pomoc jede na tri valce
Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři
pomoc jede na tri valce
zdravim, mam hyundai S cupe 93 a studene to jede na 4 valce po zahrati na 3 válce. Co tomu muze byt??? Hlava tesneni ci neco jineho??? Kdo poradi ci pomuze???
- Reklama
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Co křičíš o pomoc Fóbie maj taky jen 3 válce a jak si ten verk pochvalují. Tráboš dva-a jak lítají. A Velorex jeden........-tak jich tam máš zatím dost.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
cawes, kamarat mal tiež taky problem, nevedeli sme čo to mohlo byť, skúšali sme všetko (rozdelovač, kabely, snímač otačok kliky....), a mal tam dost drahe sviečky, takže bol isty že tam zavada neni a jejda bola . Jedna bola tak prasknuta že to sa skoro ani nedalo poznať len tak okom, vymenil ich za nejake šmejdi a hľa už šiel motor na štyri valce (taka obyčajna prkotina)
Taká je moja skusenosť
Tiež sme si mysleli, že bude asi hlava prasknuta, našťastie nie, to by bolo zas vyhadzovania penazí a prace
Taká je moja skusenosť
Tiež sme si mysleli, že bude asi hlava prasknuta, našťastie nie, to by bolo zas vyhadzovania penazí a prace
.....tak asi najlepšie, bude ked nechceš minať peniaze, sprav to ako my sme pravili. Keď poznaš alebo maš kamarata čo ma dalšie scoupe(plne funkčné) , zavolaj si ho a pomali vymieňajte veci (kabeli, rozdelovač.......) kým nezistíš čo to asi spôsobuje. Ked nič nebude pomahať priklaňal by som sa už aj k tej prasknutej hlave . Prajem veľa úspechov
...a ozvi sa čo to bolo , ked to bude spravené
...a ozvi sa čo to bolo , ked to bude spravené
nemyslim ze hlava...spis zapalovani, nebo ventil (coz je hlava:)) Ale priklanim se k tomu zapalovani, svicka v haji (zkontrolovat jak vypada v porovnani s ostatnima), rozdelovac s napecenejma krustama, kabel v haji, vstrik (zasvinena tryska)...rikam, spis elektrika
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
No,jak tak koukám,tak jste vystříleli broky!!
No chtělo by to změřit kompresi za tepla,který válec to dělá,se jinak výsledku nedohledáte!!
Pravděpodobně zapalování bude vpořádku ,když to zastudena chytí!! Vypadá to na strátu komprese!!
Buď hlava je prasklá nebo nějaký ventil zlobí ,při provozní teplotě nedostatečně zavírá nebo zůstává pootevřený!!Ale každopádně bude muset jít hlava dolů!!!
Ps může být také nakoplý nějaký ventil,bude možná ohnutý v krčku!!
Za studena může sedět docela dobře,ale poohřátí se může více ohnout,vznikne vetší mezera na sedle a je to v pytli!! Ale jak říkám
hlava bude muset jít bezpodmínečně dolů!!
No chtělo by to změřit kompresi za tepla,který válec to dělá,se jinak výsledku nedohledáte!!
Pravděpodobně zapalování bude vpořádku ,když to zastudena chytí!! Vypadá to na strátu komprese!!
Buď hlava je prasklá nebo nějaký ventil zlobí ,při provozní teplotě nedostatečně zavírá nebo zůstává pootevřený!!Ale každopádně bude muset jít hlava dolů!!!
Ps může být také nakoplý nějaký ventil,bude možná ohnutý v krčku!!
Za studena může sedět docela dobře,ale poohřátí se může více ohnout,vznikne vetší mezera na sedle a je to v pytli!! Ale jak říkám
hlava bude muset jít bezpodmínečně dolů!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
problém
1. Elektrika
až potom mechanický problém. Auto má moc málo najeto na nějaké závady v motoru.
Chlapi jestli soutěžíte o největšího a nejblbějšího smajlíka, vykašlete se nato.Skutečně to jen unavuje, přes půl obrazovky cypovina, pokud nevíte co říct, nebo čím přispět do fóra, méně bývá občas více.
Rade622
až potom mechanický problém. Auto má moc málo najeto na nějaké závady v motoru.
Chlapi jestli soutěžíte o největšího a nejblbějšího smajlíka, vykašlete se nato.Skutečně to jen unavuje, přes půl obrazovky cypovina, pokud nevíte co říct, nebo čím přispět do fóra, méně bývá občas více.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Pro Ivana
A kdy jindy se měří komprese / tlak válců / než na motoru zahřátém na provozní teplotu?
Rade622
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Re: Pro Ivana
Jako Já nevím o co Ti pořád jde ,fakt nechápu!!!rade622 píše:A kdy jindy se měří komprese / tlak válců / než na motoru zahřátém na provozní teplotu?
Rade622
Komprese válců se měří jak za studena tak i za tepla!!
To samé je s ventilama některé se štelují za tepla a některé za studena,nevím čemu se divíš!!!
P.s Já jsem si to nevymyslel,to vymysleli jiní,ne Já!!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Nebo že by pístní kroužky - prasklé, zapečené ???????ivan píše:No,jak tak koukám,tak jste vystříleli broky!!
No chtělo by to změřit kompresi za tepla,který válec to dělá,se jinak výsledku nedohledáte!!
Pravděpodobně zapalování bude vpořádku ,když to zastudena chytí!! Vypadá to na strátu komprese!!
Buď hlava je prasklá nebo nějaký ventil zlobí ,při provozní teplotě nedostatečně zavírá nebo zůstává pootevřený!!Ale každopádně bude muset jít hlava dolů!!!
Ps může být také nakoplý nějaký ventil,bude možná ohnutý v krčku!!
Za studena může sedět docela dobře,ale poohřátí se může více ohnout,vznikne vetší mezera na sedle a je to v pytli!! Ale jak říkám
hlava bude muset jít bezpodmínečně dolů!!
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
komprese
Teda já nevím ale komprese se měří vždy za tepla.Proč? Motor se přece zahřeje, a pak teprve pracuje ve správných podmínkách, vymezí se vůle. Měřit kompresi za studena to je vtip, ne? Nebo je to u eskimáků, tam se motory zas tak nezahřejí, že jo. Štelování ventilů sem prosímtě nepleť, to s tím nemá nic společného. Tam je dané vše předpisem výrobce. Motor, který nemá tlak za studena, ho většinou nemá ani za tepla, snad jen s výjimkou SR 71 Blackbird. Ale to nedělal Hyundai. Pokud při zahřátí motoru přestane pálit jeden válec protože neotvírá ventil, víš, jaké rány by to muselo dávat? Co ty chudery zdvihátka? A hydroštely? Ohnutý v krčku? A při normální teplotě se srovná? Myslím, že lépe je trochu méně strašit. Spíš popiš, co by mu dělala ta prasklá hlava, únik kapaliny atd. Chudák kluk nebude vědět co si z toho vybrat.Jinými slovy, veď ho tak, aby určil závadu podle tvých pokynů sám. Pokus se. Výkřik - hlava musí bezpodmínečně dolů, je až to uplně poslední co mu můžeš poradit.
Rade622
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.