Zdravím,
nějak mi unikla část kapaliny ze sklonoměru - máte někdo zkušenosti s opravu, nebo tušení co je v něm vlastně za kapalinu?
Dík
Sklonoměr
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sklonoměr
ahoj
to vůbec netuším jak se to mohlo stát
s tímhle ti neporadím...bohužel
to vůbec netuším jak se to mohlo stát
s tímhle ti neporadím...bohužel
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
Re: Sklonoměr
Neni v tom nejaky olej ?
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sklonoměr
..to nevím...zkoušet to raděj nijak nebudu..optám se jinde
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
Re: Sklonoměr
jaká je tam origo těžko říct, ale můžeš ji zkusit nahradit silikonovým olejem, v tom by to mělo běhat taky v pohodě, jen zvolit nějakou rozumnou hustotu
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Sklonoměr
jak se to stalo - na palubku pražilo slunce, asi tam taky byla nějaká vada materiálu.
ta tekutina bude fakt nějaký druh oleje, nechává to mastnej flek. uvidím co s tím, nakonec je to jen "kosmetika". až se k tomu dostanu, dám vědět.
ta tekutina bude fakt nějaký druh oleje, nechává to mastnej flek. uvidím co s tím, nakonec je to jen "kosmetika". až se k tomu dostanu, dám vědět.
Re: Sklonoměr
Ahoj
tak jsem dopadl podobně, mastná palubka a sklonoměr prázdnej. Nezjistil jste někdo co v tom je nebo čím to nahradit?
tak jsem dopadl podobně, mastná palubka a sklonoměr prázdnej. Nezjistil jste někdo co v tom je nebo čím to nahradit?
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 05 pro 2016, 09:25
Re: Sklonoměr
Ahoj nevím jestli je to ještě aktuální, možná to máte už opravené. Nebo už máte jiný auta ). Ale tak radši to napíšu pro případný nový zájemce co bude hledat odpověď.
Oprava je velmi jednoduchá. Vyndat náklonoměr se nechá taky snadno. Ta hlavní kaplička se sundá pomocí dvou šroubů, odpojit konektor od přívodu eletriky. Pak sundat přední plastovej deklík náklonoměru a pár dalších šroubů co drží celou tu jednotku s budíkama. Je to fakt intuitivní, udělá blbec.
Samotnej náklonoměr -je potřeba nejdřív zjistit kde to teče a vyspravit. Co jsem tak vygooglil a mam s tím i vlastní zklušenost, tak většinou to teče na zadní stěně náklonoměru, která je tvořená takovým měkkým plastem. Já ho tam nechal a zatmelil jsem celou tu plochu lepidlem na lodě co jsem měl doma. Pružnej tmel, něco jako silikon, ale nedegraduje časem a hlavně je to lepidlo, takže to fakt drží. Následný plnění se provádí horním otvorem. Je to to místo, který je uplně nejvýš když se náklonoměr postaví do roviny. Je to i vidět, že se to tamtudy leje. Je to zakápnutý takovou hnědnou hmotou, aby to neteklo - logicky. Tu je třeba oškrábat a dolití opět zalepit - třeba tím tmelem na lodě. Jako plnící kapalina se používá Glycerin. Je to mastný, čirý a má větší hustotu, než různý lihy a pod. Právě kvůli tý hustotě se to tam dává, aby se to moc nekvedlalo při změně náklonu, ale šlo to plynule. Koupíte v lékárně. Je dobrý zajít do lékárny tak o den dřív, než budete provádět plnění, protože třeba já jsem čekal den než mi to namíchají. Nevím proč, ale tak to bylo . Pak už vše jen seskládat a jupí. Práci zdar.
Oprava je velmi jednoduchá. Vyndat náklonoměr se nechá taky snadno. Ta hlavní kaplička se sundá pomocí dvou šroubů, odpojit konektor od přívodu eletriky. Pak sundat přední plastovej deklík náklonoměru a pár dalších šroubů co drží celou tu jednotku s budíkama. Je to fakt intuitivní, udělá blbec.
Samotnej náklonoměr -je potřeba nejdřív zjistit kde to teče a vyspravit. Co jsem tak vygooglil a mam s tím i vlastní zklušenost, tak většinou to teče na zadní stěně náklonoměru, která je tvořená takovým měkkým plastem. Já ho tam nechal a zatmelil jsem celou tu plochu lepidlem na lodě co jsem měl doma. Pružnej tmel, něco jako silikon, ale nedegraduje časem a hlavně je to lepidlo, takže to fakt drží. Následný plnění se provádí horním otvorem. Je to to místo, který je uplně nejvýš když se náklonoměr postaví do roviny. Je to i vidět, že se to tamtudy leje. Je to zakápnutý takovou hnědnou hmotou, aby to neteklo - logicky. Tu je třeba oškrábat a dolití opět zalepit - třeba tím tmelem na lodě. Jako plnící kapalina se používá Glycerin. Je to mastný, čirý a má větší hustotu, než různý lihy a pod. Právě kvůli tý hustotě se to tam dává, aby se to moc nekvedlalo při změně náklonu, ale šlo to plynule. Koupíte v lékárně. Je dobrý zajít do lékárny tak o den dřív, než budete provádět plnění, protože třeba já jsem čekal den než mi to namíchají. Nevím proč, ale tak to bylo . Pak už vše jen seskládat a jupí. Práci zdar.