LamboDoors Coupe
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
LamboDoors Coupe
Borku, Ivane, Black_shepe a vy ostatní coupe-čkáři
KDY to uvidím u někoho na srazu
Jenom upozorňuji - nesponzoruji
edit : upraven nazev tematu. Shotik
KDY to uvidím u někoho na srazu
Jenom upozorňuji - nesponzoruji
edit : upraven nazev tematu. Shotik
Naposledy upravil(a) Josef dne 03 kvě 2006, 16:06, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
- Tiburon_FX
- ***
- Příspěvky: 869
- Registrován: 12 dub 2005, 18:20
- Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
- Kontaktovat uživatele:
jj slintám nad nima už dlouho. Ale chechtáky nejsou
coupe 2.0 16V 12/1998 lauf 109 dB
www.xsoundtuning.cz
www.xsoundtuning.cz
Josefe asi Tě zklamu,bač u Mě nikdy!!Tiburon_FX píše:pěkný, u mě bohužel asi nikdy, jednak na to nemám prašule, a hlavně zastávám názor že tyhle dveře patřej pouze na Lambo
Sem úplně stejného názoru jako Tiburon Fx!!!
Mě stačí jak se otevírají a zavírají a že hlavně zámky drží!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
U mě by peníze byly a líbí se mi to, ale na auto to nechci. Těch 30000 co to stojí by jsem raději investoval do podvozku a motoru, tam je to více potřeba
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Nastupování je právě lepší. V klidu můžeš zaparkovat natěsno mezi auta a vpohodě otevřeš. Ty dveře se pootevřou cca o 10-15čísel a pak jdou nahoru. Je to jako hezký a praktický, ale stále drahé. Až sada busde stát 10-15000 tak do toho jdu. Teď to pro mě jsou zbytečně vyhozené peníze.Borek píše:Vypadá to originálně,ale praktické při nastupování a vystupování to asi moc není.
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
Poradne to na nejakym srazu prozkoumej.......budes asi zklamanej.....kdyz sou ty dere nahore,tak zrovna stabilitou neprekypujou......kdyz foukne vetricek,tak na tom aute vlajou,jak placacky na mochy...........taky sem byl prekvapenej nez sem to podrobil zkoumani.......skoda tolika penez....radej hura do spoilerů.....
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
no s těna spoilerama to taky nebude tak snadný. Od června za vše bez atestu budou body a všechny spoilery akřídla co jsou na internetu k prodeji do 10000 jsou bez atestů a tudíš vyhozené peníze. Jedinou možností je si nechat udělat na zakázku firmou která měla finance na zaplacení atestací. To je např německá firma Lumma, Carline, MS Design, SRS, CRS, Rieger. Pro tyhle firmy děláme veškeré dily z laminátu a za blbej nárazník na Accenta 98 si MS Design účtuje 15900 Škoda že to tu nefunguje jako v německu, tam si oplastuješ auto a přijedeš s nim do skušebny a pokud ti nenajdou něco závažně nebezpečného na autě tak ti to za poplatek zapíšou do techničáku. Nevim proč to tu nezavedou, jelikož by z toho měli užitek všichni. Stát by z toho měl část na daních, majitel vozu by se nemusel strachovat policajtů a STK a chodci a ciklisti by se nemuseli bát že jim při nárazu nějakej tříštivej kus špatně udělaného dílu z laminátu rosekne nohu.Miguel píše:Poradne to na nejakym srazu prozkoumej.......budes asi zklamanej.....kdyz sou ty dere nahore,tak zrovna stabilitou neprekypujou......kdyz foukne vetricek,tak na tom aute vlajou,jak placacky na mochy...........taky sem byl prekvapenej nez sem to podrobil zkoumani.......skoda tolika penez....radej hura do spoilerů.....
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
Když jsem někde pročítal důvody proč došlo k rozšíření prodejů tohoto systému otvírání dveří v zahraničí bylo mj uváděno,že s postupným rozšiřováním karoserie nových vozů se nedostávalo místo v garažích jejich majitelů k bezproblémovému vystupování z vozu.Nyní je z toho hit pro tunery. Bohužel to ve mně zanechává duch gilotiny a proto dávám přednost tradičnímu uchycení a otvírání.
to RASTY:no vono proč tady to neni jako v Německu........no tady toho neni spousta jako v D a s těma atestama estli po tom policajti pujdou,tak tuneři zapláčou..........no nevim....ukáže čas,ale věř že bych investoval do něčeho jinýho než dveře ala Lambo........přijde mi to jako celkem zásadní zásah do konstrukce co se týče bezpečnosti.......dokáže někdo ríct že to zavěšení tímhle způsobem vydrží při velkym nárazu třeba na kolo,v momentě kdy ti to kolo nacestuje do podběhu a zapře se o A sloupek....tak tam potom ty dverě hrajou velkou roli......zapřou se o B sloupek........co kdyz tadle fušeřina se jen "vytlemí" v tom skvělim pantu a je po tuhosti..........pochybuju že dělali s každym autem Crashtesty........
Vtip je právě v tom, že to využívá sériového zavěšení dveří, takže zásah do konstrukce neni nijak radikální. Navíc mam ten pocit, že pokud si to necháš udělat u SH Motors, tak jsou schopný ti to nechat zapsat i do TP....jestli tě to zajímá tak jim napiš nebo zavolej, jistě ti o tom řeknou vícMiguel píše:to RASTY:no vono proč tady to neni jako v Německu........no tady toho neni spousta jako v D a s těma atestama estli po tom policajti pujdou,tak tuneři zapláčou..........no nevim....ukáže čas,ale věř že bych investoval do něčeho jinýho než dveře ala Lambo........přijde mi to jako celkem zásadní zásah do konstrukce co se týče bezpečnosti.......dokáže někdo ríct že to zavěšení tímhle způsobem vydrží při velkym nárazu třeba na kolo,v momentě kdy ti to kolo nacestuje do podběhu a zapře se o A sloupek....tak tam potom ty dverě hrajou velkou roli......zapřou se o B sloupek........co kdyz tadle fušeřina se jen "vytlemí" v tom skvělim pantu a je po tuhosti..........pochybuju že dělali s každym autem Crashtesty........