snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
- DEDe
- *****
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 31 led 2008, 06:28
- Bydliště: Brno, Ceska Trebova
- Kontaktovat uživatele:
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
kdyby nekdo nejlip z brna chtel svicky Beru ultra X mam je doma. Davat je tam urcite nebudu dal sem tam NGK IR. Svicky jsou bordel lepsi dat proste lepsi Kdyz to zacne blbnout nejede to a kdo vi co to dela i se spotrebou. Pokud sou nove na vykon to ma vliv zanedbatelny kdyz je tam ten spravny typ co sedi. U tech iridiovych se mi zda ze je spis lepsi spotreba.
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
jo jinak sam mam sony ericssony dva, sluzebni a osobni. a oba makaj uplne paradne. tam to byla zrovna naka podelana rada - pac meli takovy repro v sobe a pres nej se tam dostala sebemensi kapicka a rovnou to zacalo reznout. takze jsem spis nasranej na ten servis a na toho kdo to takhle navrhnul. je to malo rozsirena rada.. 760icko. druhy jsem nikdy nevidel. to jsem to kupoval pres partnera T-mobile a bylo to hovno platny.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
no masakr. tak jsem prevzal auto a tohle jsem necekal.
co vsecko muzou udelat svicky?
coupe mi delalo v elektrice takovy drobny nesvary, ktery jsem ani neresil, protoze jsem prostrikal vsecky kontakty, vsecko promeril rucne s multimetrem, byl na diagnostice, ted zapojil check engine a vsecko vyborny. tak jsem rikal ze uz to je holt stary auto takze je to normalni. budu konkretni.
1. zapnul jsem klimacku a vykon sel fakt rapidne dolu, auto dost pocukavalo a tak nam mi to prislo bejt "nesladeny" s motorem. tak jsem to bral jako vlastnost, ne chybu. vzhledem k tomu ze ve vetsine coupe co jsem posledni rok sedel tak klima ani nefungovala tak jsem to nemel kde overit.
2. taky ted pohupovali otacky, zacalo to za studena pocukavat a takovy ty prechody volnobeh/plyn se neobesli bez takovyho trhnuti.
3. taky rozjezd z mista me sral. pustim plynule spojku, plynu jak chci ale nebylo to plynuly. myslel jsem ze je to ve spojce a uz jsem si fakt nadaval ze jsem na tom blbe ze to se spojkou neumim. divny ze jen v mem coupe, ale prikladal jsem to opet proste te spojce
4. kdyz jsem pozapinal hodne spotrebicu co maj odber, treba vyhrejvani okynka, stal jsem u toho na brzde a jeste domackl okynko az k dorazu tak to houplo.
5. motor se uz dost trasl a byl jsem nachystanej na vymenu silentbloku motoru. divny ze lantra co ma najeto vic je uplne OK.
no dneska po vymene svicek jsem schvalne po meste a v primestskym provozu najel vice jak 50 km. jen tak jsem se projizdel a zkousel. nic z toho se neprojevilo. parada! a puvodce toho vseho? svicky bosch super 4. blbe to palilo a pri vetsim zatizeni to uz vynechavalo a delalo to proste binec! mazec, coo? osciloskop to vsecko ukazal.
Timto se opet potvrdilo, ze pan Lezak z Ceske Lipy je borec co se autodiagnostiky tyce a neboji se vzit do ruky multimetr, ma tam osciloskop a vi jak motor funguje. coz bohuzel, nikdo jiny u nas takovy asi neni, nebo ho neznam. dost veci si udelam sam, ale osciloskop doma teda nemam. no o tehto svickach mi povedel vazne dost na to abych se jim vyhnul obloukem. rozhodne nedoporucuji kupovat, protoze jsou to nepovedeny smejdy. Blbe to pali a ta klouzava jiskra klouze vsude mozne jen ne tam kde ma!
neznamena to vsak, ze by vsecky BOSCH svicky byli spatny, neznamena to ani ze vsecky ctyrbodovky by byli spatny. ale BOSCH SUPER 4 je vazne shit. moje jiz druha spatna zkusenost. na scoupe vydrzeli 4.000km a napodruhy tam teda zustali az do prodeje vozu tak nevim co delaj/delali nadale. uz nikdy vice. v cizine je pry dokonce stahli z prodeju, akorat u nas se budou jeste dlouho vyprodavat a stahovat se sem z cele evropy. holt vychcanost cechu, prodat posledni mozny kusy, no.
