Sonata LPG (r.v. 2006, 2,4i, 118 KW)
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
Sonata LPG (r.v. 2006, 2,4i, 118 KW)
Vážení kolegové,
předělal jsem svou Sonatu před dvěma měsíci na LPG a doposud jsem neměl nejmenší problém.
Dnes jsem spěchal na jedno jednání a auto nejprve nešlo nastartovat (na potřetí) po 500m škublo a jelo tak na 1/4 plynu (skoro volnoběh). Přepl jsem to na benzín a stejný výsledek, auto sotva jelo. Odstavil jsem ho po 5 km jízdy a po jednání nastartoval, vše normální, jako by se nic nedělo.
S absolutně klidnou hlavou jsem zajel do značkového servisu a sdělil jim svůj problém. Málem mě klepla pepka, když mi přijímací technik sdělil, že je to zcela normální, několikrát to již řešili a nedá se s tím vůbec nic dělat. Údajně při provozu na plyn počítač od LPG obejde hlavní počítač změní se hodnoty, zanese se lambda sonda a počítač najede na nouzový program pro dojezd do servisu.
Po nastartvání mi zůstala svítit kontrolka ESP (proč ESP ???). To mi již udělalo jednou, ale bez omezení výkonu (po dalším nastartovámí již OK).
Závěr je, že se s tím nedá nic dělat, pouze vyčistit a jezdit na benzín od Shell !!!
Ani neměli snahu to hodit na počítač a zkontrolovat, sdělili mi, že nejsem první a dělá to každému.
Dokud budu jezdit na plyn nechtějí s tím nic dělat.
Tak to je bomba. Nechci dělat chytrolína, ale podobnou pitomost jsem již dlouho neslyšel.
Nic méně jsem trochu nahraný, protože s takovým autem abych měl strach někam jet, protože nikdo neví kdy si auto vzpomene a přepne na "nouzový režim".
Bojím se, že stejně budou reagovat i v jiných zančkových servisech Hyundai.
Máte prosím někdo podobnou zkušenost, radu, nápad, zkrátka cokoliv by můj problém vyřešilo?
předělal jsem svou Sonatu před dvěma měsíci na LPG a doposud jsem neměl nejmenší problém.
Dnes jsem spěchal na jedno jednání a auto nejprve nešlo nastartovat (na potřetí) po 500m škublo a jelo tak na 1/4 plynu (skoro volnoběh). Přepl jsem to na benzín a stejný výsledek, auto sotva jelo. Odstavil jsem ho po 5 km jízdy a po jednání nastartoval, vše normální, jako by se nic nedělo.
S absolutně klidnou hlavou jsem zajel do značkového servisu a sdělil jim svůj problém. Málem mě klepla pepka, když mi přijímací technik sdělil, že je to zcela normální, několikrát to již řešili a nedá se s tím vůbec nic dělat. Údajně při provozu na plyn počítač od LPG obejde hlavní počítač změní se hodnoty, zanese se lambda sonda a počítač najede na nouzový program pro dojezd do servisu.
Po nastartvání mi zůstala svítit kontrolka ESP (proč ESP ???). To mi již udělalo jednou, ale bez omezení výkonu (po dalším nastartovámí již OK).
Závěr je, že se s tím nedá nic dělat, pouze vyčistit a jezdit na benzín od Shell !!!
Ani neměli snahu to hodit na počítač a zkontrolovat, sdělili mi, že nejsem první a dělá to každému.
Dokud budu jezdit na plyn nechtějí s tím nic dělat.
Tak to je bomba. Nechci dělat chytrolína, ale podobnou pitomost jsem již dlouho neslyšel.
Nic méně jsem trochu nahraný, protože s takovým autem abych měl strach někam jet, protože nikdo neví kdy si auto vzpomene a přepne na "nouzový režim".
Bojím se, že stejně budou reagovat i v jiných zančkových servisech Hyundai.
Máte prosím někdo podobnou zkušenost, radu, nápad, zkrátka cokoliv by můj problém vyřešilo?
Sonata, r.v. 2006; 2,4i; 118 KW; sekvenční LPG
- Reklama
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sonata LPG (r.v. 2006, 2,4i, 118 KW)
Tak tohle se nám ještě nestalo. Je to zajímavá novinka, ale nevím o nikom komu by se to stalo.
