coupe 1g: vynechava (cukne): shrnuti v poslednim. pprispevku
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
coupe 1g: vynechava (cukne): shrnuti v poslednim. pprispevku
takze jsem udelal mensi promerovacku a vysledky budou na poslednim postu..
Hoj tak jsem to s coupesem nejako zakrikl, ze je bez zavad, pac sotva jsem vyresil cyklovac tak se pridalo skubani.. opet jde o obcasny problem, ale postupem casu je castejsi a castejsi.. no zkusim popsat:-) jde tedy o coupe 1.gen s 2.0 16V beta G4GF
jde o to ze obcas skubne, a to doost vyrazne.. neni to takovy to pocuknuti ale je to jak kdyz v moment chcipne a zase se chyti vsechny valce naraz... (radove vterinka) vzdy jde ale pouze o jedno cuknuti, nikdy to nepocuka vickrat za sebou. proste zaradim treba dvojku, trojku (na ty kvatky to dela nejcasteji) a hned po prerazeni pridam plyn a - SKUB a pak to jede normalne.. dela to nezavisle na teplote motoru, takze jak zastudena tak zatepla udela to tak 1x za 5-10minut jizdy, jak kdy.. zazacatku to delalo jednou za den vzdy to ale udelalo v nizsich otackach, do 3.000, nicmene uz jsem to zazil i kolem 4tis, ale nikdy ne ja nevim 5, 6.. jde to vytocit v pohode az k cervenymu..
taky mam subjetivny pocit ze to auto celkove jede hur a nedalo mi tak jsem zkusil maximalku a nejako se tomu nechtelo pres 180 a vymackal jsem jen 190.. dlouho jsem to takhle neprasil ale prislo mi, ze to jezdilo daleko daleko lip a dveste problem nebyl na rovince, rozhodne jsem to takhle nezdimal...
auto je mesic po technicke a po emisich se super vysledky, takze veci jako pricpany katik asi nehrozi, moc jsem s nim ani nenajel ted od te doby... reset ECU jsem jiz udelal kdyz byla odpojedna baterie pri oprave cyklovace, check engine zapojen nemam.
vzhledem k tomu ze to dela v nizsich otackach a ne ve vysokych, tak mam podezreni na zapalovani. kdyby to bylo v privodu paliva tak to asi bude delat spis ve vyssich ze to nebude stihat tlakovat, ze? (ma domnenka). svicky teda mam jety asi 20.000km a daval jsem BOSCH - 4bodovy. kabely nic moc ale vizuelne vypadaj OK a v noci jsem nepozoroval zadny vyboje pres ne behat.. takze poradi moznych zavad:
- cerpadlo, vstikovace
- snimac otacek (padal by otackomer behem toho vypadku k nule a zpet??)
- jednotka (spatny predstih?) <= moje hlavni podezreni prave ted.
tak mate nekdo neco k tomu? zkusenosti, vedomosti.. diky
pokud ne tak pristi tejden pojedu na diagnostiku a uvidi se..
Hoj tak jsem to s coupesem nejako zakrikl, ze je bez zavad, pac sotva jsem vyresil cyklovac tak se pridalo skubani.. opet jde o obcasny problem, ale postupem casu je castejsi a castejsi.. no zkusim popsat:-) jde tedy o coupe 1.gen s 2.0 16V beta G4GF
jde o to ze obcas skubne, a to doost vyrazne.. neni to takovy to pocuknuti ale je to jak kdyz v moment chcipne a zase se chyti vsechny valce naraz... (radove vterinka) vzdy jde ale pouze o jedno cuknuti, nikdy to nepocuka vickrat za sebou. proste zaradim treba dvojku, trojku (na ty kvatky to dela nejcasteji) a hned po prerazeni pridam plyn a - SKUB a pak to jede normalne.. dela to nezavisle na teplote motoru, takze jak zastudena tak zatepla udela to tak 1x za 5-10minut jizdy, jak kdy.. zazacatku to delalo jednou za den vzdy to ale udelalo v nizsich otackach, do 3.000, nicmene uz jsem to zazil i kolem 4tis, ale nikdy ne ja nevim 5, 6.. jde to vytocit v pohode az k cervenymu..
taky mam subjetivny pocit ze to auto celkove jede hur a nedalo mi tak jsem zkusil maximalku a nejako se tomu nechtelo pres 180 a vymackal jsem jen 190.. dlouho jsem to takhle neprasil ale prislo mi, ze to jezdilo daleko daleko lip a dveste problem nebyl na rovince, rozhodne jsem to takhle nezdimal...
auto je mesic po technicke a po emisich se super vysledky, takze veci jako pricpany katik asi nehrozi, moc jsem s nim ani nenajel ted od te doby... reset ECU jsem jiz udelal kdyz byla odpojedna baterie pri oprave cyklovace, check engine zapojen nemam.
vzhledem k tomu ze to dela v nizsich otackach a ne ve vysokych, tak mam podezreni na zapalovani. kdyby to bylo v privodu paliva tak to asi bude delat spis ve vyssich ze to nebude stihat tlakovat, ze? (ma domnenka). svicky teda mam jety asi 20.000km a daval jsem BOSCH - 4bodovy. kabely nic moc ale vizuelne vypadaj OK a v noci jsem nepozoroval zadny vyboje pres ne behat.. takze poradi moznych zavad:
- cerpadlo, vstikovace
- snimac otacek (padal by otackomer behem toho vypadku k nule a zpet??)
- jednotka (spatny predstih?) <= moje hlavni podezreni prave ted.
tak mate nekdo neco k tomu? zkusenosti, vedomosti.. diky
pokud ne tak pristi tejden pojedu na diagnostiku a uvidi se..
Naposledy upravil(a) black_sheep dne 18 říj 2009, 02:41, celkem upraveno 4 x.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1. gen: obcas skubne pri zrychleni
tak jsem zasmatral v garazi, udelal jsem mix kablosu a prvni dojem byl ze to nejak lip tahne.. ale nevim no udelal jsem 20km testovaci projizdku a necuklo to zatim.. nicmene nechci kricet, vim jak to s takovyma zavadama je
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: coupe 1. gen: obcas skubne pri zrychleni
První bych šel taky určo po kabelech
Re: coupe 1. gen: obcas skubne pri zrychleni
mozu byt kable sviecky napetove cievky
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1. gen: obcas skubne pri zrychleni
tak kable jsem po dnesnim testovani vyloucil... jeste zkusim svicky, prehodim je na chvili s tema v lantre a uvidi se... je mozny ze ty bosch maj nakou nahovno zivnost.. kdyz ani to nepomuze tak zajedu na diagnostiku nooo... myslite teda, ze to bude zapalovani? podle me jo, teda, nevim co jinyho...
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- DJ_Luki123
- *
- Příspěvky: 18
- Registrován: 16 čer 2009, 23:28
- Bydliště: Česká Kamenice
- Kontaktovat uživatele:
Re: coupe 1. gen: obcas skubne pri zrychleni
Tak ten samy problem sem mel u scoupace.do 3tis otacek to obcas skubko a od 3tis uz pohoda.nevedel sem co s tim,svicky a kabely byly novy.pak sem nahodou cistil komplet sani a problem vyresen.
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1. gen: obcas skubne pri zrychleni
aha, takze mam nastrikrat ten kram do klapky?
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: coupe 1. gen: obcas skubne pri zrychleni
je možný, že pozdě reaguje potenciometr na klapce, co snímá její polohu, ale tak mě zas napadá, to by cuklo i při puštění plynu a vlastně chyba by se projevovala v celém, otáčkovém spektru, ale vyčistit bys to mohl....nebo minimálně prostříknout konektor kontaktsprejem. Ostatní čidla a snímaře by s tím nic společného mít neměly...
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1. gen: obcas skubne pri zrychleni
mno prave ze tak to neni. a navic to dela jen obcas coz je divny...
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: coupe 1. gen: obcas skubne pri zrychleni
no tím že to vyčistíš nic nezkazíš...ale můžeš mít klidně i bordel v benzinu, pokud to cukne jen občas, potažmo dosluhující palivovej filtr, pokud si výše nepsal, že ten máš novej, nepamatuju si
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1. gen: obcas skubne pri zrychleni
mno palivovej filtr jsem jeste nemenil, to jediny jsem z bezny udrzby jeste nedelal, bac mi bylo receno ze to je stejne zbytecny at tu petistovku radeji propiju tak nevim ale osobne si nemyslim ze by to bylo filtrem... jel za mnou romcis a prej mi to huli cerne kdyz jsem nalozil plnou jedna, dva, coz nedelalo.. to by znamenalo vice paliva nez by melo byt? emise byli pred mesicem velmi OK. benzin u auta necitim.
jinak svicky, kable a nebo spatny kontakt to na 90% neni.
je to divny.. rekl bych ze to nabyva na intenzite ale stale to je tak petkrat za den, coz je proste malo na naky zabery. vzdycky jednou cuk a pak jako by se nechumelilo a jede to normalka je to sotva vterinka "vypadek". otackomer pri tom jako kdyby nevedel ze se neco stalo, tj. nepada (a pak se zase nevraci). no v sobotu s tim jedu napric republikou a zpatky tak doufam ze me to nekde necha stat
na diagnostice mi nepomohli a bohuzel to vypada ze je to neresitelny kdyz to dela takhle nepravidelne.. kram
jinak svicky, kable a nebo spatny kontakt to na 90% neni.
je to divny.. rekl bych ze to nabyva na intenzite ale stale to je tak petkrat za den, coz je proste malo na naky zabery. vzdycky jednou cuk a pak jako by se nechumelilo a jede to normalka je to sotva vterinka "vypadek". otackomer pri tom jako kdyby nevedel ze se neco stalo, tj. nepada (a pak se zase nevraci). no v sobotu s tim jedu napric republikou a zpatky tak doufam ze me to nekde necha stat
na diagnostice mi nepomohli a bohuzel to vypada ze je to neresitelny kdyz to dela takhle nepravidelne.. kram
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1. gen: obcas skubne pri zrychleni
v podstate kdyz to shrnu tak:
- obcas skubne = 1x vynecha motor pri akceleraci a nebo pri konstatni jizde (dejme tom 80tkou) pri malo plynu
- klesla maximalka, vykon.. (pocitove to tak nejede, max. ozkousim o vikendu na dalnici)
- zahuli si trosku cerne pod plnym kotlem, coz nedelalo.. olej spotrebuje 1-2ltr na 15.000km oleje 5w40, voda nemizi, emise velmi OK..
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1. gen: obcas skubne pri zrychleni
mirpie píše:je možný, že pozdě reaguje potenciometr na klapce, co snímá její polohu, ale tak mě zas napadá, to by cuklo i při puštění plynu a vlastně chyba by se projevovala v celém, otáčkovém spektru, ale vyčistit bys to mohl....nebo minimálně prostříknout konektor kontaktsprejem. Ostatní čidla a snímaře by s tím nic společného mít neměly...
tak to muzem vyloucit, pac to dela i pri konstatni rychlosti kdy se nic nemeni...
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: coupe 1. gen: stale casteji skubne (prudce vynecha motor)
urcite bych zkusil jiny svicky, yle mam pocit ze do tohodle motoru se ctyr kontaktni nedavali, vzal bych normalne NGK podle katalogu, a jeste me napadla jedna vec. kdyz to vynechava a vic kouri, to by ukazovalo na spatny zapalovani a impulsi do zap. modulu jdou z cidla na vacce a na klice, zkus je ocistit benzinem a hadrikem.
a jeste dotaz, neni 5w40 na tak starej motor moc ridkej???ja osobne bych mu uz dal 10w40, ja to leju do svy 1,6
a jeste dotaz, neni 5w40 na tak starej motor moc ridkej???ja osobne bych mu uz dal 10w40, ja to leju do svy 1,6
driv: accent '95 1,3 GLS
ted: coupe '98 1,6 G4GR
ted: coupe '98 1,6 G4GR
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1. gen: stale casteji skubne (prudce vynecha motor)
olej je OK.
a svicky jsem psal jsou ok. 4 bodovy motoru svedci uplne paradne.
a svicky jsem psal jsou ok. 4 bodovy motoru svedci uplne paradne.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS