mam santa fe 2002 2.7 plyn
mam jeden klasickej výfuk a mam dobrou nabídku na dual výfuk otazka myslíte že to bude větší potom spotřeba??
tuscon třeba dual ma a je to hezčí
otazka pro snad zkušené
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- Reklama
Re: otazka pro snad zkušené
záleží, jestli je dělanej přímo na to auto (tj. dodržení nutného odporu tlumičů výfuků pro každou větev apod.), nebo jestli je to jen za zadním tlumičem rozdvojeno a jde čistě o opticky efekt. Nahoď foto, z toho se dá leccos poznat
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: otazka pro snad zkušené
No a já jsem zvědavý, jestli se Ti to bude rozdvojovat už před nádrží na plyn. My jsem to prostě tak trochu zavrhli i když by to mělo vypadat hezky. Přeci jen nechceme kolem plynové nádrže honit zbytečně moc žhava. Jak to vidíš Ty?
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Re: otazka pro snad zkušené
toho se taky bojim!! zbytečně moc horka kolem plynu!!!Rexcor píše:No a já jsem zvědavý, jestli se Ti to bude rozdvojovat už před nádrží na plyn. My jsem to prostě tak trochu zavrhli i když by to mělo vypadat hezky. Přeci jen nechceme kolem plynové nádrže honit zbytečně moc žhava. Jak to vidíš Ty?
Re: otazka pro snad zkušené
co se dělají origo duplexy v Koreji, tak se to vždy rozdvojuje zhruba v půlce auta a každá větev má na konci vlastní koncový tlumič, pro evropské vozy by se asi musela vyhodit nebo posunout rezerva, jinak by se tam ten druhý tlumič nevešel. Někdy bývá ještě před tím rozdvojením rezonátor.
Pak je varianta, že si to uděláš sám a rozdvojíš to až za koncovým tlumičem (takže necháš jen ten jeden jako je origo), trubku povedeš za nárazníkem na druhou stranu auto. Nevýhodou tohoto řešení je, že ti to bude "kouřit" jen z té koncovky hned za tlumičem.
No, ještě vlastně existují tlumiče, kde máš na jedné straně (blíže k předku vozu) vstup a výstup č.2 a na druhé (vzadu vozu) jen výstup č.1. Takže do vstupu dáš trubku z výfukového svodu, výstup č.1 bude koncovka jako teď a z výstupu č.2 natáhneš trubku k druhé koncovce. Pak by ti to kouřilo z obou.
Pak je varianta, že si to uděláš sám a rozdvojíš to až za koncovým tlumičem (takže necháš jen ten jeden jako je origo), trubku povedeš za nárazníkem na druhou stranu auto. Nevýhodou tohoto řešení je, že ti to bude "kouřit" jen z té koncovky hned za tlumičem.
No, ještě vlastně existují tlumiče, kde máš na jedné straně (blíže k předku vozu) vstup a výstup č.2 a na druhé (vzadu vozu) jen výstup č.1. Takže do vstupu dáš trubku z výfukového svodu, výstup č.1 bude koncovka jako teď a z výstupu č.2 natáhneš trubku k druhé koncovce. Pak by ti to kouřilo z obou.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: otazka pro snad zkušené
Tak u Nás plyňáků je opravdu problém, že rezervu už nevyhodíme.
Takže to bud obejít už dříve nebo až na konci.
Takže to bud obejít už dříve nebo až na konci.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Re: otazka pro snad zkušené
jestli je místo rezervy nádrž na plyn, tak bych těsně vedle ní tlumič nedával, takže pak zbývá jen možnost rozdělit to až za koncovým tlumičem nebo ten tlumič vstup/výstup-výstup, každopádně to bude laborování. Nejelegantnější je každopádně rozdělení v půlce auta a tlumič pro každou větev, ale to u plynu asi nepřipadá v úvahu neb tam nebude místo.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: otazka pro snad zkušené
mas v tom nake zkusenosti???zdenek76 píše:jestli je místo rezervy nádrž na plyn, tak bych těsně vedle ní tlumič nedával, takže pak zbývá jen možnost rozdělit to až za koncovým tlumičem nebo ten tlumič vstup/výstup-výstup, každopádně to bude laborování. Nejelegantnější je každopádně rozdělení v půlce auta a tlumič pro každou větev, ale to u plynu asi nepřipadá v úvahu neb tam nebude místo.
umis to??