snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
- DEDe
- *****
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 31 led 2008, 06:28
- Bydliště: Brno, Ceska Trebova
- Kontaktovat uživatele:
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
co si black_sheep psal u problemu tak me ve meste trochu stve taky to cukani pri rozjezdu nebo uplnym popojizdeni. Ten plyn kdyz je uplne pustenej a pak chce clovek pridat je desne citlivej zkousel sem promazat lanko a tak ale nejak to nepomohlo, kdyz jedu uplne pomalu v kolone a mirne davam na plyn nejdriv nic a pak je tam hned zase prozmenu moc a dela to tak trochu min komfortni jizdu. Ale jizdne maximalkou akceleraci si myslim ze je to v pohode, rikam si ze by to chtelo vicistit taky uz filtr na tom CAI sani jestli to nema vliv docela to meni charakteristiku na nizkych otackach. Ale auto fici suprove aspon podle toho co sme si dali jeden sprint na morave na rovince oproti dvoulitru to tah melo lepsi
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
- Reklama
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
to je asi jasný,že má lepší tah oproti 2.0 litru ...
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Ze zkušeností ve sprintech na srazu v Roudné,ti s 2,0l ujedu jako prd. Samozřejmě na čtvrt míle.Potom by mě už vždy předjel.Ale start a ty první stovky metrů má lehčí 2,0l jasně navrch.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Já bych tam ty 4-bodový šmejdy vůbec nedával. Když už BOSCH, tak jedině ty obyčejný, ale nemám v ně už nějak důvěru Neví někdo, jaký je rozdíl mezi NGK (obyč) a NGK V-Line???? Ta V-Line je asi o 20 levnější, ale proč? Chci dát nové kabely, tak vyměním i ty svíčky
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
- DEDe
- *****
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 31 led 2008, 06:28
- Bydliště: Brno, Ceska Trebova
- Kontaktovat uživatele:
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Sprinty bohuzel nebyly me spis zajimalo jestli to CAI i svicky iridiove tomu treba nepomuzou takze sam sem porovnani nevidel.Borek píše:Ze zkušeností ve sprintech na srazu v Roudné,ti s 2,0l ujedu jako prd. Samozřejmě na čtvrt míle.Potom by mě už vždy předjel.Ale start a ty první stovky metrů má lehčí 2,0l jasně navrch.
nevim kolik sme jeli zezacatku to bylo podobne pak uz sem mel navrch. V realu stejne vyuzijes jen vykon kdyz uz si rozjetej na semaforech se s nikym nepredhanim. Jen sem myslel ze kdyby nahodou ty IR svicky delali to citlive popojizdeni asi by to bylo znat i na vykonu a to asi neni.
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
- Piskotkiller
- Moderátor
- Příspěvky: 679
- Registrován: 25 črc 2009, 21:26
- Bydliště: Fidži
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Zdravím,já osobně bych nedoporučoval "čtyřbodové svíčky"tyto svíčko jsou spíš pro závodní automobily,které jsou na vysoké úrovni.Právě projevy škubání,cukání a zdání že auto je jaksi chciplé a vůbec netáhne je tím že se zvolí tyhle ty svíčky.Zažil jsme případ kdy do servisu mi přijel chlápek z mazdou že mu škube auto,a je to na rozjezd obtížné aby si ta mrcha necukla...Problém byl že měl všechny svíčky čtyřbodový,dali se tam klasický a hned se Mazdě vrátil život.Takže za mě bych určo nedával čtyř...
Hyundai Scoupe GT
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
black: no ted zrovna zadny problemy nemam, ale nikdy nevis ale uz sem treba odrovnal spojku, ta byla horsi uz kdyz sem to kupoval... o tom servisu vim ze tam je, ale nevedel sem ze je tam takovej sikula kdyz uz se bavite o svickach tak ja mam v rencku denso iridium a nemuzu si stezovat, vysoka cena (ikdyz 1100 aukro si myslim ze ok) ale vysoka zivostnost (50tisic udavana), klidnejsi volnobeh, mozna to i lip jede ale kdo toho jednoho ponika navic pozna ze
Renault Laguna 2,0 8v hatchback rv95 digiklima, palubni pc, vyhrivane predni okno atd...
Lantra J2 96 1,8 sedan - prodana
Lantra J2 96 1,8 sedan - prodana
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
to je dobre ze nemas problemy, ale kdyby nahodou tak doporucuju tam zajet pokud diagnostika renault nic neukaze. to ma OBDII? on tam ma kdyztak i ctecku na obd..
jinak dneska jsem doresil i ten problem s maximalkou...... hosi to me poserte to je zavadicka. mam uz trosku vybehany TPS - potenciometr skrtici klapky a pri plnym plynu ukazuje 1.0kOhm - min ani tuk a pritom ma ukazovat: 0.7-3.0kOhm, takze pod plnym plynem dava malo benzinu. proto to dela to co to dela, ze to furt tahne a najednou jak kdyz utne vzhledem k tomu, ze ta hodnota neni mimo rozsah, tak to nehlasi chybu. prisel jsem na to tak ze na poloze 1mm plynu - jezdim tak casto, kor kdyz to mam studeny tak to TPS bylo taky vybehany a jemne cuknuti bylo cejtit furt. drzel jsem to tak 5 vterin ve stavu cuk-cuk-cuk bez zmeny plynu a razem to vyhodnotil check engine. sup na odpocivadlo a vyblikat. potvrdilo se spatny TPS. tak jsem ho dneska vyndal, promeril a zjisil ze ukazuje asi takto: 3.0-2.9-5.0-2.8-2.7...1.0. v jedne poloze plynu trosku ustreli a to je to cuknuti. navic na opacnem konci nedotahuje hodnoty az k 0.7 a to by mohl bejt fakt problem s maximalkou, pac tam uz jedu pod plnym plynem a znat to urcite je,.. takovy omezovac rychlosti no..
