost = ((6000/60/0,825/3,65) * ((1841,21/1000) * 3,6)) = 220 km/hod

v podstate pri polovicnich otackach :arrow: 3000 min-1 mas 110km/h, takze to odpovida.. #-o
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: recenze coupe prvni gen. - potesi!

Příspěvek od mirpie »

neodpovídá, při 3000ot/min mám 103km/h a nějaké drobné, takže při 6000ot/min 206km/h a nějaké drobné :-).
A topspeed z otáček nejvyššího převodu a určité rychlosti počítat můžeš, když znáš otáčky max. výkonu. Výsledek je rychlost, kterou by to mělo jet, pokud to motor zvládne svým výkonem na překonání vzdušných odporů, které jsou největším ztrátovým faktorem. Když výkon stačí na překonání těchto odporů, pojede to víc, ale přetáčíš motor, klesá výkon a s tím schopnost překonávat odpory, které vzrůstají s každým km/h nelineárně.
Pochopím a akceptuju, když s tím někdo jede skutečných 210km/h, možná i 215m/h. Coupé na to aerodynamiku má. Ale 220km/h, nebo těch minulých 235km/h v jiným vlákně, to fakt nedávám...
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: recenze coupe prvni gen. - potesi!

Příspěvek od black_sheep »

mnoo.. tak ted nas nekdo rozseknete :) ale pri kilu mam 2700 otacek a pri 110 mam 3000 :lol:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: recenze coupe prvni gen. - potesi!

Příspěvek od black_sheep »

mirpie píše:neodpovídá, při 3000ot/min mám 103km/h a nějaké drobné, takže při 6000ot/min 206km/h a nějaké drobné :-).
A topspeed z otáček nejvyššího převodu a určité rychlosti počítat můžeš, když znáš otáčky max. výkonu. Výsledek je rychlost, kterou by to mělo jet, pokud to motor zvládne svým výkonem na překonání vzdušných odporů, které jsou největším ztrátovým faktorem. Když výkon stačí na překonání těchto odporů, pojede to víc, ale přetáčíš motor, klesá výkon a s tím schopnost překonávat odpory, které vzrůstají s každým km/h nelineárně.
Pochopím a akceptuju, když s tím někdo jede skutečných 210km/h, možná i 215m/h. Coupé na to aerodynamiku má. Ale 220km/h, nebo těch minulých 235km/h v jiným vlákně, to fakt nedávám...
co to video na youtube? tachometrovejch 235... #-o znam nekolik lidi co jeli takhle..
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
DEDe
*****
Příspěvky: 1787
Registrován: 31 led 2008, 06:28
Bydliště: Brno, Ceska Trebova
Kontaktovat uživatele:

Re: recenze coupe prvni gen. - potesi!

Příspěvek od DEDe »

treba jel z kopce :) Stejne nevim proc to resite kolikrat maximalku kdo zkousel ? a nez to na ni clovek vytlaci obevi se sebemensi stoupani a je to v trapu . Ja maximalku zkousel snad jen jednou kdyz sem to koupil a pak uz nikdy byt chycen v 230 na radaru to bych si asi nezajezdil uz vubec :) Realne potrebnych je tak 190 to obcas clovek kdyz to chce napalit jede.
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
Uživatelský avatar
Tringi
Moderátor
Příspěvky: 1853
Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: recenze coupe prvni gen. - potesi!

Příspěvek od Tringi »

black_sheep píše::twisted: vcera jsem zrovna vezl slecnu ktera si tenhle nebo jemu podobny clanek cetla a hnedle se do myho auta poustela jaky je to vrak ze to nekde psali :-) me je to teda jedno co si mysli ostatni, ale zamrzi to :lol:
U mě by si v takovém případě slečna vystoupila a zbytek cesty šla pěšky :x
DEDe píše:me se dost stava jak mam predelanej znak na tuscani ze treba na semaforech nebo tak si nekdo dojede zamnou uplne blizko a jak to nemuze precist uplne se lepej na sklo a zaostrujou co je to za auto vlastne to je prca :) Nejvetsi komedie byla na prechodu pro chodce jeden typek vlezl uplne pred kapotu a koukl na znak jak je tam to T jako tuscani a na kamose zarva Tojota to je :))
Sice neřvali Toyota, ale něco podobného se mi taky dvakrát stalo. A sledovat lidi v zrcátku je sranda ...na té černé je to vidět dobře a někdy si všimnou i hyundaiclub.cz na značce a to pak taky zajímavě gestikulují. Někdy jakože "Hyundai a sporťák, to nechápu" a někdy mávají jako "Hyundai, taková sračka", a přitom sedí ve Fóbii HTP nebo Punťu 8)
DEDe píše:Ja maximalku zkousel snad jen jednou kdyz sem to koupil a pak uz nikdy byt chycen v 230 na radaru to bych si asi nezajezdil uz vubec :) Realne potrebnych je tak 190 to obcas clovek kdyz to chce napalit jede.
Za 230 na policejní fotografii by brali snad i rodný list :D
Hyundai Coupé 2007 Tuscani, 2.0i CVVT
Obrázek
--
blog | cv | www
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: recenze coupe prvni gen. - potesi!

Příspěvek od black_sheep »

http://www.wheels.ca/article/21468

taky hezky pocteni. dobry, kdyz dneska ctu jak tiburon RD je typicky osklivy korejec (porad mi lezi v zaludku asi recenze z autohitu muheh) a pritom byl vlastne nadesignovan v kalifornii. no, jenze to by se o to auto musel nekdo zajimat, kdyz o nem psal.. nebo alespon chvili googlit :-) Hmm, parada, takze ja mam tak 10% ameriku :mrgreen: taky jsem zjistil ze ty podivny veci v motorovym prostoru byli nejspis teda nachstany pro CVVT, ktery teda prislo nakonec az u GKcka.. to jim to trvalo a zazrak to teda moc neprineslo, celych 4,5kW kdyz zapocitam i to co naopak GK ztratilo kvuli emisnim limitum! :) nevim jak kroutak, ale pocitam ze podobny narust :lol:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
KUPIS
**
Příspěvky: 440
Registrován: 01 bře 2009, 09:33
Bydliště: Hustopeče u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: recenze coupe prvni gen. - potesi!

Příspěvek od KUPIS »

Obrázek
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: recenze coupe prvni gen. - potesi!

Příspěvek od mirpie »

překvapuje mě ta pohotovostní hmotnost v těch nabídnutých odkazech na pdf.... I když, v techničkáku na RD mám taky nějakých 1370kg a nevěřím tomu...Tu samou papírovou hmostnost má Octavia I v benzinu.....
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: recenze coupe prvni gen. - potesi!

Příspěvek od black_sheep »

coupe ma opravdu tech cca 1200 podle vybavy. moje vazili v nemecku na TUV, mam od vseho totiz protokoly :lol: a zvazili mi tam 1200.
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Odpovědět

Zpět na „Fotky & Videa“