co se jim musi nechat, je to, ze opravdu pocitove to na vykonu prida. schvalne dneska pomerim zrychleni 0..100 na stejnym miste jako nedavno. nicmene po par tisicich km zacnou blbe palit a motor cuka, nepali dobre. proto ty moje pocity z toho auta, jako by se to uchlastavalo. vzhledem k tomu ze to blbe palilo tak to byla vlastne pravda. auto ted sice ma o nakyho toho kone nebo dvoukone min, ale je to naprosto prijemne svezeni bez vsech vise popsanych potizi. kdo je mate - tak je fakt vyhodte do kose.
co vsecko muzou udelat svicky?
coupe mi delalo v elektrice takovy drobny nesvary, ktery jsem ani neresil, protoze jsem prostrikal vsecky kontakty, vsecko promeril rucne s multimetrem, byl na diagnostice, ted zapojil check engine a vsecko vyborny. tak jsem rikal ze uz to je holt stary auto takze je to normalni. budu konkretni.
1. zapnul jsem klimacku a vykon sel fakt rapidne dolu, auto dost pocukavalo a tak nam mi to prislo bejt "nesladeny" s motorem. tak jsem to bral jako vlastnost, ne chybu. vzhledem k tomu ze ve vetsine coupe co jsem posledni rok sedel tak klima ani nefungovala tak jsem to nemel kde overit.
2. taky ted pohupovali otacky, zacalo to za studena pocukavat a takovy ty prechody volnobeh/plyn se neobesli bez takovyho trhnuti.
3. taky rozjezd z mista me sral. pustim plynule spojku, plynu jak chci ale nebylo to plynuly. myslel jsem ze je to ve spojce a uz jsem si fakt nadaval ze jsem na tom blbe ze to se spojkou neumim. divny ze jen v mem coupe, ale prikladal jsem to opet proste te spojce
4. kdyz jsem pozapinal hodne spotrebicu co maj odber, treba vyhrejvani okynka, stal jsem u toho na brzde a jeste domackl okynko az k dorazu tak to houplo.
5. motor se uz dost trasl a byl jsem nachystanej na vymenu silentbloku motoru. divny ze lantra co ma najeto vic je uplne OK.
no dneska po vymene svicek jsem schvalne po meste a v primestskym provozu najel vice jak 50 km. jen tak jsem se projizdel a zkousel. nic z toho se neprojevilo. parada! a puvodce toho vseho? svicky bosch super 4. blbe to palilo a pri vetsim zatizeni to uz vynechavalo a delalo to proste binec! mazec, coo? osciloskop to vsecko ukazal.
Timto se opet potvrdilo, ze pan Lezak z Ceske Lipy je borec co se autodiagnostiky tyce a neboji se vzit do ruky multimetr, ma tam osciloskop a vi jak motor funguje. coz bohuzel, nikdo jiny u nas takovy asi neni, nebo ho neznam. dost veci si udelam sam, ale osciloskop doma teda nemam. no o tehto svickach mi povedel vazne dost na to abych se jim vyhnul obloukem. rozhodne nedoporucuji kupovat, protoze jsou to nepovedeny smejdy. Blbe to pali a ta klouzava jiskra klouze vsude mozne jen ne tam kde ma!
neznamena to vsak, ze by vsecky BOSCH svicky byli spatny, neznamena to ani ze vsecky ctyrbodovky by byli spatny. ale BOSCH SUPER 4 je vazne shit. moje jiz druha spatna zkusenost. na scoupe vydrzeli 4.000km a napodruhy tam teda zustali az do prodeje vozu tak nevim co delaj/delali nadale. uz nikdy vice. v cizine je pry dokonce stahli z prodeju, akorat u nas se budou jeste dlouho vyprodavat a stahovat se sem z cele evropy. holt vychcanost cechu, prodat posledni mozny kusy, no.
co se jim musi nechat, je to, ze opravdu pocitove to na vykonu prida. schvalne dneska pomerim zrychleni 0..100 na stejnym miste jako nedavno. nicmene po par tisicich km zacnou blbe palit a motor cuka, nepali dobre. proto ty moje pocity z toho auta, jako by se to uchlastavalo. vzhledem k tomu ze to blbe palilo tak to byla vlastne pravda. auto ted sice ma o nakyho toho kone nebo dvoukone min, ale je to naprosto prijemne svezeni bez vsech vise popsanych potizi. kdo je mate - tak je fakt vyhodte do kose.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
jo a dali mi tam NGK V-line. made in france, tak jsem zvedavy. ale to jsem tam chtel dat, takze se mi trefili docela do vkusu.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
a kde ze najdu toho p. Lezaka v Lipe?
