Nový majitel i20
Moderátoři: amaize, Moderátoři
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Nový majitel i20
Zdravim po dlhsej dobre,
V piatok som dostal auto a hned som ho prehnal po dialnici. Dokopy mimo mesto cca 600km a priemerna podla palubneho 4.9l/100km a podla mojich vypoctov,zatial len provizornych nakolko som tankoval len raz, je to 5.0l/100km.
Pocity z auta mam trosku zmiesane. Obrovska radost z noveho auta (neopisatelny pocit), v zakrutach a vo vysokych rychlostiach sedi ako priklincovany (pocit bezpecia), z komfortu mu nemam co vytknut lebo mam len verziu Classic Plus (oproti zakladnej naviac central na kluci, predne okna v elektrike, elektricke zrkadla a narazniky vo farbe vozidla, bez klimy) no som maximalne spokojny.
Co ma vsak zarazilo je to prave koleno, o ktorom som pisal, ze sa neprijemne dotyka palubnej dosky. Na kratke trasy to nevadi ale na dlhsiu to je uz riadne citit. Stravil som za volantom nepretrzite 4 hodiny a este 2 hodiny potom som stale citil tlak v kolene.
Celkovo vladne NADSENIE a SPOKOJNOST na 99% (-1% za koleno)
K motoru> trosku sklamanie nakolko to vobec netaha medzi 2000 - 2500 ot/min. Nastup je niekde pri 3000ot/min a potom uz ozije a je komunikativny s plynovym pedalom.
P.S> Uz sa tesim ked bude motor po zabehu 1000km a budem to vytacat nad 4500ot/min
V piatok som dostal auto a hned som ho prehnal po dialnici. Dokopy mimo mesto cca 600km a priemerna podla palubneho 4.9l/100km a podla mojich vypoctov,zatial len provizornych nakolko som tankoval len raz, je to 5.0l/100km.
Pocity z auta mam trosku zmiesane. Obrovska radost z noveho auta (neopisatelny pocit), v zakrutach a vo vysokych rychlostiach sedi ako priklincovany (pocit bezpecia), z komfortu mu nemam co vytknut lebo mam len verziu Classic Plus (oproti zakladnej naviac central na kluci, predne okna v elektrike, elektricke zrkadla a narazniky vo farbe vozidla, bez klimy) no som maximalne spokojny.
Co ma vsak zarazilo je to prave koleno, o ktorom som pisal, ze sa neprijemne dotyka palubnej dosky. Na kratke trasy to nevadi ale na dlhsiu to je uz riadne citit. Stravil som za volantom nepretrzite 4 hodiny a este 2 hodiny potom som stale citil tlak v kolene.
Celkovo vladne NADSENIE a SPOKOJNOST na 99% (-1% za koleno)
K motoru> trosku sklamanie nakolko to vobec netaha medzi 2000 - 2500 ot/min. Nastup je niekde pri 3000ot/min a potom uz ozije a je komunikativny s plynovym pedalom.
P.S> Uz sa tesim ked bude motor po zabehu 1000km a budem to vytacat nad 4500ot/min
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
- Reklama
Re: Nový majitel i20
Tringi píše:Masters of Rock byly i napočtvrté luxusní, nevím co víc dodatdj.brouk píše:Ale tak různě ,a na Masters ve Vizovicích jsem potkal Trinkiho nebo jak má tu přezdívku.amaize píše:Ahoj dj... co ty byls na dovolené ? na sraz pojedeš
Jaký sraz máš na mysli-Moravu?
No to mi vykládej ,paráda,ale je to nějak rok od roku náročnější pro mně.
Hyundai I20,1.4/74 kw comfort,dark grey-od 18.3.09
Re: Nový majitel i20
koloman.brutus píše:Zdravim po dlhsej dobre,
V piatok som dostal auto a hned som ho prehnal po dialnici. Dokopy mimo mesto cca 600km a priemerna podla palubneho 4.9l/100km a podla mojich vypoctov,zatial len provizornych nakolko som tankoval len raz, je to 5.0l/100km.
