i30 závady po 50tis.km
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: i30 závady po 50tis.km
Ve čtvrtek jsem byl na garančce tak snad by to technik viděl... ale nikdy nevíš...
Time
Tucson 1,7 CRDi 104 KW DCT Style 08/2016
i30 1,6 CRDi 81 kw, ice blue, 03/2013 . prodáno
i30 1,6 CRDI 66 kw, steel gray, 04/2008 - prodáno
Tucson 1,7 CRDi 104 KW DCT Style 08/2016
i30 1,6 CRDi 81 kw, ice blue, 03/2013 . prodáno
i30 1,6 CRDI 66 kw, steel gray, 04/2008 - prodáno
- Reklama
Re: i30 závady po 50tis.km
No podle toho,jak píšeš,tak bych tomu tvému servisu moc nevěřil. Kámoš měl po servisu špatně nasazený kabel a dělalo mu to něco podobného. Jen občas a po znovunastartování vše ok.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: i30 závady po 50tis.km
Tak jsem zpátky ze servisu, ložiska to nejsou. Docela se mi věnovali, aby mi to dokázali: Na mojí I30 nasadili nová kola z jejich předváděcího vozu a bylo ticho. Hučení dělají gumy, které tam mám, mají totiž od provozu se špatnou geometrií (kterou mi pak seřídili při první garančce) SJETÉ PLOŠKY na krajích - zuby. To, že jsou gumy v háji díky kdysi špatné geometrii, s tím holt nic nenadělámmechoun píše:Nemám sice 50, ale jen 30 tis. km, ale myslím, že to sem patří: Začaly mi hlučet ložiska zadních kol. Zítra jdu do servisu, abych jim to předvedl. Slyšet by to měli, jedině kdyby byli hluší a se sluchátky na uších tak snad ne. Na pováženou je, že u předchozí Lantry J2 se mi ozvalo jedno zadní ložisko až při cca 130 tis. km.
Hukot přichází plíživě, takže se na to zaměřte. Možná si někdo ani neuvědomuje, že už má ložiska taky v háji
Dám vědět, jak jsem v servisu dopadl.
Na druhou stranu můžeme my I-čkaři být rádi, že nám ložiska vydrží více než 30tkm
4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
Re: i30 závady po 50tis.km
Time píše:A je tu další problém! Dneska se mi stalo při jízdě domu z práce že asi při rychlosti 120km/hod mi přestalo táhnout turbo, prostě vypnulo. Otáčkoměr šlo vytýhnout max. na 3000 a rychlost auta byla ubohých 8Okm/hod. Prostě víc to nejelo. Hned jak byla možnost zastavit tak jsem zastavil, vypnul zapalování, nastartoval a jelo se dál . Co to mohlo způsobit?? Myslel jsem že po těch všech závadách bude klid ale omyl:-(
Tak jsem byl v servisu - výsledek je takový že bude provedena výměna váhy vzduchu a čerpadla!! Paráda, co říkáte?? Po 6Otis. km..... Co přijde příště?
Time
Tucson 1,7 CRDi 104 KW DCT Style 08/2016
i30 1,6 CRDi 81 kw, ice blue, 03/2013 . prodáno
i30 1,6 CRDI 66 kw, steel gray, 04/2008 - prodáno
Tucson 1,7 CRDi 104 KW DCT Style 08/2016
i30 1,6 CRDi 81 kw, ice blue, 03/2013 . prodáno
i30 1,6 CRDI 66 kw, steel gray, 04/2008 - prodáno
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 závady po 50tis.km
kde sa v i30 nachadza ta vaha vzduchu?
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: i30 závady po 50tis.km
89majlo96 píše:kde sa v i30 nachadza ta vaha vzduchu?
Mezi vzduchovým filtrem a tou tlustou hadicí, je to takový mezi kus
Time
Tucson 1,7 CRDi 104 KW DCT Style 08/2016
i30 1,6 CRDi 81 kw, ice blue, 03/2013 . prodáno
i30 1,6 CRDI 66 kw, steel gray, 04/2008 - prodáno
Tucson 1,7 CRDi 104 KW DCT Style 08/2016
i30 1,6 CRDi 81 kw, ice blue, 03/2013 . prodáno
i30 1,6 CRDI 66 kw, steel gray, 04/2008 - prodáno
-
- *
- Příspěvky: 81
- Registrován: 17 dub 2009, 14:28
- Bydliště: mělnicko
Re: i30 závady po 50tis.km
Není to závada,ale věc estetiky.Až dnes-po 2měsících jsem si všiml v motorovém prostoru,jak jsou omotány kabely izolačkou.V dnešní době smrštovacích bužírek a folií je to laciné řešení.Je to už náše výroba.
Re: i30 závady po 50tis.km
Majlo ty ju tam urcite nenajdes nakolko mas benzin. Vaha vzducu sa pouziva iba pri diesloch89majlo96 píše:kde sa v i30 nachadza ta vaha vzduchu?
Re: i30 závady po 50tis.km
V korejském taky. Po necelých třech měsících se ta izolepa začíná pomalu odlepovat. Čekám, kdy se odlepí pořádně a dostane se třeba do větráku. Jestli to s tím šetřením nepřehanalipinokio110 píše:Není to závada,ale věc estetiky.Až dnes-po 2měsících jsem si všiml v motorovém prostoru,jak jsou omotány kabely izolačkou.V dnešní době smrštovacích bužírek a folií je to laciné řešení.Je to už náše výroba.
Teď jsou koukal na aktuální akce a ceny na Nošovické i30 (kombíky) a čekám, kdy je začnou dávat v hypermarketu k většímu nákupu jzdarma, jako pozornost.
ex i30cw 1.6 CVVT Classic; Ulsan
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 závady po 50tis.km
No tak preto mi to bolo divne ze ju tam nemamzello píše:Majlo ty ju tam urcite nenajdes nakolko mas benzin. Vaha vzducu sa pouziva iba pri diesloch89majlo96 píše:kde sa v i30 nachadza ta vaha vzduchu?
Ale kamarati maju BMW-cka a oni tam vahy maju a maju benzonove motory
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: i30 závady po 50tis.km
I benzínová i30 musí mít samozřejmě váhu vzduchu, jinak by si musela ECU hodně domýšlet.
Akorát byl, narozdíl od starších motorů, nahrazen původní MAF (v potrubí) senzorem MAP, který je jakoby skoro na bloku motoru v sacím potrubí. Žádná mechanika. Zřejmě levnější a podobně funkční řešení jako staré "klapka-potenciometr), snad i spolehlivější.
Akorát byl, narozdíl od starších motorů, nahrazen původní MAF (v potrubí) senzorem MAP, který je jakoby skoro na bloku motoru v sacím potrubí. Žádná mechanika. Zřejmě levnější a podobně funkční řešení jako staré "klapka-potenciometr), snad i spolehlivější.
i30 1.6i CVVT COMFORT, ESP, MOONLIGHT BLUE, CZ 2009
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 závady po 50tis.km
ahaa, tak to uz viem co je, tam je aj plynove lanko na tom
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: i30 závady po 50tis.km
Takhle řešej to škubání motoru u ceeda, jestli to u nich souvisí taky s klimou nevím.
- Přílohy
-
- motor kia.jpg (152.67 KiB) Zobrazeno 903 x
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 závady po 50tis.km
50 tisíc ešte ani zdaleka nemám, ale po 22 100 km môžem konštatovať, že som nemal ani jednu závadu. Raz som musel meniť žiarovku H7 v prednom svetle.
Absolvoval som už prvú servisnú prehliadku - iba pravidelné servisné úkony ( olej, fliter ). Videl som auto zo spodu a aj podľa mechanika je to nové auto. V interiéri nič nevŕzga, neškrípe, všetko lícuje ako v deň keď som auto ako nové preberal.
Spokojnosť až na to, že sa mi začína máliť výkon auta. 109 koní je fajn, ale nie je to pravé orechové. Pri predbiehaní pre istou vypínam klímu, aby auto malo aký taký ťah. Zopár koníkov naviac by sa hodilo a hlavne pri nižších otáčkach.
Nerád to priznávam, ale v práci mám opel corsa 1,4 66 kW a jadzí sa mi na ňom lepšie ( plyn, spojka, záber od nižších otáčok ). Vo vyšších otáčkach má samozrejme i30 navrch.
Absolvoval som už prvú servisnú prehliadku - iba pravidelné servisné úkony ( olej, fliter ). Videl som auto zo spodu a aj podľa mechanika je to nové auto. V interiéri nič nevŕzga, neškrípe, všetko lícuje ako v deň keď som auto ako nové preberal.
Spokojnosť až na to, že sa mi začína máliť výkon auta. 109 koní je fajn, ale nie je to pravé orechové. Pri predbiehaní pre istou vypínam klímu, aby auto malo aký taký ťah. Zopár koníkov naviac by sa hodilo a hlavne pri nižších otáčkach.
Nerád to priznávam, ale v práci mám opel corsa 1,4 66 kW a jadzí sa mi na ňom lepšie ( plyn, spojka, záber od nižších otáčok ). Vo vyšších otáčkach má samozrejme i30 navrch.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: i30 závady po 50tis.km
Time píše:Time píše:A je tu další problém! Dneska se mi stalo při jízdě domu z práce že asi při rychlosti 120km/hod mi přestalo táhnout turbo, prostě vypnulo. Otáčkoměr šlo vytýhnout max. na 3000 a rychlost auta byla ubohých 8Okm/hod. Prostě víc to nejelo. Hned jak byla možnost zastavit tak jsem zastavil, vypnul zapalování, nastartoval a jelo se dál . Co to mohlo způsobit?? Myslel jsem že po těch všech závadách bude klid ale omyl:-(
Tak jsem byl v servisu - výsledek je takový že bude provedena výměna váhy vzduchu a čerpadla!! Paráda, co říkáte?? Po 6Otis. km..... Co přijde příště?
Nakonec se podařilo vychytat závadu kterou popisuji výše, diagnostika (konečně) ukázala vadné čidlo tlaku paliva. Jsem rád že se nemusela měnit váha vzduchu ani čerpadlo (taková byla úvaha chlápků v servisu). Doufám že už bude vše ok. Dokonce už ani necítím při zapnuté klimě propad výkonu který byl opravdu hodně znát.
Tak mi držte palce ať už do servisu kromě garanček nebudu muset jezdit a reklamovat:-)
Time
Tucson 1,7 CRDi 104 KW DCT Style 08/2016
i30 1,6 CRDi 81 kw, ice blue, 03/2013 . prodáno
i30 1,6 CRDI 66 kw, steel gray, 04/2008 - prodáno
Tucson 1,7 CRDi 104 KW DCT Style 08/2016
i30 1,6 CRDi 81 kw, ice blue, 03/2013 . prodáno
i30 1,6 CRDI 66 kw, steel gray, 04/2008 - prodáno