problémy
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Re: problémy
Ahoj trápí mě bouchání od přední nápravy, dělá mi to jen při nízké rychlosti a hlavně při větších nerovnostech (boule a pak díra). Další neduh je "plavání", když je napříč pruhu boule nebo propadlej asfalt, vono ve sotodvaceti nic příjemnýho a hlavně když to člověk nečeká. No a aby toho nebylo málo zadní tlumiče jsou podle mě úplně v haj*lu, ve čtyřech lidech se to houpe jak, ani nevim k čemu to mam přirovnat. Jo a poslední věc vrzání, zejména při jízdě do kopce, stačí aby se jedno kolo odlehčilo a vrže a praská v tom jak v ponorce 1 km pod hladinou moře.
Reklamece: porpvé projetí s gar. tech. cca po 2,5 km, mi řekl, že je to normální a že to accenti dělaj.
podruhé kontrola v rámci prohlídky prý uvolněné krycí plechy výfuku.
Jinak auto zakoupeno u Domaskýho, Zdiby.
Reklamece: porpvé projetí s gar. tech. cca po 2,5 km, mi řekl, že je to normální a že to accenti dělaj.
podruhé kontrola v rámci prohlídky prý uvolněné krycí plechy výfuku.
Jinak auto zakoupeno u Domaskýho, Zdiby.
Accent, Elegance, 1.4 16v, pneu KUMHO KU31 195/50 r15, alu RSW 242. Křídlo, lak brzd třmenů, potahy cěrno-stříbrné.
- Reklama
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: problémy
Ahoj Marty5
když jsem si koupil accenta, byl jsem z toho na větvi taky...přesně jak popisuješ, dělá mi to stejně. Holt je na tom accent s podvozkem hůř než jiná auta. teď už to neřeším...na to občasné vrznutí jsem si zvyknul a aspoň když někoho vezu vzadu, tak se směju, jak to ostatní děsí, co tam občas vrzne
když jsem si koupil accenta, byl jsem z toho na větvi taky...přesně jak popisuješ, dělá mi to stejně. Holt je na tom accent s podvozkem hůř než jiná auta. teď už to neřeším...na to občasné vrznutí jsem si zvyknul a aspoň když někoho vezu vzadu, tak se směju, jak to ostatní děsí, co tam občas vrzne
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Re: problémy
Přiznám se, že ve srovnání z předchozími zkušenostmi se Škodou Fabia i Nissanem Almera, mi hluk od podvozku na nerovnostech nepřijde vyšší. A dokonce mě příjemně překvapily jízdní vlastnosti v zatáčkách. Čekal jsem (ve srovnání s vychvalovaným podvozkem Fabie) negativní posun, ale pokud nejedu na hraně, tak i rychlejší průjezdy zatáčkou bývají překvapivě příjemné...
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: problémy
Jojo, naprostý souhlasGandalf píše:Přiznám se, že ve srovnání z předchozími zkušenostmi se Škodou Fabia i Nissanem Almera, mi hluk od podvozku na nerovnostech nepřijde vyšší. A dokonce mě příjemně překvapily jízdní vlastnosti v zatáčkách. Čekal jsem (ve srovnání s vychvalovaným podvozkem Fabie) negativní posun, ale pokud nejedu na hraně, tak i rychlejší průjezdy zatáčkou bývají překvapivě příjemné...
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Re: problémy
Mne nikde nič nevŕzga ani nebúcha, akurát sa mi zdá že od spolujazdcových dverí je mierne silnejší aerodynamický hluk ako od vodičových, ale to sa mi môže len zdať a je to taká blbosťMarty5 píše:Ahoj trápí mě bouchání od přední nápravy, dělá mi to jen při nízké rychlosti a hlavně při větších nerovnostech (boule a pak díra). Další neduh je "plavání", když je napříč pruhu boule nebo propadlej asfalt, vono ve sotodvaceti nic příjemnýho a hlavně když to člověk nečeká. No a aby toho nebylo málo zadní tlumiče jsou podle mě úplně v haj*lu, ve čtyřech lidech se to houpe jak, ani nevim k čemu to mam přirovnat. Jo a poslední věc vrzání, zejména při jízdě do kopce, stačí aby se jedno kolo odlehčilo a vrže a praská v tom jak v ponorce 1 km pod hladinou moře.
Reklamece: porpvé projetí s gar. tech. cca po 2,5 km, mi řekl, že je to normální a že to accenti dělaj.
podruhé kontrola v rámci prohlídky prý uvolněné krycí plechy výfuku.
Jinak auto zakoupeno u Domaskýho, Zdiby.
Plávanie je možno podhustenými gumami, ja som mal prehustené a strašne poskakoval, odskakoval na každej nerovnosti, všetko bolo cítiť, teraz mám správne nahustené a ide parádne, takže pri podhustených možno pláva, neviem ako sa to presne môže správať. Dúfam že pod plávaním chápeme to isté , každopádne skontroluj tlak v gumách urobí to viac ako som si ja osobne myslel. Čo som sa viezol na predvádzačke diesel tak tá dosť plávala a strašne sa nakláňala v zákrutách, takže to môže byť aj generáciou (tá bola pred faceliftom, neviem akú máš ty).
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: problémy
mne teda podvozok pripada pohodlny... jazdim najcastejsie sam, pripadne vo dvojici s tak cca 20-30kg batoziny v kufre... nerovnosti znasa dobre (mam 195/55/R15), v zakrutach sa naklana podla rychlosti - v diskuzii benzin vs disel sme to rozoberali, ze Accent nie je fun car... na to treba mysliet
ak vam vadi hluk, skuste zoskrabat gumoasfalt z podbehov a nastriekajte tam toho viac a nieco lepsie (tak cm- a viac). buchanie od napravy moze znamenat ze nieco je povolene (stabilizator, ulozenie tlmica, struny atd), takze chce to proste dat dole koleso a popozerat...
xwing aero hluk je sposobeny prudenim vzduchu zrkadlo-klucka.. dan za skutocne praktiicke obrovske zrkadla
ak vam vadi hluk, skuste zoskrabat gumoasfalt z podbehov a nastriekajte tam toho viac a nieco lepsie (tak cm- a viac). buchanie od napravy moze znamenat ze nieco je povolene (stabilizator, ulozenie tlmica, struny atd), takze chce to proste dat dole koleso a popozerat...
xwing aero hluk je sposobeny prudenim vzduchu zrkadlo-klucka.. dan za skutocne praktiicke obrovske zrkadla
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: problémy
S Fabiou neviem porovnať, nesedel som, ale oproti Ignisu alebo Swiftu je podvozok určite tichší. V podstate keď tak nad tým uvažujem, nespomínam si na nejaké zvuky od podvozku takže ak nejaké sú tak mi nevadili.Gandalf píše:Přiznám se, že ve srovnání z předchozími zkušenostmi se Škodou Fabia i Nissanem Almera, mi hluk od podvozku na nerovnostech nepřijde vyšší. A dokonce mě příjemně překvapily jízdní vlastnosti v zatáčkách. Čekal jsem (ve srovnání s vychvalovaným podvozkem Fabie) negativní posun, ale pokud nejedu na hraně, tak i rychlejší průjezdy zatáčkou bývají překvapivě příjemné...
Re: problémy
No mne išlo o to že sa mi zdá že z pravej strany to počujem silnejšie a skôr ako z ľavejMexican píše:mne teda podvozok pripada pohodlny... jazdim najcastejsie sam, pripadne vo dvojici s tak cca 20-30kg batoziny v kufre... nerovnosti znasa dobre (mam 195/55/R15), v zakrutach sa naklana podla rychlosti - v diskuzii benzin vs disel sme to rozoberali, ze Accent nie je fun car... na to treba mysliet
ak vam vadi hluk, skuste zoskrabat gumoasfalt z podbehov a nastriekajte tam toho viac a nieco lepsie (tak cm- a viac). buchanie od napravy moze znamenat ze nieco je povolene (stabilizator, ulozenie tlmica, struny atd), takze chce to proste dat dole koleso a popozerat...
xwing aero hluk je sposobeny prudenim vzduchu zrkadlo-klucka.. dan za skutocne praktiicke obrovske zrkadla
Re: problémy
Teda, mockrát se mi nestává, že bych s Mexičanem souhlasil, ale to, co napsal kousek nade mnou, je stoprocentní pravda !! Mám s Accentem ty samé zkušenosti .... při běžném ježdění se Accentík chová úplně normálně a za celou dobu, co s ním jezdím, mě žádnou negativní reakcí na silnici nebo zatáčku, ještě nepřekvapil. A to určitě nejsem žádná brzda provozu, jezdím dost svižně ... dokonce mám originál pneu Pirelky 6 000 na 14kách ráfcích a klidně o nich budu tvrdit, že to nejsou vůbec špatný gumy. Teď na dovolené, jsem si je vyzkoušel opravdu pořádně a píšu zase - bez problémů. Hučení za jízdy je jasně od velkých zrcátek ( jak napsal Mexičan ), ale na druhou stranu je v nich krásně vidět ... a to za trochu hučení stojí Určitě, to není kára na nějaké závodění, ale běžné, normální ježdění je to dobrý auto .... osobně jsem s spokojený ...
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: problémy
Vilda no nejak som sice stale nepochopil ze precocso mnou vacsinou nesuhlasis, ale samozrejme som rad ze v tomto so mnou suhlasis.. ehm
hluk od podvozku je vec relativna.. niekedy je to subjektivne peklo.. zalezi od kombinacie pneu-povrch.. zda sa i ze ceske dialnice (aj nove) su vyrazn ehlucnejsie ako nemecke... niekam doprostred by som dal dialnice slovenske (tie si ale zas uz po roku ako vlny
co ma tak trochu zacina otravovat je praskavy zvuk asi z vychuchu ventilacie pri PP dverach.. minule som bastlil a zvazky kablov (ISO, prepojenia) pod radiom som obalil roznymi makkymi a nehorlavymi materialmi.. to pomohlo priti buhaniu spod radia.. ale ten vyduch, s nim si neviem poradit.. inak ticho, po prakticky 60 000km vsetko okay, nic sa nepovoluje, nic nerezonuje, nid neklepe
hluk od podvozku je vec relativna.. niekedy je to subjektivne peklo.. zalezi od kombinacie pneu-povrch.. zda sa i ze ceske dialnice (aj nove) su vyrazn ehlucnejsie ako nemecke... niekam doprostred by som dal dialnice slovenske (tie si ale zas uz po roku ako vlny
co ma tak trochu zacina otravovat je praskavy zvuk asi z vychuchu ventilacie pri PP dverach.. minule som bastlil a zvazky kablov (ISO, prepojenia) pod radiom som obalil roznymi makkymi a nehorlavymi materialmi.. to pomohlo priti buhaniu spod radia.. ale ten vyduch, s nim si neviem poradit.. inak ticho, po prakticky 60 000km vsetko okay, nic sa nepovoluje, nic nerezonuje, nid neklepe
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: problémy
Docela rád bych se svezl v jinym Accentovi, abych to měl s čím porovnat.
Jsem z toho už docela neštastnej, pár lidí mi řeklo, že vzadu je jak na houpačce a že jim připadá jako by to ustřelovalo.
Nejvíc mě dorazilo když mi to řekla bráchy přítelkyně, prej co to je za krám, vždyť se vzádu nedá ani sedět!!!!!
Jsem z toho už docela neštastnej, pár lidí mi řeklo, že vzadu je jak na houpačce a že jim připadá jako by to ustřelovalo.
Nejvíc mě dorazilo když mi to řekla bráchy přítelkyně, prej co to je za krám, vždyť se vzádu nedá ani sedět!!!!!
Accent, Elegance, 1.4 16v, pneu KUMHO KU31 195/50 r15, alu RSW 242. Křídlo, lak brzd třmenů, potahy cěrno-stříbrné.
Re: problémy
Vo svojom accente som vzadu za jazdy nesedel, ale minule som viezol svojho svokra a on, ze jak to s nim hadze, ze ked ide na svojom daewoo tico, tak ide ako po masle. Hovorim, ze to ma uz vybite tlmice a ze toto je novy voz a drzi stopu... Myslel som, ze aj naschval podpichuje, ale ako tu tak citam, tak mal asi pravdu )))))
accent 1,4 dynamic, 6/2009, bronze gray
Re: problémy
Tak mi to nedalo a zajel jsem do KLIMEXU na test tlumičů, oba předky účinnost 68% a zadky L.54%, P.48%.
Na to že je to nová kára podle mě nic moc, jinak pod 40 jsou špatný.
Na to že je to nová kára podle mě nic moc, jinak pod 40 jsou špatný.
Accent, Elegance, 1.4 16v, pneu KUMHO KU31 195/50 r15, alu RSW 242. Křídlo, lak brzd třmenů, potahy cěrno-stříbrné.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: problémy
tak to je teda vyrazna bieda... mozes napisat:Marty5 píše:Tak mi to nedalo a zajel jsem do KLIMEXU na test tlumičů, oba předky účinnost 68% a zadky L.54%, P.48%.
Na to že je to nová kára podle mě nic moc, jinak pod 40 jsou špatný.
- ako dlho auto mas
- kolko km si najazdil
- ake trasy jazdis najcastejsie (mesto, okresky 2tr, cesty 1tr, tretia a stvrta trieda medzi obcami, D1...)
ja si presne takyto stav tlmicov chcem dat urobit teraz pri 60 000km, som zvedavyy.. u teba je to ale minimalne vzadu na vymenu
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: problémy
No akurát som sa spýtal dvoch ľudí ktorých som vzadu párkrát viezol a vravia že to bolo v pohode, žiadna hojdačka. To budú určite tie rozbité tlmiče.Marty5 píše:Docela rád bych se svezl v jinym Accentovi, abych to měl s čím porovnat.
Jsem z toho už docela neštastnej, pár lidí mi řeklo, že vzadu je jak na houpačce a že jim připadá jako by to ustřelovalo.
Nejvíc mě dorazilo když mi to řekla bráchy přítelkyně, prej co to je za krám, vždyť se vzádu nedá ani sedět!!!!!