Startovaní
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Startovaní
Ahojky mam lantru r.98 1,6 16v combi,mam takoví problem pri otoceni klicku do konecny polohy se nic nedeje! mam tam imobilizer, klice mam dva, baterku sem dobil, a vubec nevim co. uz se mi to jednou stalo, to sem tenkrat vyřesil roztlacenim a pak vse zas normalne chodilo, vsechny kontrolky atd. by melo byt v pohode. dal by mi nekdo naky info jestli to nemuze byt imobilizer nebo jak pracuju u tohohle ty atd. diky moc. jynak motor bezi supr. jo a ani kabeli nepomohli
- Reklama
Ahoj ...
Ja bych mozna zvolil nejjednodussi cestu ...
Uz mnohokrat zminovany spinac na spojce ... (pri startovani musis seslapnout spojku)
Nevim, jestli ho mas zapojeny ... Ale kamos mel presne tenhle problem ...
A byl to prave ten spinac ...
Hodne stesti pri hledani ...
Ja bych mozna zvolil nejjednodussi cestu ...
Uz mnohokrat zminovany spinac na spojce ... (pri startovani musis seslapnout spojku)
Nevim, jestli ho mas zapojeny ... Ale kamos mel presne tenhle problem ...
A byl to prave ten spinac ...
Hodne stesti pri hledani ...
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
ZATIM MOC DIK
DIKY ZA info dnes se hnet vrhnu k pedalum a zacnu hledat spinac ja od dob autoskoli vzdy pri startu vyslapnu spojku tudis sem na to zeby mito bez spojky nestartilo ani neprisel ale mam takovy dojem ze naky spinace u spojky sem jiz zpozoroval protoze kvuli tomu uz sem prolezl celi auto ale taky si myslim ze to je naky prkotina naposledy sem mel kovovy privesek na klicich a ten mi blokoval imobilizer tak sem to sundal a vse bylo ok
Pomohlby este nekdo
Diky za rady, tak sem se vrhnul na ten spinac a rele, vse je ok, pri otoceni klicku bez spojky se vubec nic nedeje,pri otoceni s vyslaplou spojkou je jen sliset hlasite cvakani rele, zkousel sem jej prohodit za jine stejneho typu a to cvaka uplne stejne,tím bych usuzoval ze spinac na spojce reaguje spravne a rele by melobyt taky ok , jo a muzu se zeptat kde najdu ten starter, mam lantricku teprv pul roku
starter je schovaný za motorem, jak se rozšiřuje převodovka z prava do leva
tak v té nejširší části je spojena s motorem. Tak půjdeš po tom spoji podél motoru a měl by jsi ho někde vzadu nahmatat. Teď si neuvědomuju ale mám takový dojem že jde blbě vidět a nebo nejde vidět z prostoru motoru vůbec,ale alespoň šrouby co ho drží by vidět měli jít.A nebo když vlezeš ze předu pod auto a zasuneš se hodně hluboko až uvidíš motor z druhé strany tak ho uvidíš.Hodně štěstí při hledání.
______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kw 1997 LPG
tak v té nejširší části je spojena s motorem. Tak půjdeš po tom spoji podél motoru a měl by jsi ho někde vzadu nahmatat. Teď si neuvědomuju ale mám takový dojem že jde blbě vidět a nebo nejde vidět z prostoru motoru vůbec,ale alespoň šrouby co ho drží by vidět měli jít.A nebo když vlezeš ze předu pod auto a zasuneš se hodně hluboko až uvidíš motor z druhé strany tak ho uvidíš.Hodně štěstí při hledání.
______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kw 1997 LPG
DIKY
JOJO je to uz urcute starter, ted mi to uz i potrvdil typek co se v tojm trochu vyzna ale asi to bude fakt pakarna ho dostat ven ten pristup je fkt přísernej ale z pod auta sem se este na nej nekoukal, takze se na to po praci hnet vrhnu, pokud bych si nevedel rady jak postupovat ozvu se vam, diky moc a at vam autí jezdí