Tlumiče.
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Tlumiče.
Zdravím Vás.
Na mém SF 2.2CRDI AT mám asi špatné tlumiče.V autě je při jízdě cítit každá nerovnost, divně poskakuje a plave.
Jdu nyní na servisku po 75000km ,auto mám 2,5 roku.
Platí na to jejich proklamovaná záruka 3roky/100000km.
Dík za info.
Mako.
Na mém SF 2.2CRDI AT mám asi špatné tlumiče.V autě je při jízdě cítit každá nerovnost, divně poskakuje a plave.
Jdu nyní na servisku po 75000km ,auto mám 2,5 roku.
Platí na to jejich proklamovaná záruka 3roky/100000km.
Dík za info.
Mako.
- Reklama
Re: Tlumiče.
Záleží, co mají v podmínkách, nejlíp ti to stejně řeknou přímo v servise. Teoreticky by to nemuseli chtít měnit ani v záruce, můžou to uhrát na opotřebení provozem. Fakt těžko radit.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Tlumiče.
ahoj na tak podla toho co pises ja mam zle tlmice od vyroby
Santik ma nedotiahnuty podvozok, u mna je tiez vsetko citit a vsetko drnca, a je jedno ci mam obute letne 19nastky alebo zimne 17tky
Santik ma nedotiahnuty podvozok, u mna je tiez vsetko citit a vsetko drnca, a je jedno ci mam obute letne 19nastky alebo zimne 17tky
Re: Tlumiče.
Ahoj, mám asi podobný problém, na aute ubehnutých 26 tis. km a a si mesiac počúvam zvláštný zvuk pri jazde na nerovnom povrchu a malej rýchlosti dvojité kovové klepnutia, má niekto podobné skúsenosti?
Re: Tlumiče.
tyčky stabilizátorujna píše:Ahoj, mám asi podobný problém, na aute ubehnutých 26 tis. km a a si mesiac počúvam zvláštný zvuk pri jazde na nerovnom povrchu a malej rýchlosti dvojité kovové klepnutia, má niekto podobné skúsenosti?
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Tlumiče.
jna píše:Ahoj, mám asi podobný problém, na aute ubehnutých 26 tis. km a a si mesiac počúvam zvláštný zvuk pri jazde na nerovnom povrchu a malej rýchlosti dvojité kovové klepnutia, má niekto podobné skúsenosti?
Jasně že tyčky stabilizátoru. V záruce ti je vymění. Dej jenom bacha na to, aby ti tam nedali zase ten starý typ. Ty se po výměně vyklepou do 5000 km. Moje zkušenost!
SF 2007 Elegance Satin Begie
Re: Tlumiče.
Mě začalo takto bouchat ve 105 000km na zadní nápravě a bylo to to gumové uložení stabilizátoru, ne tyčky, dali se nové a byl pokoj. O týden na to mi začalo vrzat v zadní nápravě, byl jsem nasranej a jel jsem do servisu, nakonec tam byl jen nějaký prach mezi uložením vinutého pera, umyli to wapkou a je pokoj. Jen bych nevěřil že to může tak bouchat.
I30 1,6CVVT kombi 06/2013
New Santa fe 2006, 2,2CRDi ELEGANCE
New Santa fe 2006, 2,2CRDi ELEGANCE
Re: Tlumiče.
Také jsem byl v servisu s tím, že mi rachotí spodek. Vyměnili tyčky stabilizátorů a rachotí mi to pořád stejně .....
2002-2006 SF 2,00 CRDi dynamic Black
2006-? New SF 2,2 VGT elegance A/T Blue titanium MY 2007
2006-? New SF 2,2 VGT elegance A/T Blue titanium MY 2007
Re: Tlumiče.
chalani neviem ako vy ale ja som si po rokoch uvedomil ze podvozok santa fe aj ked je v 100% stave rachoce aj tak. To som si uvedomil az potom co som ho vytiahol z predajne a doviezol na tankodrom do BA. Ja som ho kupoval v trnave a skusal na dialnici a po dedinach a to bola chyba. Po mesiaci jazdenia v BA mi pri 4500km odisiel stabilizator. Po dvoch rokoch pouzivania auto rachoce a otriasa sa, nehovorim ze je to katastrofa ale ked to porovnam s nasou X5 ktora ma tie iste kilometre a tiez v BA, tak rozdiel extremny. X5 nepipne ani trochu akoby vysla z obchodu. Jasne je tam cenovy rozdiel a bla bla ale napriklad subjektivne nove IX55 sa tichostou podvozka dotahuje na X5 v pohode, ziadne otrasy, buchanie a to som ho skusal na rovnakych trasach ako jazdim santa fe takze viem porovnat. Z toho jednoznacne vychadza ze povdozok santa fe je zly a trieska
Re: Tlumiče.
Teraz mám auto v servise, menia silentbloky na zadných ramenách. Boli celkom zodraté, už sa dotýkal kov na kov. To teda boli zvuky pri každom pohybe karosérie. Nebude to podobne u teba?Zdeněk ČB píše:Také jsem byl v servisu s tím, že mi rachotí spodek. Vyměnili tyčky stabilizátorů a rachotí mi to pořád stejně .....
Vlastním Santa Fe 2.0 CRD 4x4 rv. 2004, dovezené z Francúzska.
Re: Tlumiče.
HGeza píše:Teraz mám auto v servise, menia silentbloky na zadných ramenách. Boli celkom zodraté, už sa dotýkal kov na kov. To teda boli zvuky pri každom pohybe karosérie. Nebude to podobne u teba?Zdeněk ČB píše:Také jsem byl v servisu s tím, že mi rachotí spodek. Vyměnili tyčky stabilizátorů a rachotí mi to pořád stejně .....
Nejsem až tak zdatný přes autotechniku, ale jsem domluvený s kamarádem, že mi to hodí na zdviž a zkontroluje mi vše co by mohlo drnčet. Díky za tip, alespoň vím na co ho směrovat. Mám najeto jen nějakých 45 tis. a do terénu jsem s ním ještě ani nevjel. No i když naše silnice si s tankodromem někdy nezadají. Kolik jsi najel ty, než se ti začali projevovat ty silentbloky?
2002-2006 SF 2,00 CRDi dynamic Black
2006-? New SF 2,2 VGT elegance A/T Blue titanium MY 2007
2006-? New SF 2,2 VGT elegance A/T Blue titanium MY 2007
Re: Tlumiče.
Jak jsem viděl na Tvé vizitce, tak máš zkušenosti jak s SF origo tak i s SF new.
Mám na SF origo 156 t a nepozoruji problémy s podvozkem ( a v terénu jsem byl ). Je otázkou, zda je podceněný podvozek na SF new, nebo jestli to nezlobilo již na SF origo po faceliftu ( tehdy se měnil pohon na verzi dle Tucsona ).
Máte o tom ostatní nějakou představu ?
clay
Mám na SF origo 156 t a nepozoruji problémy s podvozkem ( a v terénu jsem byl ). Je otázkou, zda je podceněný podvozek na SF new, nebo jestli to nezlobilo již na SF origo po faceliftu ( tehdy se měnil pohon na verzi dle Tucsona ).
Máte o tom ostatní nějakou představu ?
clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
Re: Tlumiče.
clay píše:Jak jsem viděl na Tvé vizitce, tak máš zkušenosti jak s SF origo tak i s SF new.
Mám na SF origo 156 t a nepozoruji problémy s podvozkem ( a v terénu jsem byl ). Je otázkou, zda je podceněný podvozek na SF new, nebo jestli to nezlobilo již na SF origo po faceliftu ( tehdy se měnil pohon na verzi dle Tucsona ).
Máte o tom ostatní nějakou představu ?
clay
předchozí SF jsem měl 5 let a podvozek byl naprosto v poho. Pravdou je, že toho až tolik nenajezdím, prodával jsem ho cca v 80 tis (+-už nevím přesně)
2002-2006 SF 2,00 CRDi dynamic Black
2006-? New SF 2,2 VGT elegance A/T Blue titanium MY 2007
2006-? New SF 2,2 VGT elegance A/T Blue titanium MY 2007
Re: Tlumiče.
pravdou je, že starý SF byl konstruován především pro americký trh (poušť, hory, apod.) a byl konstruován v rámci tehdejšího chápání SUV, takže podvozek byl robustní, aby vydržel jízdy v terénu bez úhony - např. tyčky stabilizátoru se kolikrát mění až hodně za horizontem 100t km.
Nový SF už jde v trendu vyloženě silničních SUV, tj. běžný podvozek, ale podle mě se tady poněkud zapomnělo na vyšší hmotnost než má běžný osobák a proto díly podvozku odcházejí podstatně rychleji než u konkurenčních SUV. V mém okolí mají všichni s novým SF výměnu tyček stabíku za sebou a to leckdo z nich se teprve blíží 30t km.
Nový SF už jde v trendu vyloženě silničních SUV, tj. běžný podvozek, ale podle mě se tady poněkud zapomnělo na vyšší hmotnost než má běžný osobák a proto díly podvozku odcházejí podstatně rychleji než u konkurenčních SUV. V mém okolí mají všichni s novým SF výměnu tyček stabíku za sebou a to leckdo z nich se teprve blíží 30t km.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Tlumiče.
Teraz mám asi 195.000 km. Do terénu nejazdím, len bežné cesty - však to stačí na ničenie podvozkuZdeněk ČB píše:HGeza píše:Teraz mám auto v servise, menia silentbloky na zadných ramenách. Boli celkom zodraté, už sa dotýkal kov na kov. To teda boli zvuky pri každom pohybe karosérie. Nebude to podobne u teba?Zdeněk ČB píše:Také jsem byl v servisu s tím, že mi rachotí spodek. Vyměnili tyčky stabilizátorů a rachotí mi to pořád stejně .....
Nejsem až tak zdatný přes autotechniku, ale jsem domluvený s kamarádem, že mi to hodí na zdviž a zkontroluje mi vše co by mohlo drnčet. Díky za tip, alespoň vím na co ho směrovat. Mám najeto jen nějakých 45 tis. a do terénu jsem s ním ještě ani nevjel. No i když naše silnice si s tankodromem někdy nezadají. Kolik jsi najel ty, než se ti začali projevovat ty silentbloky?
Vlastním Santa Fe 2.0 CRD 4x4 rv. 2004, dovezené z Francúzska.