Shanim motor Galĺoper 2,5 73KW Intercooler rok 2000

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
flashdriver
**
Příspěvky: 242
Registrován: 31 črc 2009, 08:10
Kontaktovat uživatele:

Shanim motor Galĺoper 2,5 73KW Intercooler rok 2000

Příspěvek od flashdriver »

28.7.O9 jsem v AUTOESA koupil dlouhe polni delo, vcera me na 35km D1 opustil motor, bez jakehokoliv varovani, patrne klika, s jistotou to budu vedet pristi tyden. Nevite nekdo o motoru, pripadne castech. Diky za pomoc a info
Reklama
 

Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Shanim motor Galĺoper 2,5 73KW Intercooler rok 2000

Příspěvek od Hardcam »

Omlatit to tem idiotum o hlavu...to neni skryta vada?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
flashdriver
**
Příspěvky: 242
Registrován: 31 črc 2009, 08:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Shanim motor Galĺoper 2,5 73KW Intercooler rok 2000

Příspěvek od flashdriver »

Jsem teprve na zacatku boju, uvidime jak to dopadne, jsem pripraveny to medializovat, protoze je toho vic co mi kolem nakupu lezi v zaludku. Nic to nemeni na tom, ze nejezdim a to me vadi ze vseho nejvic :-( Odhadovana doba 1mesic a cena 50-70 tisic, ale zase u cloveka ktery umi, zalezi vse na tom co tomu opravdu je. Obul jsem ho, tesil jsem se na teren a po ptakach. GRRR
Přílohy
P8140005c.JPG
P8140005c.JPG (100.72 KiB) Zobrazeno 2998 x
Uživatelský avatar
Limitz
******
Příspěvky: 2719
Registrován: 16 dub 2008, 20:27
Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Shanim motor Galĺoper 2,5 73KW Intercooler rok 2000

Příspěvek od Limitz »

kolik má ten motor najeto?? měls k tomu servisku ??
:hyu: Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 :hyu: R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km :D
Limitz89@seznam.cz
Uživatelský avatar
flashdriver
**
Příspěvky: 242
Registrován: 31 črc 2009, 08:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Shanim motor Galloper 2,5 73KW IC r 2000

Příspěvek od flashdriver »

Serviska neni, na budiku 152000 a kaplicka utrzena, tak si predstavu udelej sam. Bylo to objednane na 3.9. na diagnostiku, tam by se ukazalo jak se veci maji, bohuzel se to malicko komplikuje

Tak uz jsem o trosku chytrejsi. Z bloku na me kouka ojnice.

Odpoved reklamacniho technika autoesa. Nas to nezajima, od nas auto odjelo v poradku. Po 17 dnech a 1200km totalka motoru, proc ne. #-o
Uživatelský avatar
pepan
*******
Příspěvky: 8540
Registrován: 07 úno 2009, 19:13
Bydliště: LIHOF
Kontaktovat uživatele:

Re: Shanim motor Galĺoper 2,5 73KW Intercooler rok 2000

Příspěvek od pepan »

no je to hnus...ale ty vraníci mu kurva slušej =D> pak dej vedět jak to vypadá..motor komplet maximálně v německu s problémama
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY

uplně bez hju
Uživatelský avatar
flashdriver
**
Příspěvky: 242
Registrován: 31 črc 2009, 08:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Shanim motor Galĺoper 2,5 73KW Intercooler rok 2000

Příspěvek od flashdriver »

Předmět reklamace, požadavky

Důvod reklamace:
Dne 28.7.2009 jsem si v Auto ESA zakoupil ojetý terénní vůz z roku 2000, s
deklarovaným počtem ujetých kilometrů 152 tis. Po ujetí 1 200km mi dne
14.8.2009 vypověděl službu motor. Stalo se tak po 17 dnech od zakoupení
vozu, což je velmi zvláštní a určitě né obvyklé. Jel jsem po D1 1OOkm/hod,
během jízdy kontrolky nevykazovaly žádnou odchylku od normálního provozního
stavu, provozní náplně byly zkontrolovány před jízdou. Na 35km D1 při mírném
klesání, kdy nebyl tedy motor v tahu, se ozvala rána a začalo se z motoru
kouřit. Zastavil jsem a zjistil, že z boku motoru vytéká olej.

Při nákupu vozu jsem dostal roční asistenční služby od Auto ESA, kde je také
odtah nepojízdného vozidla do 100km do smluvního servisu. Operátor zajistil
odtah do smluvního servisu v Divišově. Po příjezdu odtahové služby a
naložení auta zavolal řidič do uvedeného servisu a ptal se, zda tam může
auto odvézt. Poté mi byl předán telefon, kdy mi servisní technik z daného
smluvního servisu sdělil, že si to mám odvézt do svého libovolného servisu,
že na to nemá kapacitu a možnosti.

