pomoc jede na tri valce

1991 - 1995

Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři

alpina.b6
*
Příspěvky: 54
Registrován: 05 bře 2006, 13:25

pomoc jede na tri valce

Příspěvek od alpina.b6 »

zdravim, mam hyundai S cupe 93 a studene to jede na 4 valce po zahrati na 3 válce. Co tomu muze byt??? Hlava tesneni ci neco jineho??? Kdo poradi ci pomuze???
Reklama
 

Janjan
**
Příspěvky: 186
Registrován: 29 pro 2005, 20:53
Bydliště: Třinec

Příspěvek od Janjan »

U mně to vyřešila výměna kabelů ke svíčkám.
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4506
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

Co křičíš o pomoc :?: Fóbie maj taky jen 3 válce a jak si ten verk pochvalují. 8) Tráboš dva-a jak lítají. :shock: A Velorex jeden........-tak jich tam máš zatím dost. :lol:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Felotron

Příspěvek od Felotron »

Rade 622: Cypovina smazana :)
Naposledy upravil(a) Felotron dne 05 kvě 2006, 10:50, celkem upraveno 2 x.
Shelby_Nr

Příspěvek od Shelby_Nr »

cawes, kamarat mal tiež taky problem, nevedeli sme čo to mohlo byť, skúšali sme všetko (rozdelovač, kabely, snímač otačok kliky....), a mal tam dost drahe sviečky, takže bol isty že tam zavada neni a jejda bola :shock: . Jedna bola tak prasknuta že to sa skoro ani nedalo poznať len tak okom, vymenil ich za nejake šmejdi a hľa už šiel motor na štyri valce :P (taka obyčajna prkotina)
Taká je moja skusenosť 8)
Tiež sme si mysleli, že bude asi hlava prasknuta, našťastie nie, to by bolo zas vyhadzovania penazí :? a prace :twisted:
alpina.b6
*
Příspěvky: 54
Registrován: 05 bře 2006, 13:25

ja

Příspěvek od alpina.b6 »

no tozní moc hezky ale svicky nove se tam uz pry skousely jsou na aute nove svice a porad to dela to same, po ZAHRATI jede na tri valce.
Shelby_Nr

Příspěvek od Shelby_Nr »

.....tak asi najlepšie, bude ked nechceš minať peniaze, sprav to ako my sme pravili. Keď poznaš alebo maš kamarata čo ma dalšie scoupe(plne funkčné) :wink: , zavolaj si ho a pomali vymieňajte veci (kabeli, rozdelovač.......) kým nezistíš čo to asi spôsobuje. Ked nič nebude pomahať priklaňal by som sa už aj k tej prasknutej hlave :evil: . Prajem veľa úspechov 8)
...a ozvi sa čo to bolo :) , ked to bude spravené
Uživatelský avatar
ryba
***
Příspěvky: 955
Registrován: 15 pro 2005, 08:20
Bydliště: HK

Příspěvek od ryba »

nemyslim ze hlava...spis zapalovani, nebo ventil (coz je hlava:)) Ale priklanim se k tomu zapalovani, svicka v haji (zkontrolovat jak vypada v porovnani s ostatnima), rozdelovac s napecenejma krustama, kabel v haji, vstrik (zasvinena tryska)...rikam, spis elektrika
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2284
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

No,jak tak koukám,tak jste vystříleli broky!! :D
No chtělo by to změřit kompresi za tepla,který válec to dělá,se jinak výsledku nedohledáte!! :o
Pravděpodobně zapalování bude vpořádku ,když to zastudena chytí!! :wink: Vypadá to na strátu komprese!! :cry:
Buď hlava je prasklá nebo nějaký ventil zlobí ,při provozní teplotě nedostatečně zavírá nebo zůstává pootevřený!!Ale každopádně bude muset jít hlava dolů!!! :cry: :wink:
Ps může být také nakoplý nějaký ventil,bude možná ohnutý v krčku!!
Za studena může sedět docela dobře,ale poohřátí se může více ohnout,vznikne vetší mezera na sedle a je to v pytli!! :cry: Ale jak říkám
hlava bude muset jít bezpodmínečně dolů!! :?
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
black_sheep

Příspěvek od black_sheep »

resil bych nejdriv zapalovani a pokud bude vsecko okay (osvedcilo se mi tez prehazovani dilu mezi funkcnim a nefunkcnim scoupe) tak pak bych teprve hledal problemy co popisuje ivanek :wink:
rade622
***
Příspěvky: 980
Registrován: 08 črc 2005, 21:26
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

problém

Příspěvek od rade622 »

1. Elektrika
až potom mechanický problém. Auto má moc málo najeto na nějaké závady v motoru.
Chlapi jestli soutěžíte o největšího a nejblbějšího smajlíka, vykašlete se nato.Skutečně to jen unavuje, přes půl obrazovky cypovina, pokud nevíte co říct, nebo čím přispět do fóra, méně bývá občas více.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
rade622
***
Příspěvky: 980
Registrován: 08 črc 2005, 21:26
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Pro Ivana

Příspěvek od rade622 »

A kdy jindy se měří komprese / tlak válců / než na motoru zahřátém na provozní teplotu?
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2284
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Re: Pro Ivana

Příspěvek od ivan »

rade622 píše:A kdy jindy se měří komprese / tlak válců / než na motoru zahřátém na provozní teplotu?
Rade622
Jako Já nevím o co Ti pořád jde :roll: ,fakt nechápu!!!
Komprese válců se měří jak za studena tak i za tepla!!
To samé je s ventilama některé se štelují za tepla a některé za studena,nevím čemu se divíš!!! :o
P.s Já jsem si to nevymyslel,to vymysleli jiní,ne Já!!! :!:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Uživatelský avatar
Hanz
****
Příspěvky: 1390
Registrován: 24 pro 2005, 16:11
Bydliště: picava, mladoboleslafsko

Příspěvek od Hanz »

ivan píše:No,jak tak koukám,tak jste vystříleli broky!! :D
No chtělo by to změřit kompresi za tepla,který válec to dělá,se jinak výsledku nedohledáte!! :o
Pravděpodobně zapalování bude vpořádku ,když to zastudena chytí!! :wink: Vypadá to na strátu komprese!! :cry:
Buď hlava je prasklá nebo nějaký ventil zlobí ,při provozní teplotě nedostatečně zavírá nebo zůstává pootevřený!!Ale každopádně bude muset jít hlava dolů!!! :cry: :wink:
Ps může být také nakoplý nějaký ventil,bude možná ohnutý v krčku!!
Za studena může sedět docela dobře,ale poohřátí se může více ohnout,vznikne vetší mezera na sedle a je to v pytli!! :cry: Ale jak říkám
hlava bude muset jít bezpodmínečně dolů!! :?
Nebo že by pístní kroužky - prasklé, zapečené ??????? :cry: :cry:
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
rade622
***
Příspěvky: 980
Registrován: 08 črc 2005, 21:26
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

komprese

Příspěvek od rade622 »

Teda já nevím ale komprese se měří vždy za tepla.Proč? Motor se přece zahřeje, a pak teprve pracuje ve správných podmínkách, vymezí se vůle. Měřit kompresi za studena to je vtip, ne? Nebo je to u eskimáků, tam se motory zas tak nezahřejí, že jo. Štelování ventilů sem prosímtě nepleť, to s tím nemá nic společného. Tam je dané vše předpisem výrobce. Motor, který nemá tlak za studena, ho většinou nemá ani za tepla, snad jen s výjimkou SR 71 Blackbird. Ale to nedělal Hyundai. Pokud při zahřátí motoru přestane pálit jeden válec protože neotvírá ventil, víš, jaké rány by to muselo dávat? Co ty chudery zdvihátka? A hydroštely? Ohnutý v krčku? A při normální teplotě se srovná? Myslím, že lépe je trochu méně strašit. Spíš popiš, co by mu dělala ta prasklá hlava, únik kapaliny atd. Chudák kluk nebude vědět co si z toho vybrat.Jinými slovy, veď ho tak, aby určil závadu podle tvých pokynů sám. Pokus se. Výkřik - hlava musí bezpodmínečně dolů, je až to uplně poslední co mu můžeš poradit.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Odpovědět

Zpět na „S-COUPE“