Renault Laguna 2,0 8v hatchback rv95 digiklima, palubni pc, vyhrivane predni okno atd...
Lantra J2 96 1,8 sedan - prodana
Lantra J2 96 1,8 sedan - prodana
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
hoj tve ma ho za barakem a nevi o nem jo? jak je ten autobazar-teda spis autovrakoviste na ladech, tak kdyz k nemu odbocis a pojedes do kopce nahoru jako na spicak, tak tam ma takovy dvur a barak s garazi. tak to je von, fakt spokojenost, vzdy kdyz jsem s nim mel neco docineni tak na zavadu prisel. navic se mi libi jak dela. ke vsemu doklad, stary dily necha v aute abys je videl, prace si bere jen tolik aby ji stihal s rezervou.. coz je blby ze si treba i pockas ale ja mel kliku a vzal me hned druhy den pac mu nekdo vypadl
naky problem, s langunkou?
naky problem, s langunkou?
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Já ty svíčky mám v Lantře a v nižších otáčkách to pocukává.Já myslím že to je pal.filtrem nebo kabely ale když se vytočí tak to jede.Schválně zkusím koupit jiný a dám je tam....ALe před rokem mě stály 600 kč
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
vitej v klubu. taky jsem myslel ze je to pal. filtr a pak spoustu dalsich veci...
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
To ti taky přestal vibrovat ten volant při vetším odběru elektriky? Já tam mám teď
NGK BKR5ES a podle manuálu by tam měly být NGK BKR5ES-11.Asi tam zkusím šoupnout ty stare jenom tak na zkoušku,jestli se to zpraví.Jestli jo,tak fičím pro nové svíčky.
NGK BKR5ES a podle manuálu by tam měly být NGK BKR5ES-11.Asi tam zkusím šoupnout ty stare jenom tak na zkoušku,jestli se to zpraví.Jestli jo,tak fičím pro nové svíčky.
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
mam BRK5E-11
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
ako som sa docital uz davnejsie tu bolo popisovane myslim ze to aj borek aj rasty pysal ze 4 bodove sviecky stoja za hovno teda aspon v nasich autach ze to robi velku neplechu tiez by som ich nedoporucoval ja som teraz na NGK BKR5ES-11 su uplne super najazdil som na nich cez 30az 40 tis km a stale idu bez problemov
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
no nikde neni psano ze ctyrbodove svicky a hyundai nejdou dohromady. ale bosch super 4 je proste svicka nahovno a zlobi nejen v ale v cemkoliv. ctyrbodovky jineho vyrobce by mohli bejt dobry. a nebo jine boschky.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Ony zer zacatku ty Bosch byly dobry, byl jsem nadsenej, rikal jsem si, ze 4bod musi bejt neco a lahoda pro auto a casem se zacalo objevovat to kuckani atp...ale jako student jsem to nemohl moc resit, byl jsem rad, ze to jezdi:)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
koukam ze nekecal kdyz rikal ze to tak je vzdycky ze to je proste zmetek. divim se ale ze 10 let nebo vic potom co se objevili na trhu tak se to u nas porad da koupit s tim ze jde o spickovy vyrobek. blby na tom je ze oni vypadaj naprosto nadherne ze kdyz jsem je vzdycky koupil tak jsem si pripadal ze tam davam uplny klenot:mrgreen:
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Přesně tak Kolikrát už jsem tady psal,že nejlepší odzkoušenou volbou svíček jsou fabrikou odzkoušené NGK a Champion.Obě značky(i typová provedení)jsem v měl a naprostá spokojenost-výměnný interval 40000km.O tom,že je lepší se zdaleka vyhnout čtyřbodovým šmejdům od Bosche,se tady napsalo dost.Vsadím svoje nejlepší boty,že i s dobře vybraným typem nejlacinějších Brisk SUPER(doslova za pár korun)-bude auto jezdit naprosto skvěle,oproti 4bod. Bosch.laxo18 píše:ako som sa docital uz davnejsie tu bolo popisovane myslim ze to aj borek aj rasty pysal ze 4 bodove sviecky stoja za hovno teda aspon v nasich autach ze to robi velku neplechu tiez by som ich nedoporucoval ja som teraz na NGK BKR5ES-11 su uplne super najazdil som na nich cez 30az 40 tis km a stale idu bez problemov
Co dodat-používat předepsaný typ NGK nebo Champion a není potřeba nic řešit,opravovat,zkoušet a vztekat se.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži