Turbo, slo by to i levne ?
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
Re: Turbo, slo by to i levne ?
nečet sem to tak jen zběžně....neni to jen hodit tam turbo..měl by jsi určitě snížit kompresní tlak,nejlíp jinými nižšími písty..více těsnění pod hlavou totiž nepomuže (ktere bys měl dát určitě plechové abys neriskoval vyfoukání drážky v bloku nebo hlavě) k nám na servis na změření výkonu dojel borec s opel speedster..měl 3těsnění pod hlavou tuším plechový.. trysky větší ..jednotku ridici na vstrikovaní měl externí..pri vyších otáčkách mu začli neuvěritelné detonace nehledě na smrad a kouř z výfuku a prokluz spojky..a to tlačil 0.6 nebo 0.8bar nevim presne...prostě dal do toho prachy a nemělo to smysl nenaměřil nic protože auto nešlo do otáček.....privod oleje bys moh vyřešit bud z te redukce nebo sehnat držák olejoveho filtru s výstupem na chladič oleje a vzit olej z chladiče (chladič oleje by si tam měl dát pokud chceš dát turbo) ..chlazení vody je brnkačka..jednotka se dá pořešit výměnou eprom čipu a pres sitovou kartu nahraním map motoru (zvladne každý skušenější it pracovnik) eprom stojí asi 60kč ...a mapy sem na netu našel ....případně je stáhnout od někoho kdo už tohle vyřešil nevim co má coupe za motor ale jestli tam je 4G63 tam prestavba na turbo neni problem...na druhou stranu k čemu turbo k FWD
Hyundai sonata zelená Y3 - daily
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
- Reklama
- Dr Meduza
- ****
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo, slo by to i levne ?
Mapu K03 sem zkoumal dost a melo by bejt naprosto dostatecny
Je schopny tlacit az do nakejch 6000 otacek plnej tlak a maximalni ucinnost dosahne kolem 3-4000, navic tlaci uplne od zacatku (koncernova 1.8T s tim ma zajmave plochej priubeh kroutaku)
Vstrikovace resit nemusim, na benzin nejezdim a plyn ma smesovac, v tom omezeni neni
Je schopny tlacit az do nakejch 6000 otacek plnej tlak a maximalni ucinnost dosahne kolem 3-4000, navic tlaci uplne od zacatku (koncernova 1.8T s tim ma zajmave plochej priubeh kroutaku)
Vstrikovace resit nemusim, na benzin nejezdim a plyn ma smesovac, v tom omezeni neni
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
- Dr Meduza
- ****
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo, slo by to i levne ?
no teoreticky by melo bejt maximum pri tomhle tlaku tak 200Hp na benzin, na ten to ale nebude jezdit, takze tak 180, uvidime jak to bude s tou kompresi a kolik pude tlacit
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
- Dr Meduza
- ****
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo, slo by to i levne ?
uvidime, bud to vydrzi, nebo ne
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo, slo by to i levne ?
Noo Tvuj prvni pokus skoncil driv nez vubec zacal
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Rave
- ***
- Příspěvky: 687
- Registrován: 06 srp 2008, 14:28
- Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo, slo by to i levne ?
ale ja par km najel a za vadu rozvodaku nemuzu.uvidime zda greddy bude drzetYurii píše:Noo Tvuj prvni pokus skoncil driv nez vubec zacal
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
- Dr Meduza
- ****
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo, slo by to i levne ?
Tak sem se rozhod, ze to zkusim, jen co budou naky penize navic, takze behem prazdnin by to mohlo bejt zprovozneny
Planovana konfigurace:
Muj nebohej 2.0 motor s nalinotano pres 200tis, uvidime, kdy se bude delat GO, stejne k tomu uz sam speje, takze tohle uz mu neublizi
Turbo K03 co je ve VW 1.8T, podle mapy by melo akorat stacit dodavat tlak az do 6000, coz je idealni , BOV by nemel bejt potreba, podle mapy dela pri statickejch otackach priblizne konstantni tlak ad se odebira jakykoliv mnozstvi vzduchu a neplanuju nijak extremni tlak, aby to necemu vadilo
Olej pro turbo sem se rozhod vzit z cidla tlaku, ale este budu muset namerit, jaky tam sou tlaky
Kompresi zkusim nechat puvodni, pro provoz na plyn neni az tak velka
Vstrikovace menit nemusim, ty stejne nepouzivam, system LPG co mam v aute podporuje i rezim spoluprace s turbem, takze to je v pohode, akorat pribude par hadic navic
Dam tam sirokorozsahovou lambdu + trochu elektroniky, aby se dala nastavit bohatost
Predstih se da upravit analogove, stejne tak jako to dela jednotka od LPG
Svody mam v planu udelat jako log style
Asi to bude chtit i nakej IC, uvidime, prvni zkousky bych asi udelal bez nej
Akorat este nemam rozmysleno, z ceho budou trubky na tlakovej vzduch, na testovani asi bude nejjednodusi plastovy potrubi, ale nevim jak by to vydrzelo pri zatizeni
uvidime, co to udela
Planovana konfigurace:
Muj nebohej 2.0 motor s nalinotano pres 200tis, uvidime, kdy se bude delat GO, stejne k tomu uz sam speje, takze tohle uz mu neublizi
Turbo K03 co je ve VW 1.8T, podle mapy by melo akorat stacit dodavat tlak az do 6000, coz je idealni , BOV by nemel bejt potreba, podle mapy dela pri statickejch otackach priblizne konstantni tlak ad se odebira jakykoliv mnozstvi vzduchu a neplanuju nijak extremni tlak, aby to necemu vadilo
Olej pro turbo sem se rozhod vzit z cidla tlaku, ale este budu muset namerit, jaky tam sou tlaky
Kompresi zkusim nechat puvodni, pro provoz na plyn neni az tak velka
Vstrikovace menit nemusim, ty stejne nepouzivam, system LPG co mam v aute podporuje i rezim spoluprace s turbem, takze to je v pohode, akorat pribude par hadic navic
Dam tam sirokorozsahovou lambdu + trochu elektroniky, aby se dala nastavit bohatost
Predstih se da upravit analogove, stejne tak jako to dela jednotka od LPG
Svody mam v planu udelat jako log style
Asi to bude chtit i nakej IC, uvidime, prvni zkousky bych asi udelal bez nej
Akorat este nemam rozmysleno, z ceho budou trubky na tlakovej vzduch, na testovani asi bude nejjednodusi plastovy potrubi, ale nevim jak by to vydrzelo pri zatizeni
uvidime, co to udela
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
- Dr Meduza
- ****
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo, slo by to i levne ?
hlinikova trubka je zbytecne draha, nebo aspon sem nikde zadnou levnou nevidelRave píše:dej hlinik
taky bych to moh tahnout jenom samotnou hadici
pruhledny hadice v motoru sou dobry, ja mam ted treba k chladici prihledny hadice a jak v tom proudi ta ruzova kapalina, tak to vypada moc zajmave
//edit:
ikdyz jak tak koukam, tak ohebna hlinikova trubka/hadice, je conove asi uplne nejlip
nevic ma provozni teplotu do 250*C a tlak 2 BAR
asi je vybrano
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo, slo by to i levne ?
Plastovy trubky? Kdyz nad tim tak premejslim nikde sem nevidel ze by bylo spojeni turbo -(tlak)-> sani z plastu, vzdycky minimalne silikonova opletena hadice... co ja vim tak vsici to maj z hliniku a nekdo sem tam z antikóru. Nicméně sem zvědavej jak to pořešíš protože těm trubičkám bude fakt vedro
PS: Trubky na odpadní vodu fakt nee
Hele jak je to udělaný u plynovýho vstřikování a turbo motorů že ten plyn nedetonuje ještě v sání když se už tam smíchá se vzduchem? V případě vysoký teploty vzduchu z turba by to asi bylo reálný nebezpečí... určo dej IC
PS: Trubky na odpadní vodu fakt nee
Hele jak je to udělaný u plynovýho vstřikování a turbo motorů že ten plyn nedetonuje ještě v sání když se už tam smíchá se vzduchem? V případě vysoký teploty vzduchu z turba by to asi bylo reálný nebezpečí... určo dej IC
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Rave
- ***
- Příspěvky: 687
- Registrován: 06 srp 2008, 14:28
- Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo, slo by to i levne ?
kamarad se snazil usetrit a dal trubky z novoduru nebo jak se nemuje ten plast.to ze to je ohavne je vec jedna druha je ze to je nefunkcní protoze to mezi spoji bere falesnej vzduch a dela mu to problem,ale rict si neda.jinak na male tlaky je ic k hovnu
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
- Dr Meduza
- ****
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo, slo by to i levne ?
ja bych to na zkousku zkusil asi pripojit necim jako je toto
http://www.novaflex.com/productcart/pc/ ... detail.jpg
jinak plyn potrebuje k zapaleni este vetsi teplotu nez benzin, teplota zapaleni je kolem 500*C, takze toho bych se nebal, kdyz je karburator a turbo tak to taky jede a navic se nekdy taha ten benzin z karboratoru dokonce uz pres turbo, to je teprv potom maso
http://www.novaflex.com/productcart/pc/ ... detail.jpg
jinak plyn potrebuje k zapaleni este vetsi teplotu nez benzin, teplota zapaleni je kolem 500*C, takze toho bych se nebal, kdyz je karburator a turbo tak to taky jede a navic se nekdy taha ten benzin z karboratoru dokonce uz pres turbo, to je teprv potom maso
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D