Problém s chodem motoru

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

petule79
Příspěvky: 3
Registrován: 17 pro 2008, 15:54

Problém s chodem motoru

Příspěvek od petule79 »

Ahoj všem mam takový problem koupil sem mladej acenta r.v.95 1,5i ale hned sem měl problem a ten je v tom že motor v pohodě nastartuje běží i sitič vše v pohodě trochu cvaka hidroštos ale běží dobřže na volnoběch a chytá ihned. Pokud přidám plyn tak se prostě začne dusit a tim spíš při jízdě prostě to nejede a neda se s tim jezdit. Sem už bezradnej něco tam jako by sičí když jde na volnoběch a trochu se přidá tak sem myslel že přisává vzduch mezi sáním a motorem vyndal přetěsnil a výsledek stejný daval sem nový kabeli svíčky benz. filtr a stale nic. ještě sem myslel na benz. čerpadlo ale ten prodávající tvrdí že daval nový v servisu to mi teda bylo divný protože by měli automaticky měnit i benz. filtr ale to neudělali ma prej od toho fakturu a to je fakt poslední věc ktera mě napada jinak už fakt nevím pokud mate někdo stejný problem a pořešili ste ho tak dejte prosím vědě jo a zajímaví je že to tak nějak jede ale musí se fakt jen zlehka na plyn jakmile se přidá víc tak se dusí a do tahu nejde vubec a zajímavé je že pokud vypnu motor a hned nastartuju tak zhruba deset sekund táhne ale pak zas všechno stejný. Budu rad za každou radu
Reklama
 

milan1958
*
Příspěvky: 14
Registrován: 20 bře 2008, 19:48

Re: Problém s chodem motoru

Příspěvek od milan1958 »

Zdravím accentakov. Približne podobný problém ako má petula mám aj ja s tým rozdielom, že štart, voľnobeh, prvých 5 až 10 km v pohode a potom začne cukanie z motorom, rozsvieti sa check engine. Motor ide dobre, potom zhasne a po niekoľkých km mám ten istý problém znova. Bol som na diagnostike (stálo to až 500 sk len za 10 minút roboty), ale mechanik mi po 10-tich minútach od zapojenia povedal, že mám vodu v benzíne. Pri druhom natankovaní som benzín pokrstil Velfobinom, ale problém sa opakuje. Tankoval som benzín, ktorý mi odporučil ten mechanik. Vedeli by ste mi pomôcť?
P.S.: Môže to robiť palivové čerpadlo?

Mám Accent 1.5, r.v. 1996
Hyundai Accent 1.5, r.v. 1996
Kamil
***
Příspěvky: 634
Registrován: 22 čer 2007, 16:25
Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s chodem motoru

Příspěvek od Kamil »

Mám úplně ten samý problém,jak Milan1958.Moje diagnoza je taky voda v nádrži.Může to být možná i něco s elektrikou,ale chtěl bych napřed vyloučit tu vodu v nádrži a pak postupovat dál.Chtěl bych benzín z nádrže vypumpovat,ale nevím,jak na to.Servisní konektor od palivového čerpadla asi nemám.Chtěl bych se zeptat,jestli mi někdo neporadí,co musím rozebrat,nebo odkrýt,abych čerpadlo našel.A kde bych mohl nasadit hadičku na odsání.U palivového filtru to nejde.nejde to povolit a nerad bych něco ukroutil.Dík za všechny sebemenší rady.
Hyundai Accent 1,5 12V r.v. 96
Obrázek
Uživatelský avatar
ryba
***
Příspěvky: 955
Registrován: 15 pro 2005, 08:20
Bydliště: HK

Re: Problém s chodem motoru

Příspěvek od ryba »

petule79 píše:Ahoj všem mam takový problem koupil sem mladej acenta r.v.95 1,5i ale hned sem měl problem a ten je v tom že motor v pohodě nastartuje běží i sitič vše v pohodě trochu cvaka hidroštos ale běží dobřže na volnoběch a chytá ihned. Pokud přidám plyn tak se prostě začne dusit a tim spíš při jízdě prostě to nejede a neda se s tim jezdit. Sem už bezradnej něco tam jako by sičí když jde na volnoběch a trochu se přidá tak sem myslel že přisává vzduch mezi sáním a motorem vyndal přetěsnil a výsledek stejný daval sem nový kabeli svíčky benz. filtr a stale nic. ještě sem myslel na benz. čerpadlo ale ten prodávající tvrdí že daval nový v servisu to mi teda bylo divný protože by měli automaticky měnit i benz. filtr ale to neudělali ma prej od toho fakturu a to je fakt poslední věc ktera mě napada jinak už fakt nevím pokud mate někdo stejný problem a pořešili ste ho tak dejte prosím vědě jo a zajímaví je že to tak nějak jede ale musí se fakt jen zlehka na plyn jakmile se přidá víc tak se dusí a do tahu nejde vubec a zajímavé je že pokud vypnu motor a hned nastartuju tak zhruba deset sekund táhne ale pak zas všechno stejný. Budu rad za každou radu
ucpanej katalyzator, celkem na tuty.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
milan1958
*
Příspěvky: 14
Registrován: 20 bře 2008, 19:48

Re: Problém s chodem motoru

Příspěvek od milan1958 »

Kamil píše:Mám úplně ten samý problém,jak Milan1958.Moje diagnoza je taky voda v nádrži.Může to být možná i něco s elektrikou,ale chtěl bych napřed vyloučit tu vodu v nádrži a pak postupovat dál.Chtěl bych benzín z nádrže vypumpovat,ale nevím,jak na to.Servisní konektor od palivového čerpadla asi nemám.Chtěl bych se zeptat,jestli mi někdo neporadí,co musím rozebrat,nebo odkrýt,abych čerpadlo našel.A kde bych mohl nasadit hadičku na odsání.U palivového filtru to nejde.nejde to povolit a nerad bych něco ukroutil.Dík za všechny sebemenší rady.
Nepumpuj žiaden benzín z nádrže. Mne pomohlo, keď som vlial Volfabin - sťahuje vodu. Treba zmeniť benzinku, zrejme majú nekvalitný benzín. Nakoniec som prečistil všetky dostupné elektrické kontakty so sprejom na to určeným. Zatiaľ to fičí... :wink:
Hyundai Accent 1.5, r.v. 1996
petule79
Příspěvky: 3
Registrován: 17 pro 2008, 15:54

Re: Problém s chodem motoru

Příspěvek od petule79 »

tak hoši problém vyřešen byla to voda v nádrži a to docela hodně. nebylo to tankováním ale dírou v odvzdušnováku co jde do nádrže v podběhu. Jak pršelo tak se tam ta voda v pohodě dostala. ta trubka je kovová a hlavně celá rezavá. vyměnil sem a auto lítá jak blázen. Čaute
Kamil
***
Příspěvky: 634
Registrován: 22 čer 2007, 16:25
Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s chodem motoru

Příspěvek od Kamil »

Právě,že já jsem tam vlil celý litr čistého lihu a nepomohlo to.Když je tam té vody moc,tak to nestačí navázat na sebe tu vodu.palivovým čerpadlem jsem to vypumpoval,trochu jsem pročistil prázdnou nádrž lihem pro případ zbytků vody a zatím to taky jede.
Hyundai Accent 1,5 12V r.v. 96
Obrázek
Uživatelský avatar
icozv
*
Příspěvky: 97
Registrován: 24 kvě 2006, 22:07
Bydliště: Zvolen,SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s chodem motoru

Příspěvek od icozv »

petule79 píše:tak hoši problém vyřešen byla to voda v nádrži a to docela hodně. nebylo to tankováním ale dírou v odvzdušnováku co jde do nádrže v podběhu. Jak pršelo tak se tam ta voda v pohodě dostala. ta trubka je kovová a hlavně celá rezavá. vyměnil sem a auto lítá jak blázen. Čaute
mám presne taký istý problém ako vy, no takisto velfobin nepomohol, aj nadrz som prečistil aj benzinku som vymenil. A cukanie je stále.
Prosím ta ktorou stranou ide tá trubka v podbehu?
Chcel by som ju pozret
.
Diky
ACCENT 1,5 12V 95
LA 5-FN 1943
Petrisko87
*
Příspěvky: 10
Registrován: 06 čer 2009, 21:33
Bydliště: Spisska Nova Ves

Re: Problém s chodem motoru

Příspěvek od Petrisko87 »

Ja mam podobny problem, po case /cca 50 km/ zacne auto cukat, potom CHECK ENGINE a zhasne. Jeden sikovny machanik povedal ze to moze byt regulator otacok - snimac otacok klukovej hriadele presnejsie. Tak som to vymenil a zatial slape bez problemov...
Uživatelský avatar
mischo
**
Příspěvky: 173
Registrován: 26 dub 2008, 12:07
Bydliště: Kendice SK

Re: Problém s chodem motoru

Příspěvek od mischo »

S tym snimacom by mohol aj problem.podobne to mal kolega ale na nissane a vymenili snimac a auto ide ako nove.Mne osobne cukalo a bol problem s kablami od sviecky do rozdelovaca aj to by som prezrel a ako dava iskru popripade cistic paliva.Neviem asi by som pozrel vsetko.
Accent 96, 1.5 12V
190 000 km
Petty5
*
Příspěvky: 16
Registrován: 11 srp 2009, 02:38

Re: Problém s chodem motoru

Příspěvek od Petty5 »

Wau, no to mi řekněte, že je toho tolik.. mě začal svítit check engine, na diagnostice mi řekli že je to lambdou, než jsem ji stihla vyměnit tak to vůbec nechtělo jet, nešlo to do otáček, za studena jsem se nemohla rozjet a motor se při volnoběhu klepal a lítaly otáčky, střílelo to do výfuku a při startování chytali válce postupně a šli nepravidelně, to vše naráz a po 1OO tis km...lambdu jsem vyměnila a nic to nezměnilo, pak svíčky, ty pomohly válcům, regulátor volnoběhu stačil vyčistit a otáčky drží, ale dál už nevím =( občas to cukne, někdy se to rozjíždí dobře, jindy zas nejde, pořád střílí výfuk... napadá mě už jen váha vzduchu, cívky u svíček, sání a ten kat co jste napověděli, díky... na diagnostice mi přesně neřekli co to je, že se to musí zkoušet...šikulky... díky za rady...
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s chodem motoru

Příspěvek od Yurii »

Na diagnostice ti toho taky moc nepoví :( Měřili v servisu komprese na válcích? Nežere olej?
Rány z výfuku dělá nespálené palivo nebo olej ve výfuku. Takže teoreticky by to mohlo být způsobené i váhou vzduchu... ale je to spíš takové vaření z vody :(
Zkus váhu vzduchu odpojit jestli se něco změní nebo se auto bude chovat stejně, nebo sežeň někoho se stejným vozem kdo by Ti zapůjčil na otestování tu váhu.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Petty5
*
Příspěvky: 16
Registrován: 11 srp 2009, 02:38

Re: Problém s chodem motoru

Příspěvek od Petty5 »

Aoj, olej to nežere, ale ty komprese mě taky napadly, ale neměřili mi to... A kdyby byly komprese špatný, tak co s tím?
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s chodem motoru

Příspěvek od Yurii »

Špatný komprese jsem měl na černym Scoupe s prvním motorem :( Bohužel jakmile se začne zhoršovat komprese tak je motor zralej na GO :( Chce to výbrus a nový pístní kroužky, společně s tím pak rovnou pořešit všechny těsnění atd... :(
To se pak docela prodraží:(
Jaký máš ročník Accenta?
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Petty5
*
Příspěvky: 16
Registrován: 11 srp 2009, 02:38

Re: Problém s chodem motoru

Příspěvek od Petty5 »

juj, no to mi říkali, ale nechtěla jsem tomu věřit...mám 2000... ale už to jede líp, po výměně lambdy, kterou to vůbec nebylo, svíčy tomu hodně pomohly a taky ten rgulátor volnoběhu... jen by mě zajímalo, kolik mají mít ohmů kabely od svíček, nevíš?
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“