urcite super ze jsem zapojil check engine, fakt mi pomohl ten vecnej boj vyresit. v tydnu ho vymenim za novy (vaham jestli za litr bosch a nebo za 1600 hellu, urcite ne za 700 faceta) a uvidim jestli to zase zacne litat jak drak.
no co jsem ho tam vratil zpatky tedka, tak to prestalo delat tu hodnotu 5.0 - je tam holt uz vakl a ted zrovna to zase je dobry, ale za par dni to urcite zase zacne.
jinak dneska jsem doresil i ten problem s maximalkou...... hosi to me poserte to je zavadicka. mam uz trosku vybehany TPS - potenciometr skrtici klapky a pri plnym plynu ukazuje 1.0kOhm - min ani tuk a pritom ma ukazovat: 0.7-3.0kOhm, takze pod plnym plynem dava malo benzinu. proto to dela to co to dela, ze to furt tahne a najednou jak kdyz utne vzhledem k tomu, ze ta hodnota neni mimo rozsah, tak to nehlasi chybu. prisel jsem na to tak ze na poloze 1mm plynu - jezdim tak casto, kor kdyz to mam studeny tak to TPS bylo taky vybehany a jemne cuknuti bylo cejtit furt. drzel jsem to tak 5 vterin ve stavu cuk-cuk-cuk bez zmeny plynu a razem to vyhodnotil check engine. sup na odpocivadlo a vyblikat. potvrdilo se spatny TPS. tak jsem ho dneska vyndal, promeril a zjisil ze ukazuje asi takto: 3.0-2.9-5.0-2.8-2.7...1.0. v jedne poloze plynu trosku ustreli a to je to cuknuti. navic na opacnem konci nedotahuje hodnoty az k 0.7 a to by mohl bejt fakt problem s maximalkou, pac tam uz jedu pod plnym plynem a znat to urcite je,.. takovy omezovac rychlosti no..
urcite super ze jsem zapojil check engine, fakt mi pomohl ten vecnej boj vyresit. v tydnu ho vymenim za novy (vaham jestli za litr bosch a nebo za 1600 hellu, urcite ne za 700 faceta) a uvidim jestli to zase zacne litat jak drak.
no co jsem ho tam vratil zpatky tedka, tak to prestalo delat tu hodnotu 5.0 - je tam holt uz vakl a ted zrovna to zase je dobry, ale za par dni to urcite zase zacne.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
jinak je docela prca ze jednotka si TPS umi docela obstojne nasimulovat takze to jede i bez nej.. zlaty plynovy lanko. dneska ty novy auta tam maj jeste servotorek a elektricky plyn a to uz by bylo v riti myslim
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
tak vybiram novy TPS, ackoliv dneska rano pohoda zase. co myslite, jakou znacku vzit? vzal bych bosche, ale vzhledem k tomu jak se toto tema jmenuje tak bych nerad vyhodil litr do kanalu. nebo radeji original?
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Dr Meduza
- ****
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
a nejde treba jenom vycistit ?
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Vyčistit nevím, vzhledem k tomu, že to bude zřejmě nějákej pokaženej potenciometr tak bych to zkusil napřed rozebrat a prostříknout kontaktolem a když to nepomůže, tak potřebuješ novej. Potenciometry a proměnný odpory nemá cenu opravovat jakmile se jednou pokazej.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Dr Meduza
- ****
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
tak moh se tam treba dostat prach, nebo naka spine, ale je pravda ze vetsinou je to vydrena draha a nic se s tim delat neda
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
no potom co jsem ho sundal a zase vratil tak to 100 km ani necuklo. tak jsem to ted promeril znova a ukazuje to dost lip ale furt to neni vono.
2.86 pri pustenym plynu. (ma bejt 3.4 jsem cetl na hmaservice, v jinym manualu je 3.0)
pak to roste ku 3.3 pri minimalnim plynu, a pak zase plynule klesa az ku 0,99
kdyz teda pridam tak 1-2mm plynu tak to ukazuje pekny blbiny. ma to smysl menit? objednavam pro sichr novej a kdyztak si tenhle necham do zasoby
2.86 pri pustenym plynu. (ma bejt 3.4 jsem cetl na hmaservice, v jinym manualu je 3.0)
pak to roste ku 3.3 pri minimalnim plynu, a pak zase plynule klesa az ku 0,99
kdyz teda pridam tak 1-2mm plynu tak to ukazuje pekny blbiny. ma to smysl menit? objednavam pro sichr novej a kdyztak si tenhle necham do zasoby
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Tak jsem dal pryč ty 4 bodové svíčky a dal tam co patří.Lantra v nízkejch otáčkách neškube,motor je tišší ,ale jde cítit že má menší akceleraci...
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi