Též bez problémů,plně si to užívám,včetně zpátečky.Poslouchá to jako hodinky. prostě klap - klap a je to....JOFO píše:ja som tento problem zatial nezaregistroval... zatal vzdy skocla bez problemov a bez drncania zubov.. *klop*klop*
dufam ze to tak aj ostane, som s tymto autickom velmi spokojny
ale mozno ze je to problem korejcov alebo CW-cok..
Tuhost řazení i30
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Tuhost řazení i30
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
- Reklama
Re: Tuhost řazení i30
Mna stale neposlucha vyhodenie dvojky do neutralu. Ked prejdem kusok na dvojke, zoslapnem spojku a posuniem paku dopredu, nedostane sa do neutralu. Musim jej jemne pomoct potlacenim doprava. Ak by som to neurobil, opatovny pokus o zaradenie dvojky skonci pocitanim zubov.
Uz som si na to ale zvykol a automaticky z dvojky az strednej polohy posuvam paku ja.
Pozorujete nieco take aj vy?
Uz som si na to ale zvykol a automaticky z dvojky az strednej polohy posuvam paku ja.
Pozorujete nieco take aj vy?
Hyindai i30 1.4 Comfort, Indigo Blue, 1/2009
Re: Tuhost řazení i30
to RadoK: nic take nepozorujem. Celkovo mam pocit, ze som asi jeden z mala, ktory nema problem s radenim rychlosti. 1ka tam samozrejme ide obcas tazsie pri vyssich rychlostiach, ale ten problem som mal na kazdom aute co som doteraz jazdil, takze to neriesim. Vsetko ostatne, vratane spiatocky je fajn.
Hyundai Elantra, 1.6i Premium, 94kW, Marina Blue (2016)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuhost řazení i30
tiez nemam problemyLaxius píše:to RadoK: nic take nepozorujem. Celkovo mam pocit, ze som asi jeden z mala, ktory nema problem s radenim rychlosti. 1ka tam samozrejme ide obcas tazsie pri vyssich rychlostiach, ale ten problem som mal na kazdom aute co som doteraz jazdil, takze to neriesim. Vsetko ostatne, vratane spiatocky je fajn.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
-
- *
- Příspěvky: 81
- Registrován: 17 dub 2009, 14:28
- Bydliště: mělnicko
Re: Tuhost řazení i30
To samé od nova,pouze malý rozdíl-z 2 na 3 v pohodě,ale z 2 na 4,např.rozjezd z kopce páce musím do N pomoct,jinak chudinky zuby.Až bude čas,stavím se v servisu,stejně to jen promažou,musej vyndat kryt tunelu,pokud to nepomuže tak nová lanka řazení.Dělaj to prý jen auta se zamykáním skříně-málo místa,dře to o tyčku.RadoK píše:Mna stale neposlucha vyhodenie dvojky do neutralu. Ked prejdem kusok na dvojke, zoslapnem spojku a posuniem paku dopredu, nedostane sa do neutralu. Musim jej jemne pomoct potlacenim doprava. Ak by som to neurobil, opatovny pokus o zaradenie dvojky skonci pocitanim zubov.
Uz som si na to ale zvykol a automaticky z dvojky az strednej polohy posuvam paku ja.
Pozorujete nieco take aj vy?
- Radim Brožek
- **
- Příspěvky: 363
- Registrován: 16 bře 2009, 15:37
Re: Tuhost řazení i30
Jak Vám jde řadit na 2? Vzhledem k tomu, že už jsem párkrát slyšel zuby, tak se na to zaměřuju a zjistil jsem, že pokud rychleji řadím na 2 (nahoru i dolů), tak většinou ucítím nepatrné škrtnutí. Tím rychlejším řazením myslím sešlápnout spojku na podlahu a zařadit, bez nějaké prodlevy. Pokud počkám, tak je to ok, ale na to v provozu není čas. Nevím, zda to může mít vliv, ale to přeskakování zubů bylo vždy jen v zatáčce (křižovatce) při rychlejším rozjezdu. Může na to mít vliv odstředivá síla? Trošku brzo na problémy s převodovkou.
i30cw 1.6i Comfort, ESP, Moonlight blue, 04/2009, CZ
Re: Tuhost řazení i30
NA 2 se radi blbe. Musi se pomalu a s citem, nez tam skoci.
Je tam citit nejaky odpor,ktery se musi prekonat. To uz od novyho auta
Je tam citit nejaky odpor,ktery se musi prekonat. To uz od novyho auta
i30 1.4 + kn, 12/2007
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuhost řazení i30
2 ti ide tazko? Mne ide v pohodicke, stihnem ju tam tak rychlo supnut ze este aj gumy prehrabnu
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Tuhost řazení i30
fakt? to mne by neslo ani za boha. mozna tak po 30km jizdy, kdy je vse prohrate.89majlo96 píše:2 ti ide tazko? Mne ide v pohodicke, stihnem ju tam tak rychlo supnut ze este aj gumy prehrabnu
tam je takova cast, kterou musis prekonat citem a pak tam padne. uplne to citim v ruce tedka
i30 1.4 + kn, 12/2007
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuhost řazení i30
jj a nato ze to je 1,4 tak ma to prekvapuje. Myslel som ze ked dam sirsie gumy tak sa to uz nebude dat sravit, ale aj na sirokych prepisknu
A mne idu vsetky stupne bez problemov, zo zacitku asi prvy rok bol problem s jednotkou, ale teraz je uz aj ta v poriadku
A mne idu vsetky stupne bez problemov, zo zacitku asi prvy rok bol problem s jednotkou, ale teraz je uz aj ta v poriadku
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Tuhost řazení i30
Já mám problém při žazení zpátečky prostě tam občas nechce musím jí dát trochu do záběru a potom tam skočí nevím co s tím a v samozdřejmě vše O.K.
I30 1.6 CRDi VGT PREMIUM 03_2008 vivid blue
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuhost řazení i30
Mne v servise vraveli keď som dotazoval ohľadom horšieho zaradenia spiatočky, že je to spôsobené defendlockom.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Tuhost řazení i30
No tak ho maj snad nainstalovat tak, aby to nedelalo, ne? Ty servisy /-/ me jednou privedou do hrobuvlado1979 píše:Mne v servise vraveli keď som dotazoval ohľadom horšieho zaradenia spiatočky, že je to spôsobené defendlockom.
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Tuhost řazení i30
To som tu pisal uz opakovane niekedy od jesene 2008, horsie radenie a cvakanie vdaka defendlocku. Riesenie podla servisu = odvrtat defendlockvlado1979 píše:Mne v servise vraveli keď som dotazoval ohľadom horšieho zaradenia spiatočky, že je to spôsobené defendlockom.