Auto jsem tedy na základě tohoto sdělení nechal odtahovou službou odvézt do
servisu, ke kterému mám důvěru. Jedná se o Autooprava - Pavel Krejčík, Praha
- Hájek. Vzdálenost od místa nakládky byla do 50 km. Po složení auta mi
řidič asistenční služby naúčtoval 2 000 Kč. Odtah měl být zdarma v rámci
asistenčních služeb. Musel jsem tuto částku uhradit, a to i přes informaci
ze smluvního servisu, který nechtěl auto přijmout a tudíž jsem auto nechal
odvézt jinam než do tohoto smluvní servisu. Řidičem mi bylo sděleno, že se
jedná o manipulační poplatky. Během čekání na odtahovou službu jsem
kontaktoval Auto ESA, kde jsem je informoval o problému a dotazoval se na
správnost kroků. Byl jsem přepojen na reklamačního technika, pana Sedláčka.
Na dotaz o správném postupu při reklamaci mi bylo sděleno, že reklamační
technik nemá zájem auto vidět. Že převzetím zakoupeného vozu zákazníkem
jejich závazky pro ně končí a že záleží jen na mě, do kterého servisu auto dám. Že za skryté
vady neručí. Nicméně po dalším rozhovoru na téma nedávného data nákupu a
ujetí pouhých 1200km mi řekl, ať si to nechám opravit, zprávu s písemnou
žádostí co požaduji mu doručím a že se rozhodne, zda mi Auto ESA proplatí
opravu.


Návrh řešení:
V této chvíli je automobil v nesmluvním, neautorizovaném servisu u technika,
pana Krejčíka, ke kterému mám po mnoha dobrých zkušenostech absolutní důvěru
a čekám až zjistí důvod problému. Tento týden by měla být zjištěna a popsána
závada a poté by se mělo začít s opravou. Odhadovaná doba opravy automobilu
bude dle servisního technika cca 1 měsíc. Podle prvního ohledání vozu
servisním technikem bude cena za opravu minimálně 50 000,- Kč až 70 000,-
Kč, což opravdu není malá částka.

Vůz jsem si kupoval proto, abych s ním mohl jezdit a né proto, abych jej po
tak krátké době (17 dní) musel dávat do servisu a platit za opravu, která
bude minimálně 50 000,- Kč a auto bude nepojízdné minimálně měsíc. Při koupi
vozu je předpokladem, že vůz bude jezdit, když garantujete jeho prohlídku
před prodejem. Kdyby k něčemu podobnému došlo např. po roce od zakoupení
vozu, dalo by se to pochopit, ale né po 17 dnech, to zřejmě uznáte také!

Jakmile bude od technika popsána závada, doručím Vám ihned tento doklad, aby
mohla být reklamace brzy a kladně vyřízena. Budu požadovat náhradu za tuto
opravu.

Přiložen posudek odborného servisu: NE
Požadavek na proplacení nákladů spojených s předmětnou závadou: ANO, Výše
náhrady (Kč): min. 50 000,- Kč

============================================

Kontaktní údaje

Jméno: XXXXXXXXXX
Telefon: xxxxxxxxx
E-mail: xxxxxxxxxxx
Poznámka: Již při koupi vozu došlo k pochybení ze strany Auto ESA - když mi
Váš pracovník (myslím, že to byl pan Nikl) předával vůz, domluvil jsem se s
ním, že zadní SPZ musí být kratší, jelikož standardní by tam nebyla kam dát.
Řekl, že to zařídí, že je to samozřejmé. Druhý den jsem si pro SPZ přijel a
byly mi dány 2 standardní. Pan Nikl tam ten den nebyl a nikdo jiný nebyl
ochoten SPZ vyměnit za správný formát. Proto jsem ji musel na příslušný úřad
zajet sám, vystát frontu a nechat si vyhotovit nové SPZ. Cena za tuto změnu
byla 450,- Kč. Není to nijak závratná částka, ale tyto náklady by správně
měla nést také společnost Auto ESA. Z tohoto důvodu je také v tomto
formuláři uvedena již nová SPZ - z důvodu výměny špatného formátu za
správný formát.

Jelikož jsem během dne v práci a občas mimo dosah signálu na telefon, bude
formální věci týkající se reklamace vyřizovat Ing. Lenka Růžičková, která má
mou plnou moc. Odpověď a případné dotazy obracejte prosím na ní. E-mail:
Uživatelský avatar
flashdriver
**
Příspěvky: 242
Registrován: 31 črc 2009, 08:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Shanim motor Galĺoper 2,5 73KW Intercooler rok 2000

Příspěvek od flashdriver »

A REAKCE AUTOESA JE TADY

Autocentrum ESA a.s.
K Učilišti 170, Praha 10
IČO: 25627538
Zapsáno v OR u MS v Praze oddíl C, vložka 56060

Vážený pan
xxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

č.j.xxxxxxxxxx

Věc: Reklamace vozu Hyundai Galloper, VIN xxxxxxxxxxxxxxxxx

Vážený pane xxxxxx,

vůz Hyundai Galloper jste zakoupil jako použitý dne 28.7.2009 na základě kupní smlouvy xxxxxxxxxxx, jejíž nedílnou součástí je i Protokol o stavu vozu,/PSV/, se kterým jste byl v okamžiku prodeje prokazatelně seznámen, čímž byly splněny zákonné podmínky pro prodej použitého zboží, v tomto případě použitého vozu.

Stav tachometru 152 000 km.

Celkový technický stav vozu byl námi při prodeji ohodnocen stupněm 3, tedy stavem jako: stav špatný, tj. horší než střední, kdy provozní a užitné vlastnosti jsou podstatně ovlivněny.

Dne 19.8.2009 jste podal reklamaci pro vadu motoru.

Námi deklarovaný stav pohonné jednotky vozu v okamžiku jeho prodeje byl v PSV popsán jako opotřebovaný, hlučný a netěsný. Tedy s popsanými možnými závadami, ale jako funkční.

Odpovědnost prodávajícího věci použité za vady zjištěné po prodeji je upraveno §616 odst.1- 4 Obč. zákoníku. /Odpovědnost prodávajícího použitého zboží, tedy v našem případě použitého vozu, se řídí zákonnou úpravou, kde, mimo jiné stojí, že za vady zjištěné až po prodeji nese prodávající odpovědnost jen potud, pokud vada prokazatelně existuje na věci v okamžiku prodeje a kupující na ní nebyl prodávajícím upozorněn. Neodporuje –li to povaze věci. Za vady použitého zboží, které vzniknou až po převzetí zboží kupujícím, není možno uplatňovat zákonnou odpovědnost prodávajícího, jelikož by se jednalo o záruku za vady, která u použitého zboží neexistuje/.

K posouzení případné existence vad u složitějších použitých věcí, v našem případě tedy použitého vozu, slouží PSV, kde je stav vozu prodávajícím popsán a předmět koupě i po technické stránce specifikován. V poučení na str.3/3 PSV je napsáno, že zjištěné vady mohou být signalizací závad vážnějších, což kupující svým podpisem bere na vědomí a současně souhlasí i s další z toho plynoucích možností nutných oprav zakoupeného použitého vozu.

Z podání reklamace vyplývá, že k závadě došlo až po převzetí vozu a nájezdu cca dalších 1200 km.
Dotazem z naší strany u Vámi zvoleného servisu p. Krejčíka a popisu závady z jeho strany bylo zjištěno, že se jedná o utrženou ojnici a proražení bloku motoru. Dle společného posouzení A-ESA a p. Krejčíka jsme stanovili příčinu závady v únavě materiálu dotčené součástky motoru. Dokonce bylo ze strany p. Krejčíka potvrzeno, že příčinou závady nebylo nasátí chladícího média z okruhu chlazení motoru, kupříkladu následkem prasklé hlavy motoru, případně těsnění pod hlavou motoru. Chlazení motoru v okamžiku závady bylo v pořádku a nebyl vykázán únik kapaliny.

Jelikož z povahy závady plyne, že tato nemohla být na voze v okamžiku jeho převzetí Vaší osobou, / odporuje to povaze věci – motor vozu by vykazoval stejnou závadu jako v současné době – byl by tudíž nefunkční – prodávající tedy o vadě nevěděl a nemohl vědět/, dále v souběhu, že k reklamování vady došlo až po ujetí cca 1200km od převzetí vozu, nemůžu tedy uznat Vámi podanou reklamaci jako oprávněnou.


Podávám Vám tuto zprávu a za společnost Autocentrum ESA a.s. jsem s pozdravem,



V Praze dne 19.8.2009 Jiří Sedláček
Vedoucí reklamačního oddělení
Uživatelský avatar
flashdriver
**
Příspěvky: 242
Registrován: 31 črc 2009, 08:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Shanim motor Galĺoper 2,5 73KW Intercooler rok 2000

Příspěvek od flashdriver »

Timto se vsem omlouvam ze jsem lehce zaspamoval, ale davam to sem pro ostatni, jak snadno si mohou nabehnout.
Uživatelský avatar
Engineer
Moderátor
Příspěvky: 3306
Registrován: 22 lis 2006, 22:15
Bydliště: Bratislava

Re: Shanim motor Galĺoper 2,5 73KW Intercooler rok 2000

Příspěvek od Engineer »

:shock: Ty vole....

A o tomto co ti pisu ta upovedomili o tzv PSV :?:
Celkový technický stav vozu byl námi při prodeji ohodnocen stupněm 3, tedy stavem jako: stav špatný, tj. horší než střední, kdy provozní a užitné vlastnosti jsou podstatně ovlivněny.
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Uživatelský avatar
dantasik
**
Příspěvky: 468
Registrován: 07 říj 2007, 16:44
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Shanim motor Galĺoper 2,5 73KW Intercooler rok 2000

Příspěvek od dantasik »

Zkusil bych zajit za pravnikem, obcas si lidi vymysli i to co neni pravda, zkusil bych to pres pravniho zastupce jestli on stim neumi neco udelat...
Mitsubishi Evolution X 2009/02
Hyundai Sonata 2.0CRDi 16V 2006/10
Uživatelský avatar
R.e.d.m.a.n.
**
Příspěvky: 480
Registrován: 20 úno 2009, 16:07
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Re: Shanim motor Galĺoper 2,5 73KW Intercooler rok 2000

Příspěvek od R.e.d.m.a.n. »

tvl to sou dobry svine no hlavne ze tyhle velky bazary nejvic slibujo kvalitu puvod dlouhodoby zaruky na vraceni penez oparvy a tak a tak aby prodali a pak takhle s clovekem vyje....ou njn maj prachy tak uz na to serou je jim jasny ze je zalovat te vyde draz nez to opravit taky sem chtel koupit auuto u AAA a le hodne lidi mi to vymlouvalo ze to sou nejvetsi smejdi
/-/Yundai Accent 1997 , třídvéřko , 1.3i 12 ventil , tmavě červený , uz to valim přes 205 000
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Shanim motor Galĺoper 2,5 73KW Intercooler rok 2000

Příspěvek od Hardcam »

Prvne si projdi vsechny dokumenty, ktere jsi podepsal. Byl jsi na pobocce seznamen s tim, jak oni hodnoti vuz ve svych dokumentech? Napr. Stepanek Auto, kde jsem kupoval Getze, mi dal vsechny jejich dokuemnty k dispozici a byl jsem seznamen s prijimacim protokolem a vedel jsem do cehu jdu, vcetne toho, na co mam narok. Pokud bych vedel, ze stav vozidla je dobry nebo snad horsi, vuz bych si z bazaru nikdy neodvezl. Posledni dobou se rozmaha jeste jeden velmi zajimavy trend v kupnich smlouvach - je jim veta: "Vec prodavam tak, jak stoji a lezi"....tedy, at je to 4 roky nebo 25 let stary auto, po predchozim majiteli nevymuzes ani vyndru. Leda bys dobre znal zakony a nasel nejaky zpusob. Porad se s pravnikem, zda nejaky zpusob existuje. Ale aby Te ten pravnik nestal vic, nez oprava.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
flashdriver
**
Příspěvky: 242
Registrován: 31 črc 2009, 08:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Shanim motor Galĺoper 2,5 73KW Intercooler rok 2000

Příspěvek od flashdriver »

Ale jo, oni to maji dobre osefovane. Doptaval jsem se na par nejasnosti a nakukal mi do hlavy takove blbosti, ze jsem to vzdal. Napriklad v PSV je uvedeno praskle celni sklo, hledali jsme jakekoli poskozeni a nebylo. Pry je to bezny postup u ojetych aut, tak to zaskrtavaji automaticky a tak to bylo se vsim. Auto jsem chtel, tak ho ted mam. Pravnik, soudni znalec, vyzkumak, auto bude rok stat a skonci to na unave materialu za coz bazar nemohl a vydaje zaplatim stejne ja. To to za ty prachy radeji zvednu. Njn, to je muj zivot, ja si koupit trpaslika, tak nez ho dovezu domu, vyroste ze se mi nevejde do baraku. :-) ja jen aby ostatni vedeli co se muze stat. Aspon ze jsem se nerozbil ja, v kilu na D1 se zablokovali kola, jeste ze zadek, i tak jsem mel co delat to ukocirovat. Prvne jsem myslel ze mi praskla pneu. Zitra se vracim z dovolene, tak snad budu chytrejsi co a jak, zatim ma 50 000 zalohu, dobre je ze zatim nevolal o navyseni, snad uz na tom zacal makat
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Shanim motor Galĺoper 2,5 73KW Intercooler rok 2000

Příspěvek od Hardcam »

Pokud bylo neco na papire v rozporu s viditelnym stavem auta, vubec jsi do toho nemel jit a pockat na jineho Galla. Jsou chytri, na podobny levarny (lepe receno klicky) zamestnava AAA a Auto Esa desitky lidi, je prakticky nemoznynad nimi vyhrat a jedine, v co muze zakaznik doufat, je to, ze mu auto bude jezdit...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Odpovědět

Zpět na „GALLOPER“