Úpravy i30 - tuning

Vše kolem úprav na Vašem miláčkovi - kola, hudba, osvětlení, úpravy motoru, styling.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: upravy i30

Příspěvek od 89majlo96 »

no a keby som tu sisku volako napchal do toho airboxu, tak by to nebolo lepsie? lebo siska ma predsa len vasiu plochu a nasaje viac vzduchu... Uz som sa tu raz na to pysal ale povedali ze to je blbost. Ale vysvetlite mi preco?
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Reklama
 

Uživatelský avatar
Limitz
******
Příspěvky: 2719
Registrován: 16 dub 2008, 20:27
Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: upravy i30

Příspěvek od Limitz »

89majlo96 píše:no a keby som tu sisku volako napchal do toho airboxu, tak by to nebolo lepsie? lebo siska ma predsa len vasiu plochu a nasaje viac vzduchu... Uz som sa tu raz na to pysal ale povedali ze to je blbost. Ale vysvetlite mi preco?
nevím jak vypadá airbox u I30 ale do lantry by šiška do aiboxu dát nešla :)
:hyu: Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 :hyu: R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km :D
Limitz89@seznam.cz
Uživatelský avatar
pepan
*******
Příspěvky: 8540
Registrován: 07 úno 2009, 19:13
Bydliště: LIHOF
Kontaktovat uživatele:

Re: upravy i30

Příspěvek od pepan »

89majlo96 píše:dufam ze vas to nenudi...
mazec =D>
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY

uplně bez hju
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od 89majlo96 »

zeby to patrilo sem? :roll: :-k
zase nieco noveho pod slnkom na i30 :D/
Přílohy
_11.jpg
_11.jpg (20.23 KiB) Zobrazeno 966 x
_10.jpg
_10.jpg (23.68 KiB) Zobrazeno 966 x
_9.jpg
_9.jpg (25.36 KiB) Zobrazeno 967 x
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od 89majlo96 »

a dalsie
Přílohy
Keyring_large.jpg
Keyring_large.jpg (11.95 KiB) Zobrazeno 962 x
i30NEFDbodykit1.jpg
i30NEFDbodykit1.jpg (40.42 KiB) Zobrazeno 965 x
i30NEFDbodykit5.jpg
i30NEFDbodykit5.jpg (24.74 KiB) Zobrazeno 966 x
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od laufas »

ZdeněkSvoboda píše:Tohle bych se nechal líbit =D>

http://farm3.static.flickr.com/2459/368 ... 46f4_o.jpg
toto je nej!!!
ty svetla uz tu byly,ne? a ten privesek je moc fajnovej :-)
i30 1.4 + kn, 12/2007
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od 89majlo96 »

hej tie svetla uz boli ale bez tych postrannych pasikov
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Nestor.Kea
*
Příspěvky: 74
Registrován: 11 dub 2009, 14:09
Bydliště: Čadca

Re: upravy i30

Příspěvek od Nestor.Kea »

Jakub píše:Zdravím všechny
Ty zrcatka vypadají na ičku takto
To su tie z korea-suv......???
i30 1,4 "made in CZ Indigo Blue
Uživatelský avatar
saldy
***
Příspěvky: 545
Registrován: 11 kvě 2009, 15:00
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od saldy »

Dneska jsem viděl z okna tady v Ústí dvě i30, stály chvíli na parkovišti a pak spolu frčely směrem do města, byly celé černé + hodně tmavé folie na skle, jak dvojčata, není to někdo tady od nás? Přiznejte se :)
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od 89majlo96 »

musim ta sklamat ale v Usti som nikdy nebol :mrgreen:
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od laufas »

my mame modrou :^o
i30 1.4 + kn, 12/2007
Uživatelský avatar
saldy
***
Příspěvky: 545
Registrován: 11 kvě 2009, 15:00
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od saldy »

Tak je to jasný, už mám z toho čekání asi halucinace :P .V prodejně :hyu: byl připraven k odebrání další kompletně černej íčák, měl na sobě hromadu stylingu, cena se prý vyšplhala na 577t :-$ ....
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Uživatelský avatar
Jakub
*
Příspěvky: 92
Registrován: 04 lis 2008, 08:06
Bydliště: Svatava

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od Jakub »

jo ty zrcatka jsou z korea-suv
I30 1.6 CRDi VGT PREMIUM 03_2008 vivid blue
Uživatelský avatar
alarm
******
Příspěvky: 3685
Registrován: 08 kvě 2009, 21:31
Bydliště: BLAVA

Re: Úpravy i30 - tuning

Příspěvek od alarm »

89majlo96
Nasávacie potrubie aj výfukové potrubie je ladené výrobcom.
Aj napriek tomu, že by si dokázal zväčšením potrubia priviesť viac vzduchu, v skutočnosti by si si uškodil.
Vzorce pre lambda/2 si už nepamätám, ale pointa je v tom ,že na plnenie a vyprázdňovanie sa využíva AJ za zotrvačnosť systému.
Otvorí sa ti prvý ventil.Cez nasávacie potrubie z dĺžkou "l" sa do vnútra valí vzduch nejakej hmotnosti a nejakou rýchlosťou.Keď ventil zavrie a vzduch nemá kde ísť, vzniká tlaková vlna, ktorá sa šíri von zo sacieho potrubia.Ale vtedy otvorí druhý ventil, a ten miesto toho, aby nasával vzduch musí najprv zabrzdiť vzduch idúci von,zmeniť jeho smer na smer do vnútra a to sú straty.Na opačnom konci sa ale deje to isté.Ak sa vzduch dostane pri spätnom pohybe k ústiu nasávania a vyrazí von, zákonite vznikne v potrubí podtlak, vzduch sa začne hrnúť dnu a pomáha saniu.
Vhodnou DĹŽKOU a PRIEMEROM potrubia sa dajú (a výrobcovia to robia) minimalizovať straty.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)

Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD

alarm.ba@gmail.com
Odpovědět

Zpět na „i30 Úpravy (tuning)“