Nezapojený konektor v motoru

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Rybář
*****
Příspěvky: 1615
Registrován: 23 bře 2008, 15:29
Bydliště: Praha

Nezapojený konektor v motoru

Příspěvek od Rybář »

Ahoj, vzhledem k tomu, jak se teď vrtám v motoru kvůli tomu cukání, tak jsem narazil na odpojený konektor viz. foto. Může mi někdo poradit, kam to zapojit? Nebo to tam je pro něco, čím moje auto není vybaveno? Dík (konektor vypadá, že někde zapojený byl-ještě je vevnitř nějaká lepící hmota, ale nikde nevidím místo, kam by se dal napojit)
Přílohy
29-09-09_0937.jpg
29-09-09_0937.jpg (61.46 KiB) Zobrazeno 1961 x
29-09-09_0936.jpg
29-09-09_0936.jpg (73.15 KiB) Zobrazeno 1961 x
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Reklama
 

Uživatelský avatar
Lhoty
Moderátor
Příspěvky: 1197
Registrován: 02 říj 2007, 10:32
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nezapojený konektor v motoru

Příspěvek od Lhoty »

taky mi tam visí nezapojen...
Lantra 1.8 J2 Wagon 1996
4 x Trabant 601 1970 - 1991
Uživatelský avatar
zahyx
Moderátor
Příspěvky: 2129
Registrován: 12 črc 2005, 12:51
Bydliště: City Pce
Kontaktovat uživatele:

Re: Nezapojený konektor v motoru

Příspěvek od zahyx »

u me je ten jednozilovej myslim hlida jestli nejosu spatny kabeli ke svickam mam to hned u nich ale nejsme si jistej
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně

věrný značce :hyu: :!:
Uživatelský avatar
Rybář
*****
Příspěvky: 1615
Registrován: 23 bře 2008, 15:29
Bydliště: Praha

Re: Nezapojený konektor v motoru

Příspěvek od Rybář »

Tak to se mi ulevilo, asi je to v normě. Ale k čemu to tam je? :-k
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Uživatelský avatar
Rybář
*****
Příspěvky: 1615
Registrován: 23 bře 2008, 15:29
Bydliště: Praha

Re: Nezapojený konektor v motoru

Příspěvek od Rybář »

zahyx píše:u me je ten jednozilovej myslim hlida jestli nejosu spatny kabeli ke svickam mam to hned u nich ale nejsme si jistej
Nevím, jestli to má Elantra stejné :(
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Uživatelský avatar
zahyx
Moderátor
Příspěvky: 2129
Registrován: 12 črc 2005, 12:51
Bydliště: City Pce
Kontaktovat uživatele:

Re: Nezapojený konektor v motoru

Příspěvek od zahyx »

v podstate kdyz jsem to koumal jakej je rozdil mezi lantra 98 a elantrou 2002 v motorovem prostoru moc rozdilu neni ale jsou tam nepatrne
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně

věrný značce :hyu: :!:
Uživatelský avatar
Rybář
*****
Příspěvky: 1615
Registrován: 23 bře 2008, 15:29
Bydliště: Praha

Re: Nezapojený konektor v motoru

Příspěvek od Rybář »

zahyx píše:u me je ten jednozilovej myslim hlida jestli nejosu spatny kabeli ke svickam mam to hned u nich ale nejsme si jistej
A mohl bych Tě poprosit, až budeš u auta, aby ses na to kouknul? Zajímalo by mě, kde to přesně je. Jestli přímo u rozdělovače nebo někde dál... Mně se právě zdá, že to čidlo už je "jetý", že někde zapojený bylo. A kdyby to byla kontrola zap. kabelů (ty moje jsou fakt humus), tak bych se ani nedivil, že ho někdo odpojil,
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Uživatelský avatar
Rybář
*****
Příspěvky: 1615
Registrován: 23 bře 2008, 15:29
Bydliště: Praha

Re: Nezapojený konektor v motoru

Příspěvek od Rybář »

Tak co, neporadí ještě někdo? Koukněte se do toho motoru, prosím. Moc by mě zajímalo, jestli to tam máme všichni...
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Uživatelský avatar
Jam
**
Příspěvky: 253
Registrován: 21 bře 2008, 11:26
Bydliště: Olomouc

Re: Nezapojený konektor v motoru

Příspěvek od Jam »

Mám to tam taky, nezapojený a v okruhu 20cm není nic, kam by to šlo připojit. Kontrola kvality zapalovacích kabelů je jaksi sci-fi, jak by se to asi kontrolovalo? Nepátral jsem po tom, ale asi to bude pro nouzový (servisní) zapínání palivovýho čerpadla
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Uživatelský avatar
Rybář
*****
Příspěvky: 1615
Registrován: 23 bře 2008, 15:29
Bydliště: Praha

Re: Nezapojený konektor v motoru

Příspěvek od Rybář »

Ok, tak děkuju všem moc za rady :wink:
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Nezapojený konektor v motoru

Příspěvek od black_sheep »

jj presne tak. tohle slouzi k pripojeni cerpadla v pripade diagnostiky napr. takze v klidu nezapojeny to maj vsici :)
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Nezapojený konektor v motoru

Příspěvek od mirpie »

a to jde přímo na čerpadlo? to by pak imobilizér byl naprd, pokud si na tohle zloděj připojí 12V....
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
zahyx
Moderátor
Příspěvky: 2129
Registrován: 12 črc 2005, 12:51
Bydliště: City Pce
Kontaktovat uživatele:

Re: Nezapojený konektor v motoru

Příspěvek od zahyx »

tamto buru zpet a jeste by to mohlo byt od cidla klepani motoru
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně

věrný značce :hyu: :!:
Uživatelský avatar
bufan1
*
Příspěvky: 92
Registrován: 05 zář 2009, 20:40
Bydliště: Praha

Re: Nezapojený konektor v motoru

Příspěvek od bufan1 »

Čidlo klepání motoru by mělo být pevně na motoru. Na pružně visícím kabelu by čidlo žádný vybrace necítilo. Buďto je to na tu diagnostiku, nebo nějaký čidlo teploty vzduchu, nebo konektor pro nějaký kus výbavy kterou tenhle typ zrovna nemá atp.
Co nejde silou, jde ještě větší silou :-)
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“