Potřebuji nacenit original díl. Pracuje někdo v H?

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
David C3
*****
Příspěvky: 1769
Registrován: 11 zář 2006, 16:01
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Potřebuji nacenit original díl. Pracuje někdo v H?

Příspěvek od David C3 »

Potřebuji nacenit EGR ventil na Hynudai Accent 1.5 CRDI rok 2008 VIN: NLHCN41VP8Z099585. dík
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Reklama
 

Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Potřebuji nacenit original díl. Pracuje někdo v H?

Příspěvek od mirpie »

jen přirovnám. Třeba na Vectru 2.0DTI 16V stojí novej EGR kolem 4500CZK, z jetýho motoru se prodává tak za 1500CZK...Tak abys měl představu.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
David C3
*****
Příspěvky: 1769
Registrován: 11 zář 2006, 16:01
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Potřebuji nacenit original díl. Pracuje někdo v H?

Příspěvek od David C3 »

Cena v Madarsku je 21 000,- v čr to bude možna o něco mín. Kua co čtu na netu tak všichni při problému ten EGR ventil jednoduše zaslepí. Co vy nato? EGR vrací nějaké vyfukové plyny zpet do motoru. Po zaslepení to má jen nepatrně vetší emise. Kdyby to stalo třeba 7 ale 20?? Blázni... ](*,)
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Uživatelský avatar
ivan kuschall
**
Příspěvky: 396
Registrován: 28 pro 2008, 19:22

Re: Potřebuji nacenit original díl. Pracuje někdo v H?

Příspěvek od ivan kuschall »

Tenhle vetil jsem už dávno odstavil akorát tam překáží
http.kuschall.webovastranka.cz
www.dvere-drevene.cz
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: Potřebuji nacenit original díl. Pracuje někdo v H?

Příspěvek od Yurii »

Nebude ten EGR ventil něco jako EVAP? je to nějákej smejd kterej jednosmerne prepoustí nejaky plyny do takovy nadrzky ktera je spojena s palivovou nadrzi... taky nechapu co to tam dela, ale prej to je docela dulezity :( 8)
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Re: Potřebuji nacenit original díl. Pracuje někdo v H?

Příspěvek od zdenek76 »

David C3 píše:Potřebuji nacenit EGR ventil na Hynudai Accent 1.5 CRDI rok 2008 VIN: NLHCN41VP8Z099585. dík
víš origo číslo dílu? Třeba na mýho Santíka stojí novej EGR 50 USD
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Potřebuji nacenit original díl. Pracuje někdo v H?

Příspěvek od mirpie »

Yurii píše:Nebude ten EGR ventil něco jako EVAP? je to nějákej smejd kterej jednosmerne prepoustí nejaky plyny do takovy nadrzky ktera je spojena s palivovou nadrzi... taky nechapu co to tam dela, ale prej to je docela dulezity :( 8)
EGR ventil je ventil řízený ECU, který přepouští část spalin do sacího potrubí. Výsledek je ten, že motor nasaje méně kyslíku, čímž se sníží spalovací teplota a sníží se oxidy dusíku NOx. Takže je pravda, že to nepatrně snižuje výkon, ale jen při částečném zatížení, tedy při požadavku plného výkonu (pedál na podlaze) je tento ventil vždy zavřený, pokud tedy funguje správně.
Přílohy
recirkulace.JPG
recirkulace.JPG (100.18 KiB) Zobrazeno 1095 x
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“