Pocity z auta mam trosku zmiesane. Obrovska radost z noveho auta (neopisatelny pocit), v zakrutach a vo vysokych rychlostiach sedi ako priklincovany (pocit bezpecia), z komfortu mu nemam co vytknut lebo mam len verziu Classic Plus (oproti zakladnej naviac central na kluci, predne okna v elektrike, elektricke zrkadla a narazniky vo farbe vozidla, bez klimy) no som maximalne spokojny.
Co ma vsak zarazilo je to prave koleno, o ktorom som pisal, ze sa neprijemne dotyka palubnej dosky. Na kratke trasy to nevadi ale na dlhsiu to je uz riadne citit. Stravil som za volantom nepretrzite 4 hodiny a este 2 hodiny potom som stale citil tlak v kolene.
Celkovo vladne NADSENIE a SPOKOJNOST na 99% (-1% za koleno)
K motoru> trosku sklamanie nakolko to vobec netaha medzi 2000 - 2500 ot/min. Nastup je niekde pri 3000ot/min a potom uz ozije a je komunikativny s plynovym pedalom.
P.S> Uz sa tesim ked bude motor po zabehu 1000km a budem to vytacat nad 4500ot/min
Člověče kolik měříš, já mám 181 a noha se mi tam vejde.Někde jsme to tu probírali,hlavně nastavení sedadla,tak počti. Jinak gratulace k new I20
Hyundai I20,1.4/74 kw comfort,dark grey-od 18.3.09
Re: Nový majitel i20
Také gratuluji k novému vozu a nalítat za víkend 600 km je docela výkon.koloman.brutus píše: K motoru> trosku sklamanie nakolko to vobec netaha medzi 2000 - 2500 ot/min. Nastup je niekde pri 3000ot/min a potom uz ozije a je komunikativny s plynovym pedalom.
Mám sice 1,4, ale taky si na to, že odspodu netáhne těžko zvykám a vzhledem k tomu, že nemám rád kravál od motoru, tak se to asi moc nezmění. Zejména když přesedám mezi i20 a služební Fabií.
S kolenem ale problém nemám. Faktem ale je, že měřím 178 cm a mám sedadlo o hodně výš než spolujezdec. Takže možná vede cesta tudy.
Moje postřehy po necelých 1000 km
Co mě baví:
+ Výbava Style je skutečně dobrá volba, klimatizace a další vychytávky stojí za ty přidané peníze. Mohu vřele doporučit.
+ Velký rejd - S Felicií kombi byl občas problém s parkováním (Fabia cca to samé), tady ne. Parkování do řady aut si zejména s instalovanými couvacími čidly užívám jako relax
+ Na dálnicích a cestách s kvalitním asfaltem je jízda s i20 skutečně požitek.
+ Spotřeba podle počítadla pod 6 litrů, na skutečně změřenou spotřebu podle čerpání je ještě brzo.
Co mě štve:
- Převodovka, u které drhne řadící páka při řazení z 1 na 2 a i při ostatních variantách mě moc radostí nenaplňuje. V tomto směru mají převodovky, které požívá Škoda jasně navrch. Zatím zuřím, časem si snad zvyknu.
- Motor je sice úsporný a nad 3000 otáček živý, ale pomalé pojíždění v koloně na 1 nebo nutnost řazení na 1 po přibrždění, kdy se auto ještě úplně nezastavilo není zrovna příjemné. Ten tah motoru "odspodu" skutečně chybí. Dcera, která dělala autoškolu na dieslovém golfu a měla ze začátku problém se do mírného kopce rozjet s Feldou se s i20 rozjede až po několikátem pokusu.
- Použité plasty v interiéru jsou nejen tvrdé, což až tak nevadí, ale hodně háklivé na oděr. Zejména to je vidět v kufru po pár zavazadlech bez viditelně ostrých hran.
- Jízda po cestách s nekvalitním asfaltem nebo "betonce" je s použitými pneumatikami a tvrdých nastavením podvozku ne zrovna moc příjemná. Spíše se hodí napsat za trest. A v případě jízdy po betonové dálnici nepomůže ani vyšší hlasitost jinak kvalitně udělaného audia.
Re: Nový majitel i20
To:jirikstb-- S tou tvrdostí podvozku máš pravdu,tak jsem ufoukl gumy na 2,3 a je to lepší.
A co se řazení týče z 1 na 2 ku,ze začátku mi to tam taky nějak šlo divně ,ale teď (mám skoro 3000km)
už je to o hodně lepší,chodí to tam dobře. No a rádio vynikající ,těžce jsem byl překvapen.
A co se řazení týče z 1 na 2 ku,ze začátku mi to tam taky nějak šlo divně ,ale teď (mám skoro 3000km)
už je to o hodně lepší,chodí to tam dobře. No a rádio vynikající ,těžce jsem byl překvapen.
Hyundai I20,1.4/74 kw comfort,dark grey-od 18.3.09
Re: Nový majitel i20
Mám v pneu také stejný tlak. Zdá se mi ale, že to mají na svědomí použité pneumatiky. Jak jsem psal, jezdím ještě se služební Fabiíí a tam jsou Barumky a na to betonu to taková hrůza není. Tlak je přitom cca stejný.
K tomu řazení - tam, se mi zase zdá, že za to může Defend lock. Uvidím, co mi na to a další drobnosti řeknou ve čtvrtek, kdy jsem objednám do servisu.
K tomu řazení - tam, se mi zase zdá, že za to může Defend lock. Uvidím, co mi na to a další drobnosti řeknou ve čtvrtek, kdy jsem objednám do servisu.
Re: Nový majitel i20
Taky jsem nad tím přemýšlel,jestli to nebude tím Defendem,mám ho taky,nebo už jsem se naučil,jak to tam dávat.
Ale každopádně dej vědět.
Ale každopádně dej vědět.
Hyundai I20,1.4/74 kw comfort,dark grey-od 18.3.09
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Nový majitel i20
No mam okolo 176-178 cm. Problem je v tom, ze mam najzakladnejsiu vybavu + nejake serepeticky a nemam ani len vyskovo nastavitelne sedadlo. Nabuduce si skusim zobrat vankus pod rit.dj.brouk píše:
Člověče kolik měříš, já mám 181 a noha se mi tam vejde.Někde jsme to tu probírali,hlavně nastavení sedadla,tak počti. Jinak gratulace k new I20
Je sice pravda, ze som isiel za frajerkou po dlhej dobe a preto som mal nohy viac nasiroko ale take tlaky som fakt necakal.
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Re: Nový majitel i20
Takze jste nikdo nemel zkusenosti a neporadili, proto jsem se rozhodl a uz mam danou zalohu na Nissan Micra Visia 80K v plne palbe s klimou a CD , 5D. Cena 269 252. Mam pridano :vana kufru, tazne zarizeni, zasterky P a Zadni, pricnik na strechu, defendlock a to vse v cene. Tak snad budu spokojeny. Preji vsem Hyundaiakum hodne km a spokojenost s i20 bez zavad.la_da píše:Zdravim vsechny pritomne. Tak se rozhoduji jestli koupit Swifta nebo i20 3D s 1.2, delal jsem zkusebku s 1.4 i20 a docela to jelo dobre, akorat se bojim ze oproti Swiftu to je dost liny. Swifta 1.3 mam 7 roku a naprosta spokojenost, je to opravdu zive auticko na ktere ve sve tride snad zadne nema. Jenom ten vzhled se mi moc nelibi, i20 je opravdu nadherna. Cenove to vychazi podobne ale bojim se toho vykonu, ze to bude strasne line auto. Mate nekdo tu jednadvojku? Jak to jede?
Re: Nový majitel i20
No s Microu neudelas chybu - jen ta Visia neni "plna palba" a taky ty dve auta nemuzes srovnavat - Micra je znatelne mensi nez i20. Za tu cenu bys mel podobne velkou i10 Style 1.2 a ta jede taky dobre, jak jsem psal.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Nový majitel i20
no vocpodu ti 16v motor nikdy moc nepojede, to je dano technicky - ale diky CVVT to neni tak hrozne. Jinak bezne jezdime s otackami 3 az 4 tisice, ktere jsou podle mne optimalni - v tom si auto libuje a hlucne se nam nezda. Ale samozrejme protoze auto jeste zajizdime tak stridame i s nizsimi otackamikoloman.brutus píše:Zdravim po dlhsej dobre,
V piatok som dostal auto a hned som ho prehnal po dialnici. Dokopy mimo mesto cca 600km a priemerna podla palubneho 4.9l/100km a podla mojich vypoctov,zatial len provizornych nakolko som tankoval len raz, je to 5.0l/100km.
Pocity z auta mam trosku zmiesane. Obrovska radost z noveho auta (neopisatelny pocit), v zakrutach a vo vysokych rychlostiach sedi ako priklincovany (pocit bezpecia), z komfortu mu nemam co vytknut lebo mam len verziu Classic Plus (oproti zakladnej naviac central na kluci, predne okna v elektrike, elektricke zrkadla a narazniky vo farbe vozidla, bez klimy) no som maximalne spokojny.
Co ma vsak zarazilo je to prave koleno, o ktorom som pisal, ze sa neprijemne dotyka palubnej dosky. Na kratke trasy to nevadi ale na dlhsiu to je uz riadne citit. Stravil som za volantom nepretrzite 4 hodiny a este 2 hodiny potom som stale citil tlak v kolene.
Celkovo vladne NADSENIE a SPOKOJNOST na 99% (-1% za koleno)
K motoru> trosku sklamanie nakolko to vobec netaha medzi 2000 - 2500 ot/min. Nastup je niekde pri 3000ot/min a potom uz ozije a je komunikativny s plynovym pedalom.
P.S> Uz sa tesim ked bude motor po zabehu 1000km a budem to vytacat nad 4500ot/min
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Nový majitel i20
To mi je zname, ze 16V sa spravaju inac ako 8V. Ale je 16V a 16V. Dokonca aj Fabia je 16V a ten nastup od 2000ot/min sa mi zda lepsi ako na i20. Zalezi to samozrejme od sprevodovania a pododbne. A ten CVVT sa ma netyka nakolko mam klasicky DOHC. Ale lahko si zvyknem na pruznu jazdu medzi 3000 - 5000 ot/min len s tankovanim to bude trochu horsie.Amalfi píše:
no vocpodu ti 16v motor nikdy moc nepojede, to je dano technicky - ale diky CVVT to neni tak hrozne. Jinak bezne jezdime s otackami 3 az 4 tisice, ktere jsou podle mne optimalni - v tom si auto libuje a hlucne se nam nezda. Ale samozrejme protoze auto jeste zajizdime tak stridame i s nizsimi otackami
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Re: Nový majitel i20
No uz jsem to nekde psal - ale i10 s timhle motorem davam docela kour a maximalni spotreby jsme dosahli 7.8 ... ale to jen diky tomu zajizdeni. Ale jinak jsem si vsiml ze se to od 2000 lepe sbira nez po koupi. Holt se to zajeti uz zacina projevovat
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Nový majitel i20
Tak se hrde hlasim mezi nove majitele i20, 1.4 Style Prevzeti vozu naprosto v pohode, na vsechny otazky odpovezeno, vse vysvetleno (Autostyl Brno). Navic jedna mala tresnicka - nejak si nevsimli, ze do autosalonu prevzali vybavu Style na plechovych discich Takze z teto komplikace, na kterou jsem upozornil vzesel maly bonus - lite disky objednali, plechove dostavam jako omluvu. Takze usetreno par drobnych na zimu
Old: i20, 1.4 Style, Ice blue + modry interier (budiž mu země lehká)
New: Renault Megane Grandtour III GT220, 2.0 (162kW)
New: Renault Megane Grandtour III GT220, 2.0 (162kW)
Re: Nový majitel i20
... no ty uz ses dockal
a ty disky taky dobry
a ty disky taky dobry
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo