Ahoj...Tak mám před sebou další problém tentokráte ale asi trošku vážnějšího charakteru:
Moji Sonátu sem koupil před dvěma rokama v jednom bazaru v Brně až tedka sem však zjistil že sem v chladící kapalině celou tu dobu měl už tzv. " Utěsňovač chladiče " nějak sem to neměl potřebu řešit auto se chladilo v pohodě a ani při nedávné výměně termostatu to co vyteklo sem považoval za koncetrovanější starou nemrznoucí směs a po výměně sem zbytek dolil novou spolu s destilkou. Nicméně včera si tak jedu na zábavu a najednou koukám a ručička teploty v červeným poli a z podkapoty pára okamžitě výstražný světla zhasnul jsem motor a otevřel kapotu. Hadice k chladiču prázdný protě minimum kapaliny (nedávno kontrolována a bylo vše v normě 14dnů?). Po velkých chladících přestávkách a strachu abych ještě nezadřel sem dojel na benzinku dolil destilku a dojel před barák. Dneska sem byl na rampě a chčije mě to u vodní pumpy a ještě to tlakuje potrubí (valí to přepadem u vyrovnávací nádržky-smradlavá pěna bleee!!!) asi těsnění hlavy (né li prdlá hlava).
Takže tedka nějak moc nevím co s mím autičkem a jestli do něho vůbec ještě investovat když už by se to rodělávalo tak by bylo vhodné asi vyměnit více věcí rozvody, řemeny, přebrousit ventyly (nebo koupit jinej motor a vyměnit ho)?
Zatím tam zkusím nalít asi znovu tu sra*ku nebo radši dvě a budu doufat že na to třeba zase chvilu budu jezdit. (300Kč)
To mě dostalo že moje auto mělo vlastně celou tu dobu rakovinu
ÚNIK CHLADÍCÍ KPALINY (blok motoru)
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
ÚNIK CHLADÍCÍ KPALINY (blok motoru)
Sonata 2.0i DOHC r.96 102KW
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: ÚNIK CHLADÍCÍ KPALINY (blok motoru)
ty jo no jestli to tlakuje, tak to ti vali komprese do vodniho okruhu.. muze to bejt cokoliv (hlava, tesneni, blok), ale pokud ti tece voda i z bloku ven a neni to od vodni pumpy tak to vypada ze je prasklej blok no toto se casto nestava, to by byla smula.. drzim palce at je to neco mensiho.. pokud to bude blok tak to uz vazne muzes udelat jen takovy experiment, ze do toho nalejes ten bordel a nebo dva a uvidis co to jeste zvladne najet
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: ÚNIK CHLADÍCÍ KPALINY (blok motoru)
Díky za reakci a sanhu pomoci
Nakonec sem to hodil k jednomu znamimu mechošovy na chalupu cca 50km (tam sem ještě dojel) co děla všechno možny a hlavně se pry ještě nestalo aby něco neopravil popsal mu můj problém zhodly sme se na tom že to někde tlakuje do vodního okruhu a asi to někde valí od vodního čerpadla (tím víc čím je větší vedro) Takže rozvody hlava šly dolu hlavu nechal přetěsnit a zbrousit, novy těsnění pod hlavu, pod sání a pod výfuk pak nějaký dvě fufírka u ventylů nový rozvoďáky (bez kladek ty jen promazány) nová vodní pumpa těsnění pod kryt u vačkových hřídelý podtrženo sečteno se vším všudy 13tis.
Hlavně ale teda tedka uplně na pohodu žádnej únik a možná to i trošku líp táhne
A já už myslel že se tady s Vama budu muset snad rozloučit a vono me to asi jeste chvilu bude vozit
Nakonec sem to hodil k jednomu znamimu mechošovy na chalupu cca 50km (tam sem ještě dojel) co děla všechno možny a hlavně se pry ještě nestalo aby něco neopravil popsal mu můj problém zhodly sme se na tom že to někde tlakuje do vodního okruhu a asi to někde valí od vodního čerpadla (tím víc čím je větší vedro) Takže rozvody hlava šly dolu hlavu nechal přetěsnit a zbrousit, novy těsnění pod hlavu, pod sání a pod výfuk pak nějaký dvě fufírka u ventylů nový rozvoďáky (bez kladek ty jen promazány) nová vodní pumpa těsnění pod kryt u vačkových hřídelý podtrženo sečteno se vším všudy 13tis.
Hlavně ale teda tedka uplně na pohodu žádnej únik a možná to i trošku líp táhne
A já už myslel že se tady s Vama budu muset snad rozloučit a vono me to asi jeste chvilu bude vozit
Sonata 2.0i DOHC r.96 102KW