Nezapojený konektor v motoru
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Nezapojený konektor v motoru
Ahoj, vzhledem k tomu, jak se teď vrtám v motoru kvůli tomu cukání, tak jsem narazil na odpojený konektor viz. foto. Může mi někdo poradit, kam to zapojit? Nebo to tam je pro něco, čím moje auto není vybaveno? Dík (konektor vypadá, že někde zapojený byl-ještě je vevnitř nějaká lepící hmota, ale nikde nevidím místo, kam by se dal napojit)
- Přílohy
-
- 29-09-09_0937.jpg (61.46 KiB) Zobrazeno 2043 x
-
- 29-09-09_0936.jpg (73.15 KiB) Zobrazeno 2043 x
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
- Reklama
- Lhoty
- Moderátor
- Příspěvky: 1197
- Registrován: 02 říj 2007, 10:32
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nezapojený konektor v motoru
taky mi tam visí nezapojen...
Lantra 1.8 J2 Wagon 1996
4 x Trabant 601 1970 - 1991
4 x Trabant 601 1970 - 1991
- zahyx
- Moderátor
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 12 črc 2005, 12:51
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nezapojený konektor v motoru
u me je ten jednozilovej myslim hlida jestli nejosu spatny kabeli ke svickam mam to hned u nich ale nejsme si jistej
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
Re: Nezapojený konektor v motoru
Tak to se mi ulevilo, asi je to v normě. Ale k čemu to tam je? 

Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Re: Nezapojený konektor v motoru
Nevím, jestli to má Elantra stejnézahyx píše:u me je ten jednozilovej myslim hlida jestli nejosu spatny kabeli ke svickam mam to hned u nich ale nejsme si jistej

Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
- zahyx
- Moderátor
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 12 črc 2005, 12:51
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nezapojený konektor v motoru
v podstate kdyz jsem to koumal jakej je rozdil mezi lantra 98 a elantrou 2002 v motorovem prostoru moc rozdilu neni ale jsou tam nepatrne
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
Re: Nezapojený konektor v motoru
A mohl bych Tě poprosit, až budeš u auta, aby ses na to kouknul? Zajímalo by mě, kde to přesně je. Jestli přímo u rozdělovače nebo někde dál... Mně se právě zdá, že to čidlo už je "jetý", že někde zapojený bylo. A kdyby to byla kontrola zap. kabelů (ty moje jsou fakt humus), tak bych se ani nedivil, že ho někdo odpojil,zahyx píše:u me je ten jednozilovej myslim hlida jestli nejosu spatny kabeli ke svickam mam to hned u nich ale nejsme si jistej
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Re: Nezapojený konektor v motoru
Tak co, neporadí ještě někdo? Koukněte se do toho motoru, prosím. Moc by mě zajímalo, jestli to tam máme všichni...
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Re: Nezapojený konektor v motoru
Mám to tam taky, nezapojený a v okruhu 20cm není nic, kam by to šlo připojit. Kontrola kvality zapalovacích kabelů je jaksi sci-fi, jak by se to asi kontrolovalo? Nepátral jsem po tom, ale asi to bude pro nouzový (servisní) zapínání palivovýho čerpadla
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Re: Nezapojený konektor v motoru
Ok, tak děkuju všem moc za rady 

Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Nezapojený konektor v motoru
jj presne tak. tohle slouzi k pripojeni cerpadla v pripade diagnostiky napr. takze v klidu nezapojeny to maj vsici 

I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Nezapojený konektor v motoru
a to jde přímo na čerpadlo? to by pak imobilizér byl naprd, pokud si na tohle zloděj připojí 12V....
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- zahyx
- Moderátor
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 12 črc 2005, 12:51
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nezapojený konektor v motoru
tamto buru zpet a jeste by to mohlo byt od cidla klepani motoru
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
Re: Nezapojený konektor v motoru
Čidlo klepání motoru by mělo být pevně na motoru. Na pružně visícím kabelu by čidlo žádný vybrace necítilo. Buďto je to na tu diagnostiku, nebo nějaký čidlo teploty vzduchu, nebo konektor pro nějaký kus výbavy kterou tenhle typ zrovna nemá atp.
Co nejde silou, jde ještě větší silou 