Chápu Tvé obavy, ale nezůstal bych jen u jejich vysvětlení a pátral i teda v jiném servisu.
Chápu Tvé obavy, ale nezůstal bych jen u jejich vysvětlení a pátral i teda v jiném servisu.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Re: Sonata LPG (r.v. 2006, 2,4i, 118 KW)
Dík, alespoň za podporuRexcor píše:Tak tohle se nám ještě nestalo. Je to zajímavá novinka, ale nevím o nikom komu by se to stalo.
Chápu Tvé obavy, ale nezůstal bych jen u jejich vysvětlení a pátral i teda v jiném servisu.
Už jsem to zkoušel jinde, tam se na to podívají, ale měli podobné připomínky jako v tom prvním.
Hodina práce 600 Kč a beskově to odhadli tak na 3 hodiny
Můj názor je, že je tam závada, která by se projevila i bez provozu na plyn, ale po připojení na diagnostiku se jim tam objeví v registru chyb více chybových hlášení, než by vzniklo provozem na benzín. Hold je težší tu závadu hledat, obzvláště pokud vzniká jen občas.
Nerad bych způsobil poplach u čtenářů, kteří uvažují o alternativním provozu na LPG. Tento problém je bezpochyby pouze ojedinělý a specifický pro mé auto. Znám spousty případů, kdy si servis s problémem neví rady a jedná se o úplně nová auta. Jenže v mém případě to mají snažší - vyníka najít v LPG. Já jsem jezdil na LPG již v roce 1990 s Ladou 1600 a možná jezdí dodnes, pokud ještě neshnila U nových aut je bohužel problém v elektronice, což platí všeobecně, ne jen při provozu na LPG. Já bych osobně celou EURO 4 nejraději na mém autě vyrušil.
Do tohoto fóra jsem psal, protože jsem doufal, že podobný problém již někdo řešil. Před Sonátou jsem měl Octavii 1,9 TDi a když mi odešla váha vzduchu bylo to podobné, ale v menším. Ztrácelo to výkon až při 150 km/hod a dělalo to pořád, ne jen někdy. V servise to bylo podobné. Může to být váha vzduchu, ale nemusí. Stojí 12 000 Kč (byla to jedna z prvních Octavií, zkušenosti byly ještě malé), my to objednáme a vy to musíte zaplatit i když to tím nebude.(v registru chyb nebylo vůbec nic) Naštěstí to tím bylo a vše dopadlo OK.
Sonata, r.v. 2006; 2,4i; 118 KW; sekvenční LPG
Re: Sonata LPG (r.v. 2006, 2,4i, 118 KW)
Otazka je, jak moc veris te firme ktera delala LPG.
Ono se to asi vazne muze zanaset...ale nevim nedelam do toho. Jen vim ze kdyz jsem debatoval o LPG s clovekem z mitsu clubu a on osobne mel LPG v Evo 8 a ted i v Evo 10 a utahlo to celejch 300koni a najezdil stim opravdu hodne...ale je fakt ze treba na te Evo X mu to ladili cca mesic, resp mesic to tam meli a udajne jim to opravdu trvalo dlouho.
Ono se to asi vazne muze zanaset...ale nevim nedelam do toho. Jen vim ze kdyz jsem debatoval o LPG s clovekem z mitsu clubu a on osobne mel LPG v Evo 8 a ted i v Evo 10 a utahlo to celejch 300koni a najezdil stim opravdu hodne...ale je fakt ze treba na te Evo X mu to ladili cca mesic, resp mesic to tam meli a udajne jim to opravdu trvalo dlouho.
Mitsubishi Evolution X 2009/02
Hyundai Sonata 2.0CRDi 16V 2006/10
Hyundai Sonata 2.0CRDi 16V 2006/10
Re: Sonata LPG (r.v. 2006, 2,4i, 118 KW)
Asi to nebude žádná reklama, když sdělím, že mi to dělali ve Zlíně. Je spousty firem z mého pohledu blíž, ale připadli mi zkušení. Vizuálně je to uděláno opravdu pěkně. Jede to slušně, spotřeba přijatelná (na LPG). Dívné však je, že pokud by se to zanášelo, tak si myslím, že problém by přetrvával. Já zatím již třetí den (od 30/7/09 ráno) jezdím normálně, žádný problém. Start napoprvé a vše ostatní také normál. Do servisu mám jít až v úterý odpoledne. Moc se mi tam nechce, protože mám obavy, že se tam nic nezjistí a jen vyhodím prachy. Jenže nic jiného mi asi nezbude, někde začít musím.dantasik píše:Otazka je, jak moc veris te firme ktera delala LPG.
Ono se to asi vazne muze zanaset...ale nevim nedelam do toho. Jen vim ze kdyz jsem debatoval o LPG s clovekem z mitsu clubu a on osobne mel LPG v Evo 8 a ted i v Evo 10 a utahlo to celejch 300koni a najezdil stim opravdu hodne...ale je fakt ze treba na te Evo X mu to ladili cca mesic, resp mesic to tam meli a udajne jim to opravdu trvalo dlouho.
Sonata, r.v. 2006; 2,4i; 118 KW; sekvenční LPG
Re: Sonata LPG (r.v. 2006, 2,4i, 118 KW)
Proboha snad ne HL Propan!!!cz7jfm píše:Asi to nebude žádná reklama, když sdělím, že mi to dělali ve Zlíně. Je spousty firem z mého pohledu blíž, ale připadli mi zkušení.
ti znicili moje auto...
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sonata LPG (r.v. 2006, 2,4i, 118 KW)
No s Lambdou může být problém určitě, ale to mi spíš začne svítit kontrolka Check a nijak mě to v jízdě nemomezuje.Jo holt už jsou asi hodně chytrá auta.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Re: Sonata LPG (r.v. 2006, 2,4i, 118 KW)
Dělali mi to v AUTOPLYN-CENTRUM spol s.r.o. http://auto-plyn-lpg.czFelotron píše:Proboha snad ne HL Propan!!!cz7jfm píše:Asi to nebude žádná reklama, když sdělím, že mi to dělali ve Zlíně. Je spousty firem z mého pohledu blíž, ale připadli mi zkušení.
ti znicili moje auto...
Problém je již snad vyřešen. Na diagnostice se objevila pouze závada "Chyba snímače klikového hřídele" a nic jiného. Ani ho prozatím neměnili (kontakty, očistění). Důležité je, že se již tvářili jistěji a přesvědčivěji, než při příjmu zakázky. Stálo to 327 Kč. Prozatím vše OK, uvidíme ...
Sonata, r.v. 2006; 2,4i; 118 KW; sekvenční LPG
Re: Sonata LPG (r.v. 2006, 2,4i, 118 KW)
Ahoj,
byl jsem u toho, když náš mechanik ladil LPG ku benzinu
na PC měl program, kde nejdříve načetl různé hodnoty motoru při několika úrovních otáček motoru a pak po přepnutí na LPG naladil stejné hodnoty při provozu na LPG.
Je to hezké na pohled a funguje to.
LPG je obecně sušší při provozu - tzn. že chyby, které by se objevili (lambda sondy ) až později, se na LPG objeví dříve avšak většinou to nevede k přepnutí do nouzového režimu, takže nemusím hned do servisu. ( snad je to o tom, že na benzin to je méně citlivé a načte to až "závadu", kdežto na LPG se projeví i "odchylka" hodnot, kterou to ještě nevyhodnocuje jako "závadu" ). S tím vědomím jezdím a moc na to nekoukám.
Zatím více jak 50t na LPG - už to vydělává úsporama na další auto.
clay
byl jsem u toho, když náš mechanik ladil LPG ku benzinu
na PC měl program, kde nejdříve načetl různé hodnoty motoru při několika úrovních otáček motoru a pak po přepnutí na LPG naladil stejné hodnoty při provozu na LPG.
Je to hezké na pohled a funguje to.
LPG je obecně sušší při provozu - tzn. že chyby, které by se objevili (lambda sondy ) až později, se na LPG objeví dříve avšak většinou to nevede k přepnutí do nouzového režimu, takže nemusím hned do servisu. ( snad je to o tom, že na benzin to je méně citlivé a načte to až "závadu", kdežto na LPG se projeví i "odchylka" hodnot, kterou to ještě nevyhodnocuje jako "závadu" ). S tím vědomím jezdím a moc na to nekoukám.
Zatím více jak 50t na LPG - už to vydělává úsporama na další auto.
clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)