Kouřivost
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Kouřivost
Ahoj všichni Santové hlásím se po delší odmlce byl jsem na dovče jše bylo perfekní až na to že santa my zakouřil jako stařičká Tatra 111.No skrátka já potřeboval předjet divně se chovajícího řidiče tak jem prudčejš sešlápl plyn než obvikle a já tam mněl zařazenou dvojku v automatu a za mnou bylo dýmu no hrůza ajá byl v šoku předjížděné auto nebylo vidět a mám obavi jestli je to normální nebo je něco špatně mám najeto 121 450 km.Při nastartování to nekouří a pruměrnou spotřebo mám 8,7l/100km.Nejsou to vadné trysky.
Hyundai santa fe 2,0 CRDI 4WD Automat
- Reklama
Re: Kouřivost
při prudké akceleraci zakouří každý diesel, takže záleží jak moc to kouřilo. Obecně jsou černý kouř vstřiky nebo čerpadlo. Ve 121t km už by mohly mít vstřiky namále
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Kouřivost
A jak se dají skontroůlovat vstřiky a kolik stojí sada
zdenek76 píše:při prudké akceleraci zakouří každý diesel, takže záleží jak moc to kouřilo. Obecně jsou černý kouř vstřiky nebo čerpadlo. Ve 121t km už by mohly mít vstřiky namále
Hyundai santa fe 2,0 CRDI 4WD Automat
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kouřivost
tak zaprvý bych vysypal popelník ...plnej vajglů pak kouří a zvyšuje se kouřivost..za druhé...mě to hulí jak temelín,když na to šlápnu a mám spotřebu při težkej noze 13litrů...a za 3tí..vstřiky by měli určo vydržet víc jak 150000km
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
Re: Kouřivost
vstřiky ti zkontrolují v servise, jeden vychází běžně kolem 10.000,- Kč, teď jsem zrovna jedny pro někoho sháněl za lepší cenu (8.700) a docela špatný, nemají je ani v Bosch NěmeckoCharlie píše:A jak se dají skontroůlovat vstřiky a kolik stojí sadazdenek76 píše:při prudké akceleraci zakouří každý diesel, takže záleží jak moc to kouřilo. Obecně jsou černý kouř vstřiky nebo čerpadlo. Ve 121t km už by mohly mít vstřiky namále
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Kouřivost
Ahoj Já jsem sehnal jednoho supermana v Ústí n/L. je šikovnej na doporučení skontroluje a opraví vstřiky všechny čtyři ccm 18 000 kč.zdenek76 píše:vstřiky ti zkontrolují v servise, jeden vychází běžně kolem 10.000,- Kč, teď jsem zrovna jedny pro někoho sháněl za lepší cenu (8.700) a docela špatný, nemají je ani v Bosch NěmeckoCharlie píše:A jak se dají skontroůlovat vstřiky a kolik stojí sadazdenek76 píše:při prudké akceleraci zakouří každý diesel, takže záleží jak moc to kouřilo. Obecně jsou černý kouř vstřiky nebo čerpadlo. Ve 121t km už by mohly mít vstřiky namále
Hyundai santa fe 2,0 CRDI 4WD Automat