Digitální teploměr
Moderátor: Moderátoři
Re: Digitální teploměr
Tak tady přikládám fota mého teploměru.
- Přílohy
-
- P1090086_1.jpg (102.45 KiB) Zobrazeno 2090 x
-
- P1090085_1.jpg (95.58 KiB) Zobrazeno 2090 x
Nyní: Hyundai Matrix 1.6/103HP , r.v. 2004...jezdí...,
Bylo:
Opel Astra F 1.6/75HP 3dv, r.v. 1998, stále jezdí :-)
Fiat UNO 1.5/75HP, r.v. 1986, asi ve šrotu
Bylo:
Opel Astra F 1.6/75HP 3dv, r.v. 1998, stále jezdí :-)
Fiat UNO 1.5/75HP, r.v. 1986, asi ve šrotu
- Reklama
Re: Digitální teploměr
díky ross(077)i , mrknu tam
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Digitální teploměr
Jen jsem tak brouzdal po inzerátech a našel jsem, že i některý matrix měl z výroby teploměr asi venkovní teploty. Co by to asi znamenalo o proti naší standartní verzi bez dodělat do palubáku. A kdyby ještě někdo uměl "odblokovat" zobrazování měření spotřeby tak by to bylo supééér.
- Přílohy
-
- teploměr v matrixu.jpg (35.73 KiB) Zobrazeno 4469 x
Nyní: Hyundai Matrix 1.6/103HP , r.v. 2004...jezdí...,
Bylo:
Opel Astra F 1.6/75HP 3dv, r.v. 1998, stále jezdí :-)
Fiat UNO 1.5/75HP, r.v. 1986, asi ve šrotu
Bylo:
Opel Astra F 1.6/75HP 3dv, r.v. 1998, stále jezdí :-)
Fiat UNO 1.5/75HP, r.v. 1986, asi ve šrotu
Re: Digitální teploměr
Tak opět řeším ten teploměr a pořád mě není jasné kudy dostat ven čidlo.
Libí se mě umístění nad zpětné zrcátko, pod polstrem to asi dostanu kamkoliv, ale nevím jak to dostat ven.
Napájení si myslím, že by pod tím stropním polstrem taky mohlo vést, když tam je světlo, takže to by bylo řešitelné, akorát teda nevím jak na to čidlo...
Libí se mě umístění nad zpětné zrcátko, pod polstrem to asi dostanu kamkoliv, ale nevím jak to dostat ven.
Napájení si myslím, že by pod tím stropním polstrem taky mohlo vést, když tam je světlo, takže to by bylo řešitelné, akorát teda nevím jak na to čidlo...
Matrix Premium 1,6, 2/2008
Re: Digitální teploměr
Tento teploměr mají v Globusu za 200Kč. Ten první s modrým podsvícením!
Hyundai Matrix 1,5Crdi 2010+Volvo V 70 D5 2004
Re: Digitální teploměr
Nechci nikomu kazit radost , ale také jsem o teploměru uvažoval, zejména kvůli venkovní teplotě-identifikaci nebezpečí námrazy, a doplňkově vnitřní teplotu. Koupil jsem v jakési akci někde v supermarketu takovou klasickou černou nudli od Filsonu, ale to samé prodává pod různými značkami kde kdo, a doma jsem si chtěl jen tak cvičně vyzkoušet, jak že to vlastně měří přesně. Zázraky jsem nečekal, ale když jsem zjistil porovnáním s různými pokojovými teploměry rozptyl snad něco jako plus minus 3 stupně Celsia nebo i víc, už si to přesně nepamatuji, (jasně, to není laboratorní cejchování ), tak mě to nějak přešlo, teploměr doma leží, klidně ho někomu věnuji, mně to nestálo za montáž .
Pokud jde o čidlo, někde se to tady řešilo, snad u jiného typu než Matrixe, dává se na interiérový filtr pod kastlíkem u spolujezdce, kam fouká studený vzduch "zvenku", nebo, o tom jsem původně uvažoval já, by se asi dalo protáhnout do podběhu. Jak jsem psal, nakonec jsem to neřešil, ale podobně jsem do motorového prostoru protahoval dráty od dodělávaných denních světel- odstrojit plasty vlevo od řidiče, nějaký přiměřeně tenký, dlouhý a současně ne úplně měkký drát, na jeho konec provázek, drátem zkoušet cestu, až proleze do motorového prostoru, vytáhnout aby druhý konec provázku zůstal v kabině, navázat čidlo s drátem od teploměru a decentně popotahovat, až vyleze na druhé straně, snad by to mělo jít bez odstřižení čidla a jeho znovunaletování na dráty od teploměru, i když vzhledem k výše uvedené přesnosti by asi i to naletování ničemu nevadilo .
Pokud jde o čidlo, někde se to tady řešilo, snad u jiného typu než Matrixe, dává se na interiérový filtr pod kastlíkem u spolujezdce, kam fouká studený vzduch "zvenku", nebo, o tom jsem původně uvažoval já, by se asi dalo protáhnout do podběhu. Jak jsem psal, nakonec jsem to neřešil, ale podobně jsem do motorového prostoru protahoval dráty od dodělávaných denních světel- odstrojit plasty vlevo od řidiče, nějaký přiměřeně tenký, dlouhý a současně ne úplně měkký drát, na jeho konec provázek, drátem zkoušet cestu, až proleze do motorového prostoru, vytáhnout aby druhý konec provázku zůstal v kabině, navázat čidlo s drátem od teploměru a decentně popotahovat, až vyleze na druhé straně, snad by to mělo jít bez odstřižení čidla a jeho znovunaletování na dráty od teploměru, i když vzhledem k výše uvedené přesnosti by asi i to naletování ničemu nevadilo .
Matrix 1,5 CRDi VGT